اطلاعات تماس
  • 021886***** - 091243*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139903254364114518

سقف متحرک چیست؟

کد: 139903254364114518

https://bit.ly/3dvaW2d

، تهران , (اخبار رسمی): سقف متحرک به پوششی با قبلیت باز و بسته شدن گفته میشود که در محیط های روباز نصب شده و از تابش مستقیم نور خورشید، بارش باران و گرد و غبار به محفظه زیر سقف جلوگیری می کند.این سقف ها اغلب شکل مربع یا مستطیل بوده و پوشش مقاوم آنها به سازه های فلزی با استحکام بالا متصل بوده و توسط ریموت باز و بسته میشوند.

سقف متحرک
سایه با ارائه دهنده انواع سقف برقی متحرک

انواع سقف متحرک

سقف های جمع شو در حالت کلی از چند بخش اصلی و مهم تشکیل شده اند که شامل سازه فلزی بسیار مقاوم، پوشش سقف و ریموت کنترل می باشد. جنس سازه و بدنه اصلی در اغلب مواقع از آلومینیوم می باشد که به خوبی در برابر ضربه، بارش باران و گرد و غبار و تابش مداوم نور خورشید از مقاومت خوبی برخوردار است. تنوع اصلی در سقف های متحرک مختلف، نوع و جنس پوشش آنها می باشد که بر همین اساس می توان آنها را در گروه های زیر دسته بندی کرد:

سقف پارکینگ متحرک

کمبود فضا در داخل پارکینگ های سرپوشیده یا عدم اختصاص دادن بخشی به عنوان پاریکنگ در زمان ساخت بنا یکی از مشکلات رایج برای نگهداری خودرو می باشد. با توجه به زمان بر بودن فرآیند ساخت یا توسعه پارکینگ، یکی از بهترین راهکارها در این شرایط، استفاده از سقف پارکینگ متحرک می باشد. این سقف ها در کمترین زمان بر روی دیوار محوطه نصب شده و در زمان های مورد نیاز توسط ریموت باز و در سایر مواقع جمع می گردد. سقف پارکینگ متحرک در اغلب مواقع دارای پوشش پارچه ای و برزنتی می باشد. البته می توان سقف های فلزی را برای این منظور سفارش داد که از طول عمر بیشتری برخوردار هستند و نسبت به نوع پارچه ای، گران تر می باشند. یکی از مزایای سقف پارکینگ متحرک استفاده از آن به عنوان فضایی برای دورهمی ها نیز می توان اشاره نمود. به عبارت دیگر، می توان به جای خودرو، میز و صندلی زیر آن قرار داد و آن را به فضایی برای لذت بردن از دورهمی و نشستن در فضای باز تبدیل نمود.

سقف متحرک فلزی

سقف متحرک فلزی از دیگر نمونه های بسیار رایج و کاربردی سقف های جمع شو می باشد که پوشش به کار رفته در آن از ورقه های آلومینیومی تشکیل شده اند. این سقف مقاومت بسیار بالایی داشته و در فضاهایی که بارش برف و باران یا وزش باد بسیار زیاد می باشد، کاربرد گسترده ای دارد. لازم به ذکر است که سقف متحرک فلزی در برابر ضربه نیز مقاوم بوده و به همین دلیل می توان گفت طول عمر بالایی نسبت به سایر انواع سقف خواهد داشت. پوشش فلزی این سقف به صورت کرکره ای یا کامل باز میشود و بیشترین کاربرد آن در رستوران ها، پارکینگ در فضای باز فرودگاه، پایانه های مسافربری و ادارات و دانشگاه ها می باشد

سقف متحرک استخری

استخرهای موجود در فضای روباز علیرغم مزایای متعددی که دارند، با محدودیت هایی مواجه هستند. از جمله این محدودیت ها می توان به عدم حفظ حریم شخصی افراد، عدم استفاده از آن در فصل زمستان و ورود گرد و غبار و شاخ و برگ زیاد درختان و آلوده شدن آب آن اشاره نمود. سقف متحرک استخر بهترین راهکار برای غلبه بر این محدودیت ها می باشد که می توان از انواع سقف های پارچه ای، فلزی و شیشه ای برای آن استفاده نمود. با توجه به متحرک بودن سقف، می توان در برخی از ساعات و روزهای سال از تابش مستقیم نور خورشید به آن لدت برد و در صورت نیاز و در مواقع بارش برف و باران سقف را باز کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سایه بام

سایه بام شرکتی فنی مهندسی است که در سال ۱۳۹۶ تاسیس و در زمینه عمران و معماری فعالیت می‌کند. عمده فعالیت شرکت سایه بام تولید و فروش سقف متحرک پارچه ای و استخری و شیشه ای، شیشه متحرک بالکنی و ریلی و گیوتینی و انواع پرده های برقی است.تمامی محصولات وارداتی شرکت سایه بام دارای گارانتی بوده و خدمات شرکت نیز شامل نصب و راه اندازی محصولات دارای ۱۰ سال خدمات پس از فروش همراه با برگه گارانتی معتبر است.

اطلاعات تماس
  • 021886***** - 091243*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان