اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139903254360612077

عرضه نرم افزار تعاونی اعتبار با قابلیت اتصال به درگاه های بانکی

به روزترین نرم افزار ویژه تعاونی های اعتبار و صندوق های قرض الحسنه

کد: 139903254360612077

https://bit.ly/37qN8ey

، تهران , (اخبار رسمی): پیشگامان فناوری اطلاعات کهکشان آخرین نسخه نرم افزار ویژه تعاونی های اعتبار و صندوق های قرض الحسنه را با قابلیت اتصال به شبکه پرداخت بانکی عرضه کرد.

به روزترین نرم افزار ویژه تعاونی های اعتبار و صندوق های قرض الحسنه
به روزترین نرم افزار ویژه تعاونی های اعتبار و صندوق های قرض الحسنه

تجربه کشورهای توسعه یافته نشان می‌دهد که تعاونی‌ها بهترین و دموکراتیک‌ترین سازمانها و تشکل‌هایی هستند که موفق شدند اسباب تجمیع سرمایه های خرد را فراهم کنند. مجموعه پیشگامان فناوری اطلاعات کهکشان تجربه همکاری نزدیک با تعاونی های اعتبار سطح کشور را داشته و حاصل این تجربه در جامع ترین نرم افزار ویژه تعاونی های اعتبار و صندوق های قرض الحسنه به بار نشسته است. نرم افزار تعاونی اعتبار کیمیا که منطبق بر دستورالعمل های بانک مرکزی توسعه داده شده است در بزرگترین تعاونی های اعتبار کشور در حال خدمت رسانی است. این نرم افزار به عنوان نرم افزار صندوق قرض الحسنه نیز قابلیت استفاده در قرض الحسنه های کشور را داشته و تا چندین شعبه را پشتیبانی می کند. 

در جدیدترین نسخه این نرم افزار، امکان پرداخت وجه از طریق اینترنت بانک و موبایل بانک فراهم آمده است . 

اطلاعات بیشتر در سایت  sk.itp.bz 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

درگاه پرداخت اینترنتی سیزپی (SIZPay)

شرکت پیشگامان فناوری اطلاعات کهکشان به عنوان یکی از کانون های مهم تولید نرم افزار در صنعت بانکداری و پرداخت الکترونیک مطرح بوده و به منظورخدمت به پیشرفت تکنولوژی در این حوزه با همراهی مدیران و متخصصین داخلی در تمامی علوم مرتبط در این مسیر فعال می باشد. این شرکت در سال 1398 موفق به اخذ مجوز پرداخت یاری از شرکت شاپرک (بانک مرکزی) شد و مفتخر است که می تواند به عنوان یکی از شرکت های با سابقه در حوزه پرداخت به ارائه خدمات درگاه پرداخت اینترنتی برای تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی اقدام نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]