اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13990325436318181

همکاری شرکت رهپویان 7 و جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان

کد: 13990325436318181

https://bit.ly/3e2VAmH

، تهران , (اخبار رسمی): طبق توافق انجام شده فی مابین شرکت رهپویان7 و دبیرخانه جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان مقرر شد طرح اجرایی چهارمین جشنواره پیش رو توسط شرکت رهپویان 7 طراحی و تدوین گردد.

همکاری شرکت رهپویان 7 و جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان
جلسه بررسی نیازمندیهای اولیه تدوین طرح نهایی

طراحی و تدوین این طرح توسط چهار نفر از  کارشناسان شرکت رهپویان 7  انجام میگیرد

با اعلام روابط عمومی شرکت رهپویان هفت ستاره آسمان ، بر مبنای توافق انجام شده فی ما بین دبیرخانه جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان و شرکت رهپویان7 ، مقرر شد طرح اجرایی چهارمین جشنواره که در آذر ماه سال جاری برگزار میشود توسط تیم رهپویان7 طراحی و تدوین شود. با توجه به حجم بالای کار و نیازمندی به هماهنگی با دبیران جشنواره  جلسات مستمر با حضور مدیریت عامل شرکت رهپویان7 جناب آقای دکتر علی غفارهاشمی و اعضای دبیرخانه جشنواره بصورت مستمر برگزار و در حال برگزاری است. پیش بینی میشود این طرح تا هفته اول تیرماه نهایی و فراخوان چهارمین جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان بزودی اطلاع رسانی شود. طراحی و تدوین این طرح توسط چهار نفر از  کارشناسان شرکت رهپویان 7  انجام میگیرد . مطابق با طراحی های اولیه در جشنواره نوبت چهارم  مخاطبین در سه گروه متفاوت ایده پردازان ، تیم های با پتانسیل رشد و تیم های استارت آپی یا کسب و کارهای موپا در فرایندهای مختلف علمی ، فنی و کسب و کار ارزیابی خواهند شد . جزییات این طرح متعاقبا اعلام میشود. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

رهپویان 7

شرکت رهپویان 7 ستاره آسمان با استفاده از نیروهای متخصص و با تجربه در زمینه ارایه مشاوره و آموزشهای تخصصی مرتبط با حوزه مدیریت کسب و کار ، برگزاری کارگاههای آموزشی ، برگزاری دوره های آموزشی مجازی ، ارایه تورهای مدیریتی فعالیت دارد . بیش از 20 سال سابقه فعالیت در ایران و خارج از کشور و همچنین همکاری با مجموعه های نوین و نمایندگی مجموعه دانشگاههای مارکتینگ لندن در ایران باعث افزایش کیفیت خدمات این شرکت گردیده است

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کارآفرینی و استارتاپ