اطلاعات تماس
  • 021886***** - 091243*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139903254363914518

شیشه بالکنی

کد: 139903254363914518

https://bit.ly/3hPvtSG

، تهران , (اخبار رسمی): شیشه بالکنی یا بالکن شیشه ای که در برخی مواقع با نام تراس شیشه ای نیز شناخته شده می شود، یکی از مدرن ترین سازه ها با چارچوب محکم فلزی و دیواره های شیشه ای می باشد که نقش مهمی در تبدیل کردن فضای بالکن بناهای آپارتمانی به مکانی با قابلیت استفاده چند منظوره دارد.

شیشه بالکنی
سایه بام تولید و اجرا کننده شیشه بالکنی

مزایای استفاده از شیشه بالکنی

محدودیت فضا یکی از بزرگترین مشکلات در زندگی آپارتمان نشینی امروز می باشد، در مقابل بخشی از فضای آنها به تراس یا بالکن اختصاص داده شده است که در بسیاری از مواقع مشکلاتی را به همراه دارد. نصب شیشه بالکنی یکی از بهترین راهکارها برای استفاده بهینه از فضای موجود در تراس می باشد که مزایایی از قبیل موارد زیر را دارا می باشد:

حفظ حریم شخصی افراد و تبدیل تراس به محلی برای نشستن و دورهمی

جلوگیری از ورود گرد و غبار به درون آپارتمان

جلوگیری از ورود قطرات باران به تراس و نفوذ آن به درون منزل

ممانعت از لانه گذاری و کثیف کردن بالکن توسط پرندگان

افزایش امنیت ساختمان و بستن راه های نفوذ سارقین به درون منزل

جلوگیری از هدر رفتن انرژی در فصل های گرم و سرد سال

ممانعت از ورود سر و صدای زیاد به درون ساختمان

استفاده بهینه از فضای بالکن و تبدیل کردن آن به محیط چند منظوره مانند راه اندازی گلخانه در تراس

زیباتر شدن نمای ساختمان

با توجه به اینکه شیشه های به کار رفته در بالکن شیشه ای حدود 8 میلیمتر ضخامت داشته و از جنس سکوریت نشکن می باشند، در نتیجه نه تنها در برابر ضربه و زلزه مقاوم هستند، بلکه نوعی عایق حرارتی و صوتی نیز به شمار می روند. 

یکی از رایج ترین سوالاتی که در باره تراس شیشه ای وجود دارد این است که، شیشه بالکنی تا چه اندازه می تواند آلودگی صورت را کاهش دهد؟ با توجه به جنس شیشه و ضخامت 8 میلیمتری آن، حدود 70 درصد می تواند در برابر صدا عایق باشد.

همچنین لازم به ذکر است که، مقاومت حرارتی بالکن شیشه ای حدود 68 درصد می باشد. لذا تاثیر زیادی در کاهش هدر رفت انرژی داشته و در نهایت منجر به صرفه جویی در هزینه های اقتصادی مرتبط با مصرف انرژی خواهد شد.

 لازم به ذکر است که شیشه های سکوریت در برابر تابش مداوم نور خورشید با دمای زیاد کاملا مقاوم بوده و لذا می توان از شیشه بالکنی در مناطق گرمسیری کشورمان نیز استفاده نمود. این نوع شیشه در بازه دمایی 70- تا 300 درجه سانتی گراد کاملا مقاوم بوده و می توان بدون نگرانی بابت شکستن از آن استفاده نمود.

انواع شیشه بالکنی

بالکن شیشه ای با تراس شیشه ای با توجه به نحوه باز و بسته شدن هر یک از پانل ها در گروه های مختلفی تقسیم بندی میشوند که از رایج ترین آنها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

بالکن شیشه ای تاشو

بالکن شیشه ای تاشو یکی از گزینه های مناسب برای تراس های کوچک می باشد که با هزینه کم فضای بالکن را به محیطی چند منظوره تبدیل خواهد نمود. ساختار کلی این سازه از چند پانل شیشه ای و یک قاب مقاوم تشکیل شده است. به طوریکه پانل اول ثابت بوده و مابقی پانل های شیشه ای توسط ریل مخصوص حرکت می کنند. پس از جمع شدن کامل پانل های متحرک، در نهایت به صورت تاشده روی بخش ثابت قرار گرفته و داخل تراس تا میشوند.

بالکن شیشه ای ریلی

از رایج ترین انواع شیشه بالکنی می توان به بالکن شیشه ای ریلی آنها اشاره نمود. این نوع بالکن شیشه ای در واقع از چند پانل شیشه ای، دو نوار فلزی قابل نصب در کف و سقف بالکن تشکیل شده است. پانل ها روی شیار نوار در سقف و کف قرار گرفته و آخرین پانل که نقش درب را ایفا می کند، توسط زنجیر به دو قفل در بالا و پایین متصل است. با باز شدن درب ورودی، سایر پانل ها به صورت ریلی حرکت نموده و در نهایت روی درب قرار خواهند گرفت. بدنه بالکن شیشه ای ریلی و نوارهای افقی و عمودی از جنس آلومینیوم بوده و در برابر نم و رطوبت مقاومت بسیار بالایی دارند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سایه بام

سایه بام شرکتی فنی مهندسی است که در سال ۱۳۹۶ تاسیس و در زمینه عمران و معماری فعالیت می‌کند. عمده فعالیت شرکت سایه بام تولید و فروش سقف متحرک پارچه ای و استخری و شیشه ای، شیشه متحرک بالکنی و ریلی و گیوتینی و انواع پرده های برقی است.تمامی محصولات وارداتی شرکت سایه بام دارای گارانتی بوده و خدمات شرکت نیز شامل نصب و راه اندازی محصولات دارای ۱۰ سال خدمات پس از فروش همراه با برگه گارانتی معتبر است.

اطلاعات تماس
  • 021886***** - 091243*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان