اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139908144730814407

افتتاح شعبه جدید برند پوشاک عصر جدید در شهر قم

کد: 139908144730814407

https://bit.ly/3k6PFiU

، تهران , (اخبار رسمی): برند پوشاک عصر جدید شعبه جدید خود را در شهر قم (بلوار الغدیر، مجتمع تجاری بازار شهر، طبقه همکف) در تاریخ 9 آبان ماه افتتاح کرد.

افتتاح شعبه جدید برند پوشاک عصر جدید در شهر قم
افتتاح شعبه جدید برند پوشاک عصر جدید در مجتمع بازار شهر قم

برند پوشاک عصر جدید شعبه جدید خود را در شهر قم (بلوار الغدیر، مجتمع تجاری بازار شهر، طبقه همکف) در تاریخ 9 آبان ماه افتتاح کرد.

به گزارش روابط عمومی برند پوشاک عصر جدید، شعبه جدید این برند، در شهر قم به آدرس: بلوار الغدیر، مجتمع تجاری بازار شهر، طبقه همکف، در تاریخ 9 آبان ماه افتتاح شد.

این برند عرضه کننده انواع پوشاک زنانه، از جمله: انواع مانتو ، پالتو ، بارانی ، شومیز و انواع اکسسوری شامل ( شال و روسری ، کیف و کفش ) می باشد که با بهره گیری از افراد متخصص و بهترین طراحان مد و پوشاک به دنبال برند سازی و نفوذ در بازارهای جهانی است.

مجید افتخاری مدیرعامل  گروه پوشاک عصر جدید با اشاره به استقبال خوب مردم در شهر قم، گفت: «به دنبال آن هستیم که در کنار رشد کیفی محصولات و خدمات، رشد کمی را هم در گستره کاری خود داشته باشیم.»

او هدف از افتتاح این شعبه را  گسترش برند پوشاک عصر جدید در سرتا سر ایران دانست.

وی با تاکید بر لزوم استمرار توسعه پایدار در کسب و کار، تصریح کرد: «حرکت رو به جلو از مهمترین اصول رشد و پیشرفت است و گسترش محدوده فعالیت جزو علائم حرکت رو به جلو محسوب می‌شود.»

مجید افتخاری مدیر عامل گروه پوشاک عصر جدید گام بعدی را افتتاح شعبه عصر جدید در شهر تبریز اعلام کرد.

جهت ارتباط با این برند می توانید به سایت  پوشاک عصر جدید به آدرس www.asrejadidgroup.com و یا صفحه اینستاگرامی asrejadidgroup@ مراجعه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

برند پوشاک عصر جدید

پوشاک بانوان عصر جدید با تکیه بر تجربه بیش از۳۰ سال فعالیت مستمر در عرصه تولید و فروش لباس و بهره گیری از همکاری با متخصصان این حوزه می کوشد با توجه به گرایش و سلایق طیف های گسترده ای از بانوان ایرانی پاسخگوی نیاز آن ها در این عرصه باشد. آدرس وبسایت: www.asrejadidgroup.com صفحه اینستاگرام: www.instagram.com/asrejadidgroup شعب فروشگاهی عصرجدید ۷ شعبه در تهران: ( آرتمیس، سیوان سنتر، باملند، مگامال، معین مال، تیراژه۲، شریعتی ) ۷ شعبه در شهرستان ها: ( تبریز، اکسین، پانوراما، بروجرد، قم، اهواز، مشهد )

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مد و لباس