اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139903264365514523

میکروبلیدینگ و میکروپیگمنتیشن

هاشور ابرو

کد: 139903264365514523

https://bit.ly/3155scd

، تهران , (اخبار رسمی): هاشور ابرو یکی از جدید ترین متدهای قرینه سازی ابرو هاست که طرفداران بسیاری در بین بانوان و خانم های جوان ایرانی دارد که باعث اعتماد به نفس زیادی در خانم هایی که با کم پشتی ابرو مواجه بودند میشود. هاشور ابرو به طور کلی به دو روش میکرو پیگمنتیشن و میکرو بلیدینگ صورت میپذیرد.

هاشور ابرو نیز از روش های مرتب سازی و قرینه سازی ابرو است و در صورت استفاده از مواد درجه یک و با کیفیت ماندگاری بالایی دارد.

هاشور ابرو چیست؟

هاشور ابرو نیز از روش های مرتب سازی و قرینه سازی ابرو است.آیا تا به حال به دلیل وجود ابروها فکر کرده اید؟اصلا ما چرا ابرو داریم؟وجود ابرو ها برای ما چه مزایایی دارد؟ ابرو ها علاو بر این که در زیبایی صورت نقش به سزایی دارند باعث جلوگیری از ورود آب باران و تعرق به داخل چشم ها میشود و در واقع محافظت از چشمان ما وظیفه اصلی این ابروهاست.

این در حالی است که بعضی ها ابرو های پرپشت و عده ای حال بنا بر دلایل مختلفی مثل بیماری های ارثی یا ابرو ندارند ،یا ابرو های کم پشتی دارند.

سوالی که وجود دارد این است که ما چطور میتوانیم از پس این مشکل بر بیاییم و ابرو های خوب و پر پشتی را که باعث زیبایی دو چندان چهره ماست به صورتمان برگردانیم.ما در سالن زیبایی شادلین به شما که با این مشکل دست و پنجه نرم میکنید تتو و یا هاشور ابرو را که جزء بروزترین متد زیبایی ابرو ها به شمار می آید را پیشنهاد میکنیم.در شادلین بیوتی متخصصین ما در زمینه تتو و میکرو پیگمنتیشن و میکرو بلیدینگ  آماده ارائه هر گونه خدمات به شما زیبا پسندان میباشند.

هاشور ابرو یکی از جدید ترین متدهای قرینه سازی ابروهاست که طرفداران بسیاری در بین بانوان و خانم های جوان ایرانی دارد که باعث اعتماد به نفس زیادی در خانم هایی که با کم پشتی ابرو مواجه بودند میشود. هاشور ابرو به طور کلی به دو روش میکرو پیگمنتیشن و میکروبلیدینگ صورت میپذیرد این دو روش شاید از لحاظ ظاهری مشابه به نظر برسند اما قطعا تفاوت های ریزی دارند که ما به اختصار توضیح خواهیم داد.

میکرو پیگمنتیشن :

در این روش از دستگاهی برقی استفاده میشود که در آن از پیگمنت ها (رنگدانه ها)  استفاده شده و به وسیله سوزن پیگمنت ها وارد لایه های زیر پوست میشود.تار های مویی که روی خط ابرو ایجاد شود اگر توسط متخصص این کار به خوبی انجام گردد قطعا کسی تفاوت آن را با ابرو های طبیعی شما  متوجه نخواهد شد. در این روش هاشور  ابرو خط هایی هستند ضخیم با ماندگاری بالا که باعث پر پشت نشان دادن ابرو های شما میشوند.ماندگاری این روش از شش ما تا دو سال متغییر است اما توصیه ما به شما این است که هر شش ماه یکبار برای ترمیم اقدام فرمایید چرا که با ترمیم دوباره مثل روز اول خواهید شد.

بیشتر بدانیم از : خدمات آرایشگاه زنانه شادلین

میکرو بلیدینگ:

در این روش بر خلاف روش میکروپیگمنتیشن از هیچ دستگاهی استفاده نمیشود و تنها به وسیله یک قلم عملیات هاشور ابرو آغاز میگردد. این قلم که با نام قلم بلید معروف است حاوی مواد رنگی در داخل خود بوده که با ظرافت خاصی بر روی  فرم ابرو های شما قرار گرفته  و تارهای نازکی بر روی ابرو ایجاد میکند. فقط کسانی که مجوزهای لازم را داشته باشند و آموزش های مربوطه را دیده باشند میتوانند میکروبلیدینگ انجام دهند چون این کار بسیار دقیق و حساس است و باید با دقت و مهارت زیادی انجام شود .به طور کلی میزان ماندگاری رنگ در میکرو بلیدینگ حدود یک ماه تا یک سال است.

و در واقع میشود به این نکته اشاره کرد که تفاوت اصلی بین دو روش میکرو بلیدینگ و میکرو پیگمنتیشن در میزان ماندگاری آنهاست.

هاشور ابرو

برای مشاهده این تصویر در سایز اصلی اینجا را کلیک کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سالن زیبایی شادلین

شادلین کلیه نیازهای زیبایی و ارایشی خانم ها را به بهترین شکل ممکن و منصفانه ترین قیمت در محیطی آرام و لوکس توسط ارایشگران مجرب و با انگیزه براورده مینماید.اولویت ما کیفیت ارایه خدمات، توجه به سلیقه شما و حس و حال خوب شما مشتریان عزیز می باشد. در این مجموع انواع خدمات شامل آرایش عروس ، هاشور ابرو ، لیفت ابرو ، کاشت مژه ، پاکسازی صورت ، کراتینه مو و پدیکور با بالاترین کیفیت انجام میگیرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی