اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13990420441848181

رفتارشناسی مشتری در فروش با مدل جهانی DISC

کتاب رفتارشناسی مشتری در فروش با مدل جهانی DISC به بازار کتاب عرضه شد

کد: 13990420441848181

https://bit.ly/3fA2Ua8

، تهران , (اخبار رسمی): کتاب رفتارشناسی مشتری در فروش با مدل جهانی DISC# به بازار کتاب عرضه شد این کتاب تالیف مشترک سرکار خانم نوشین منوچهری رییس هییت مدیره و جناب آقای دکتر علی غفارهاشمی مدیر عامل شرکت رهپویان 7 می باشد . چاپ کتاب توسط انتشارات میعاد اندیشه در 1000 نسخه انجام گردیده است .

کتاب رفتارشناسی مشتری در فروش با مدل جهانی DISCبه بازار کتاب عرضه شد
رفتارشناسی مشتری در فروش با مدل جهانی DISC

طبق اعلام روابط عمومی شرکت رهپویان7 کتاب رفتارشناسی مشتری در فروش با مدل جهانی DISC# به بازار کتاب عرضه شد این کتاب تالیف مشترک سرکار خانم نوشین منوچهری رییس هییت مدیره شرکت رهپویان7 و جناب آقای دکتر علی غفارهاشمی مدیریت عامل شرکت رهپویان7  می باشد. چاپ کتاب توسط انتشارات میعاد اندیشه در 1000 نسخه انجام گردیده است در این کتاب علاوه بر تشریح چهار تیپ رفتاری ،نقاط قوت ، نقاط قابل بهبود ، شناسایی تیپ رفتاری مشتری و نحوه تعامل با مشتری متناسب با تیپ رفتاری وی مورد تحلیل و بررسی قرار گرفته است .    . پیش از این دو کتاب مفاهیم بازاریابی و گیمیفیکیشن در کسب و کار نوشته آقای دکتر علی غفارهاشمی به بازار کتاب عرضه شده بود . این کتاب از اواسط تیرماه در کتاب فروشهای معتبر قابل ارایه به علاقمندان می باشد . 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

رهپویان 7

شرکت رهپویان 7 ستاره آسمان با استفاده از نیروهای متخصص و با تجربه در زمینه ارایه مشاوره و آموزشهای تخصصی مرتبط با حوزه مدیریت کسب و کار ، برگزاری کارگاههای آموزشی ، برگزاری دوره های آموزشی مجازی ، ارایه تورهای مدیریتی فعالیت دارد . بیش از 20 سال سابقه فعالیت در ایران و خارج از کشور و همچنین همکاری با مجموعه های نوین و نمایندگی مجموعه دانشگاههای مارکتینگ لندن در ایران باعث افزایش کیفیت خدمات این شرکت گردیده است

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]