اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139903254364314407

افتتاح چهاردهمین شعبه برند پوشاک عصر جدید در مرکز خرید پانوراما

افتتاح چهاردهمین شعبه از برند پوشاک عصرجدید

کد: 139903254364314407

https://bit.ly/37VgzFZ

، تهران , (اخبار رسمی): بنابر گزارش مجله خبری برند پوشاک عصرجدید، چهاردهمین شعبه این برند در مرکز خرید پانوراما، (به آدرس: چالوس، کلارآباد، مجتمع تجاری پانوراما، طبقه همکف و اول) افتتاح شد. 

افتتاح چهاردهمین شعبه از برند پوشاک عصرجدید
افتتاح چهاردهمین شعبه برند پوشاک عصرجدید

بنابر گزارش مجله خبری برند پوشاک عصرجدید، چهاردهمین شعبه این برند در مرکز خرید پانوراما، (به آدرس: چالوس، کلارآباد، مجتمع تجاری پانوراما، طبقه همکف و اول) افتتاح شد. 

برند پوشاک عصرجدید

این گروه تولیدی فعالیت خود را از سال 1368 آغاز نموده و توانست با تکیه بر دانش فنی و تمرکز بر بازار هدف، رضایت مشتریان خود را جلب نماید و بصورت عمده و فروشگاهی به فعالیت خود ادامه دهد.

 وجود چهارده شعبه در شهرهای مختلف ایران از جمله تهران ، چالوس، مشهد، بروجرد، اهواز و ... حاکی از پیشرفت و گسترش این برند است.

چه محصولاتی در شعب عصرجدید عرضه می شود؟

 انواع پوشاک زنانه، شامل: مانتو، شومیز، شلوار، کیف و کفش، شال و روسری، بارانی، پالتو، کاپشن و ... در این شعب عرضه می گردد که مطابق مد روز و سلیقه بانوان ایرانی است. 

افتتاح چهاردهمین شعبه برند پوشاک عصرجدید در مرکز خرید پانوراما

چهاردهمین شعبه برند پوشاک عصرجدید در مرکز خرید پانوراما، در اوایل خرداد 99 و با رعایت کامل اصول بهداشتی افتتاح و آماده ارائه خدمت به مشتریان عزیز گردید. 
آقای مجید افتخاری مدیرعامل این برند هدف از افتتاح این شعبه جدید را توسعه فروشگاهی دانست و اظهار داشت: به دنبال آن هستیم که در کنار رشد کیفی و تنوع محصولات ، رشد کمی را هم در گستره کاری خود داشته باشیم. 

وی با تاکید بر لزوم استمرار توسعه پایدار در کسب و کار، تصریح کرد: حرکت رو به جلو از مهمترین اصول رشد و پیشرفت است و گسترش محدوده فعالیت جزو علائم حرکت رو به جلو محسوب می‌شود.

آقای مجید افتخاری گام بعدی این برند را افتتاح شعب جدید در شهرهای بزرگ دانست و تشریح کرد: آنچه که امروز اتفاق افتاد بخشی از پازل بزرگی است که سعی در تکمیل آن در صنعت مد و پوشاک داریم و بر اساس برنامه درازمدت از پیش تعریف شده در آن مسیر گام بر می‌داریم.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت www.asrejadidgroup.com و صفحه اینستاگرامی asrejadidgroup مراجعه نمایید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

برند پوشاک عصر جدید

پوشاک بانوان عصر جدید با تکیه بر تجربه بیش از۳۰ سال فعالیت مستمر در عرصه تولید و فروش لباس و بهره گیری از همکاری با متخصصان این حوزه می کوشد با توجه به گرایش و سلایق طیف های گسترده ای از بانوان ایرانی پاسخگوی نیاز آن ها در این عرصه باشد. آدرس وبسایت: www.asrejadidgroup.com صفحه اینستاگرام: www.instagram.com/asrejadidgroup شعب فروشگاهی عصرجدید ۷ شعبه در تهران: ( آرتمیس، سیوان سنتر، باملند، مگامال، معین مال، تیراژه۲، شریعتی ) ۷ شعبه در شهرستان ها: ( تبریز، اکسین، پانوراما، بروجرد، قم، اهواز، مشهد )

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]