اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140004295337414407

پروموشنِ خرید دو کالا با شما، کالای سوم هدیه از ما در شعب عصرجدید برگزار می شود

جشنواره تابستانی 1+2 در پوشاک بانوان عصرجدید

کد: 140004295337414407

https://bit.ly/36UEMMJ

، تهران , (اخبار رسمی): جشنواره تابستانی 1+2 در شعب فروشگاه عصرجدید از 24 تیر آغاز شد و مشتریان می توانند به ازای خرید دو کالا، یک کالا هدیه دریافت کنند.

جشنواره تابستانی 1+2 در پوشاک بانوان عصرجدید
دو تا بخر، یدونه ببر

پوشاک بانوان عصرجدید فعالیت خود را از سال 1368 در زمینه تولید و عرضه پوشاک بانوان آغاز نمود و در طی چند سال گذشته با برندسازی موفق در بین بانوان ایرانی با سلایق مختلف، محبوب شد. انواع پوشاک بانوان از جمله: مانتو، پالتو، شومیز، تاپ و ... از جمله محصولات عرضه شده توسط این برند پوشاک است.

به گزارش روابط عمومی برند پوشاک عصر جدید، جشنواره تابستانی 1+2 در شعب فروشگاه عصرجدید از 24 تیر آغاز شد و مشتریان می توانند به ازای خرید دو کالا، یک کالا هدیه دریافت کنند.( در بین سه کالای انتخابی، ارزان ترین کالا به عنوان هدیه به مشتریان عزیز تقدیم می گردد.)

بر اساس این گزارش، مشتریان در مدت این جشنواره می توانند پوشاک مورد نیاز خود را از طریق شعب موجود در تهران (آرتمیس، باملند، مگامال، معین مال، سیوان، شریعتی و تیراژه2) و شعب موجود شهرستان (تبریز، چالوس، آمل، مشهد، قم، اهواز و بروجرد) و همچنین از طریق اینستاگرام و سایت عصرجدید تهیه کنند.

آقای مجید افتخاری مدیرعامل برند پوشاک عصرجدید ، مشتری مداری را هدف اصلی برگزاری این جشنواره دانست و تصریح کرد، سعی می شود در دوره های زمانی مشخص با برگزاری جشنواره هایی از این دست، ضمن افزایش ارتباط دو سویه با مشتریان، بستری برای بهره مندی همه اقشار از محصولات شرکت فراهم شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

برند پوشاک عصر جدید

پوشاک بانوان عصر جدید با تکیه بر تجربه بیش از۳۰ سال فعالیت مستمر در عرصه تولید و فروش لباس و بهره گیری از همکاری با متخصصان این حوزه می کوشد با توجه به گرایش و سلایق طیف های گسترده ای از بانوان ایرانی پاسخگوی نیاز آن ها در این عرصه باشد. آدرس وبسایت: www.asrejadidgroup.com صفحه اینستاگرام: www.instagram.com/asrejadidgroup شعب فروشگاهی عصرجدید ۷ شعبه در تهران: ( آرتمیس، سیوان سنتر، باملند، مگامال، معین مال، تیراژه۲، شریعتی ) ۷ شعبه در شهرستان ها: ( تبریز، اکسین، پانوراما، بروجرد، قم، اهواز، مشهد )

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]