اطلاعات تماس
  • 021886***** - 091243*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139903254363514518

سقف متحرک پوشش استخر چیست؟

کد: 139903254363514518

https://bit.ly/2Nll3vU

، تهران , (اخبار رسمی): سقف متحرک استخر یکی از بهترین انتخاب ها برای تبدیل کردن استخرهای روباز به سرپوشیده می باشد و کارایی استخر را در 12 ماه سال تا حد زیادی می افزاید. تنوع بالا ، زیبایی ، جلوه مدرن و مقاومت بالا در برابر دما و وزش باد از ویژگی های سقف های متحرک می باشند و در افزایش کارایی آنها تاثیر گذار هستند.

سقف متحرک استخر
سایه بام ارائه دهنده انواع سقف های برقی

یکی از بیشترین درخواست هایی که برای ایجاد فضای بیشتر در سقف ها مشاهده میشود، استفاده از پلی کربنات برای سقف متحرک استخر است. سازه سقف متحرک استخر پلی کربنات برای محیط هایی قابل اجرا است که ایجاد محرمیت و هم چنین فضای بین استخر و محیط اطراف ایجاد میکند. داشتن پوشش سقف استخر پلی کربنات یکی از مزیت های آن نمایش نور و تابش خورشید در محیط بسته است. در پوشش استخر که به آن سقف پلی کربنات استخری هم گفته می شود، بیشترین اجرا در محیط های سرد امکان پذیر است. 

یکی از سوالات رایج در خصوص پوشش استخر پلی کربنات جمع شونده، نشکن بودن آن است. پلی کربنات استفاده از سقف متحرک پلی کربنات بیشترین تحمل در ضرب و فشار را دارد. قیمت متفاوت پلی کربنات باعث می شود که طراحان، طرح های بینظیر معماری از سقف متحرک را مشاهده و تایید کنند. زیرا زیبایی خاصی به محیط می دهد. قیمت اجرای سقف پلی کربنات بسیار متفاوت است. این تفاوت به جنس پلی کربنات و ژل مخصوص آببندی آن دارد.

سقف متحرک استخر چگونه کار می کند؟

سقف متحرک استخر همان طور که از نامش مشخص است، سازه ای پوششی برای استخرهای روباز می باشد که باز و بسته شدن آن با ریموت انجام میشود. به عبارت دیگر، این نوع سقف از بدنه، پوشش سقف، موتور الکتریکی و ریموت تشکیل شده است که باز و بسته شدن آن، توسط موتور صورت میگیرد. چهار چوب، پایه ها و سازه به کار رفته در قسمت بالایی سقف که پوشش فلزی، پارچه ای یا شیشه ای بر روی آن نصب می گردد، همگی فلز بوده و در برابر ضربه، وزش باد و تماس با آب و نم و رطوبت از مقاومت بالایی برخوردار می باشند. برای باز و بسته شدن سقف متحرک استخر، کافیست از ریموت استفاده نمایید و هدایت موتور را در اختیار بگیرید.

انواع سقف متحرک کاور استخر در چیست؟

انواع پوشش استخر رو باز را می توان با طراحی خاص مشاهده کرد. اما مهمترین نکته برای پوشش استخر جنس آن است. جنس پلی کربنات برای سقف های جمع شو استخری بسیار مهم است. زیرا در دراز مدت زیر نور خورشید، شرایط خاص آب و هوایی اگر جنس پوشش استخری از پلی کربنات نامرغوبی باشد، بعد از گذشت زمان تغییر رنگ داده و پلی کربنات شرایط شکنندگی به خود میگیرد. قیمت سقف متحرک استخر نسبت به دو عامل متغییر است: ۱. سازه آهنی یا آلومینیومی ۲. جنس پلی کربنات استفاده شده در این نوع سقف ها. برای استفاده از استخر سرپوشیده بهریتن گزینه سقف استخر پلی کربنات است. این سقف ها همانطور که قبلا توضیح داده شده، شرایط آب و هوایی متعادلی را در هر شرایط آب و هوایی ایجاد می کند. این شرایط بسیار مهم و قابل تامل است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سایه بام

سایه بام شرکتی فنی مهندسی است که در سال ۱۳۹۶ تاسیس و در زمینه عمران و معماری فعالیت می‌کند. عمده فعالیت شرکت سایه بام تولید و فروش سقف متحرک پارچه ای و استخری و شیشه ای، شیشه متحرک بالکنی و ریلی و گیوتینی و انواع پرده های برقی است.تمامی محصولات وارداتی شرکت سایه بام دارای گارانتی بوده و خدمات شرکت نیز شامل نصب و راه اندازی محصولات دارای ۱۰ سال خدمات پس از فروش همراه با برگه گارانتی معتبر است.

اطلاعات تماس
  • 021886***** - 091243*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | مسکن و ساختمان