اطلاعات تماس
  • 021886***** - 091243*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139903254362914518

سقف برقی چگونه کار میکند؟

کد: 139903254362914518

https://bit.ly/3dlaHa6

، تهران , (اخبار رسمی): سقف برقی راهکاری مناسب برای تبدیل فضاهای روباز به فضایی سرپوشیده می باشد که با کمترین هزینه و در کمترین زمان، اینکار را انجام می دهد. با توجه به تنوع زیاد در انواع سقف برقی و مزایای متعدد آنها، این نوع سقف در چند سال اخیر در محیط های تجاری و مسکونی با استقبال بسیار زیادی مواجه شده است.

سقف جمع شونده یا سقف برقی به نوعی پوشش برای فضاهای روباز گفته میشود که از بدنه فلزی، پوشش پارچه ای یا فلزی و شیشه ای یا پلی کربنات، موتور و ریموت تشکیل شده است. پوشش سقف به بدنه متصل شده و موتور تعبیه شده بر روی بدنه سازه، از طریق ریموت فرمان دریافت نموده و عمل باز یا بسته شدن سقف را انجام می دهد. باز و بسته شدن این نوع سقف به کمک نیروی برق صورت گرفته و می توان به اندازه دلخواه پوشش را بدون نیاز به نیروی دست انسان جمع یا باز کرد.

استفاده از سقف برقی چه مزیت هایی دارد؟

کاربرد بسیار گسترده سقف برقی نشان دهنده مزایای زیاد آن می باشد. از مهم ترین مزایای استفاده از این نوع سقف می توان به موارد زیر اشاره نمود:

جلوگیری از تابش مستقیم نور خورشید به محوطه و فضای مورد نظر

جلوگیری از بارش باران، برف و تگرگ به فضای زیر سقف

برپا کردن پارکینگ برای اتومبیل و سایر وسایل نقلیه با کمترین هزینه و زمان

ایجاد فضای سرپوشیده برای برگزاری دورهمی ها در محوطه باز باغ یا حیاط در تمام چهار فصل سال

تبدیل کردن استخر روباز به سرپوشیده در ساعات دلخواه روز

استفاده بهینه از فضای حیاط منزل یا باغ

گسترش فضای رستوران و کافی شاپ و استفاده از پشت بام ها برای راه اندازی رستوران بام

در حالت کلی می توان گفت، با استفاده از سقف برقی می توان از فضاهای بدون استفاده و روباز به صورت بهینه استفاده نمود. این نوع سقف مخصوصا برای منازل مسکونی که با کمبود فضا برای پارک کردن اتومبیل مواجه هستند یا قصد دارند فضای بالکن یا تراس را به صورت بهینه استفاده نمایند، بهترین گزینه سقف برقی خواهد بود.

سقف برقی چگونه کار میکند؟

برای مشاهده این تصویر در سایز اصلی اینجا را کلیک کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سایه بام

سایه بام شرکتی فنی مهندسی است که در سال ۱۳۹۶ تاسیس و در زمینه عمران و معماری فعالیت می‌کند. عمده فعالیت شرکت سایه بام تولید و فروش سقف متحرک پارچه ای و استخری و شیشه ای، شیشه متحرک بالکنی و ریلی و گیوتینی و انواع پرده های برقی است.تمامی محصولات وارداتی شرکت سایه بام دارای گارانتی بوده و خدمات شرکت نیز شامل نصب و راه اندازی محصولات دارای ۱۰ سال خدمات پس از فروش همراه با برگه گارانتی معتبر است.

اطلاعات تماس
  • 021886***** - 091243*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان