اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140006145416214407

تا 50 درصد تخفیف، روی تمامی کالاها در تمامی شعب پوشاک عصر جدید

آغاز فروش ویژه گروه پوشاک عصر جدید در تابستان 1400

کد: 140006145416214407

https://bit.ly/3tkuEYc

، تهران , (اخبار رسمی): با تخفیف های شگفت انگیز تابستانی شعب فروشگاهی عصر جدید همراه باشید.

آغاز فروش ویژه گروه پوشاک عصر جدید در تابستان 1400
تخفیف تابستانی گروه پوشاک عصر جدید

پوشاک بانوان عصرجدید فعالیت خود را از سال 1368 در زمینه تولید و عرضه پوشاک بانوان آغاز کرد و در طی چند سال گذشته با برندسازی موفق در بین خانم های ایرانی، محبوب شد.

از جمله محصولاتی که در این برند پوشاک عرضه می شوند، عبارتند از: مانتو، پالتو، بارانی، شومیز، بلوز، تاپ، شلوار، شلوارک، دامن، دامن شلواری ... .

به گزارش روابط عمومی برند پوشاک عصر جدید، فروش ویژه تابستانی (تا 50 درصد تخفیف) روی تمامی کالاها از یکم شهریور آغاز شده و مشتریان می توانند با مراجعه به تمامی شعب تهران و شهرستان، کالاهای مورد نیاز خود را خریداری نمایند.

شعب تهران در مراکز تجاری ( آرتمیس، باملند، مگامال، معین مال، سیوان، شریعتی و تیراژه2) و شعب شهرستان در شهرهای ( تبریز، چالوس، آمل، مشهد، قم، اهواز و بروجرد) واقع شده است.

آقای مجید افتخاری مدیرعامل برند پوشاک عصرجدید ، مشتری مداری را هدف اصلی برگزاری این جشنواره دانست و تصریح کرد: سعی می شود در دوره های زمانی مشخص با برگزاری جشنواره هایی از این دست، ضمن افزایش ارتباط دو سویه با مشتریان، بستری برای بهره مندی همه اقشار از محصولات شرکت فراهم شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

برند پوشاک عصر جدید

پوشاک بانوان عصر جدید با تکیه بر تجربه بیش از۳۰ سال فعالیت مستمر در عرصه تولید و فروش لباس و بهره گیری از همکاری با متخصصان این حوزه می کوشد با توجه به گرایش و سلایق طیف های گسترده ای از بانوان ایرانی پاسخگوی نیاز آن ها در این عرصه باشد. آدرس وبسایت: www.asrejadidgroup.com صفحه اینستاگرام: www.instagram.com/asrejadidgroup شعب فروشگاهی عصرجدید ۷ شعبه در تهران: ( آرتمیس، سیوان سنتر، باملند، مگامال، معین مال، تیراژه۲، شریعتی ) ۷ شعبه در شهرستان ها: ( تبریز، اکسین، پانوراما، بروجرد، قم، اهواز، مشهد )

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

مد و لباس | حراج و تخفیف