اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980805416358181

صنعت ساختمان و املاک و مستغلات امروزه نیازمند حلقه‌ای به نام مهندسی فروش است

بررسی اهمیت مهندسی فروش در دیدار جمعی از انبوه‌سازان با مدیرعامل رهپویان7

کد: 13980805416358181

http://bit.ly/36qIqg7

، تهران , (اخبار رسمی): در دیدار جمعی از انبوه سازان استان تهران و قم با مدیر عامل شرکت رهپویان 7، اهمیت مهندسی فروش در صنعت ساختمان و توجه بیش از گذشته فعالان در این زمینه به برنامه‌های مدون بازاریابی و برندینگ مورد بررسی قرار گرفت.

بررسی اهمیت مهندسی فروش ،در دیدار جمعی از انبوه سازان با دکتر علی غفارهاشمی
جلسه مشترک شرکت رهپویان 7 با تعدادی از فعالین در حوزه صنعت ساختمان

به نقل از روابط عمومی شرکت رهپویان 7، با هماهنگی تعدادی از انبوه سازان استان تهران و استان قم، جلسه‌ای مشترک با هدف بررسی چالش‌های فروش و بازاریابی موجود در صنعت ساختمان با حضور مدیرعامل شرکت رهپویان7، دکتر علی غفارهاشمی برگزار شد.

در ابتدای جلسه بررسی آماری، فعالیت‌های انجام شده با رویکرد بازاریابی، فروش و برندینگ در مورد تعدادی از پروژه‌های به اتمام رسیده و در حال انجام، صورت گرفت و سپس مدیران و کارشناسان حاضر در جلسه، اقدامات و فعالیت‌های کلی مجموعه خود را به سمع و نظر دیگر شرکت‌کنندگان رساندند.

در این جلسه دکتر علی غفارهاشمی با اشاره به نیاز فعالان صنعت ساختمان به تغییر رویکرد خود نسبت به فعالیت‌های مرتبط با بازاریابی و برندینگ و الزام به به روزرسانی آن، به اهمیت مهندسی فروش اشاره داشته و با ارائه نمونه‌های موفق داخلی و خارجی، استانداردهای علمی مورد نیاز در این مسیر را بازگو کرد.

مطالعه و تحقیقات بازار، تدوین درست استراتژی بازاریابی، تدوین درست استراتژی برندینگ و همچنین تدوین و اجرای درست و اصولی کمپین تبلیغاتی از مواردی بود که در این جلسه توسط مدیرعامل شرکت رهپویان7  تشریح شد.

در پایان مقرر شد متناسب با نیاز فعالان صنعت ساختمان و با همکاری شرکت رهپویان 7 برنامه‌ریزی آموزشی انجام و اطلاع رسانی لازم به متقاضیان انجام شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

رهپویان 7

شرکت رهپویان 7 ستاره آسمان با استفاده از نیروهای متخصص و با تجربه در زمینه ارایه مشاوره و آموزشهای تخصصی مرتبط با حوزه مدیریت کسب و کار ، برگزاری کارگاههای آموزشی ، برگزاری دوره های آموزشی مجازی ، ارایه تورهای مدیریتی فعالیت دارد . بیش از 20 سال سابقه فعالیت در ایران و خارج از کشور و همچنین همکاری با مجموعه های نوین و نمایندگی مجموعه دانشگاههای مارکتینگ لندن در ایران باعث افزایش کیفیت خدمات این شرکت گردیده است

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید