اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 14001005560498181

بسته مشاوره و آموزش تدوین کمپین تبلیغاتی هوشمند

کد: 14001005560498181

https://bit.ly/33Px4oW

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت رهپویان 7 در راستای خدمات مشاوره و آموزشی خود اقدام به طراحی و برگزاری بسته های تخصصی مشاوره و آموزش نموده است. بسته مشاوره و آموزش تدوین کمپین تبلیغاتی یکی از بسته های جذاب این مجموعه است.

تدوین کمپین تبلیغاتی هوشمند ، نیازمند دانش و مهارت های تخصصی است
بسته مشاوره و آموزش تدوین کمپین تبلیغاتی

متاسفانه  بسیاری  از کسب و کارها با صرف هزینه های گزاف و صرفا با نام کمپین تبلیغاتی دست به انجام تبلیغات زده اند که نهایتا نتیجه مناسبی از آن حاصل نگردیده است.

به نقل از روابط عمومی شرکت رهپویان 7 ، این مجموعه  در راستای خدمات مشاوره و آموزشی خود اقدام به طراحی و برگزاری بسته های تخصصی مشاوره و آموزش نموده است.

بسته مشاوره و آموزش تدوین کمپین تبلیغاتی  یکی از بسته های جذاب این مجموعه می باشد.متاسفانه  بسیاری  از کسب و کارها با صرف هزینه های گزاف و صرفا با نام کمپین تبلیغاتی دست به انجام تبلیغات زده که نهایتا نتیجه مناسبی از آن حاصل نگردیده است. باید توجه داست طراحی کمپین تبلیغاتی یک فرایند مدیریتی بوده و نیاز به تخصص و مهارت داشته و می بایست با توجه به اهداف و استراتزی تعیین شده در برنامه بازاریابی ، بصورت کاملا هدفمند و هوشمند تدوین و طراحی گردد.

لذا استفاده از این بسته می تواند چالش برگزاری یک کمپین تبلیغاتی در کسب و کار را مرتفع نماید.

مخاطبین این بسته کسب و کارهای کوچک تا بزرگ بوده که در راستای برنامه های تبلیغاتی خود نیازمند تدوین کمپین هوشمند تبلیغاتی می باشند.

 این کمپین با حضور کارشناس شرکت رهپویان 7 در دفتر کارفرما   و با پشتیبانی تیم متخصصین این شرکت در قالب آموزش و مشاوره انجام خواهد شد. 

اجرای این یسته با مدیریت  آقای فاضل موسوی مشاور ارشد حوزه مارکتینگ و فروش و  سرپرست آموزش شرکت رهپویان 7  می باشد

متقاضیان این بسته می تواننند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 02171053339  در تماس باشند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

رهپویان 7

شرکت رهپویان 7 ستاره آسمان با استفاده از نیروهای متخصص و با تجربه در زمینه ارایه مشاوره و آموزشهای تخصصی مرتبط با حوزه مدیریت کسب و کار ، برگزاری کارگاههای آموزشی ، برگزاری دوره های آموزشی مجازی ، ارایه تورهای مدیریتی فعالیت دارد . بیش از 20 سال سابقه فعالیت در ایران و خارج از کشور و همچنین همکاری با مجموعه های نوین و نمایندگی مجموعه دانشگاههای مارکتینگ لندن در ایران باعث افزایش کیفیت خدمات این شرکت گردیده است

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش