اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139903264365714523

انواع کاشت ناخن در سالن زیبایی شادلین

کاشت ناخن چیست؟

کد: 139903264365714523

https://bit.ly/30JiRq8

، تهران , (اخبار رسمی): یکی از محبوب ترین و معرف ترین مدل های کاشت ناخن مدل پودری است و خانم هایی که علاقه مند هستند حتما در مورد این مدل کاشت اطلاعات دارند.این نوع کاشت متشکل از یک مایع مونومری و یک پودر پلی مری است که روی ناخن های شما قرار گرفته و سپس با سوهان کشی فرم دهی میشود.

انواع کاشت ناخن :کاشت ناخن با ژلیش ، کاشت ناخن فایبر ، گلاس کاشت ناخن با فرمر  ، کاشت ناخن بیبی بومر

کاشت ناخن روشی است برای اصلاح و زیبایی ناخن هاست.در این روش ناخن ها با استفاده از مواد مختلف که روی ناخن قرار میگیرد فرمی زیبا پیدا کرده و بسته به سلیقه فرد میتواند بلند ، متوسط یا کوتاه باشد .فرم نوک ناخن ها نیز بسته به سلیقه افراد میتواند گرد ، مربعی یا تیز باشد.

انواع کاشت ناخن :

کاشت ناخن روشی است برای اصلاح و زیبایی ناخن هاست.در این روش ناخن ها با استفاده از مواد مختلف که روی ناخن قرار میگیرد فرمی زیبا پیدا کرده و بسته به سلیقه فرد میتواند بلند ، متوسط یا کوتاه باشد .فرم نوک ناخن ها نیز بسته به سلیقه افراد میتواند گرد ، مربعی یا تیز باشد.

کاشت ناخن پودری:

این نوع از کاشت به دلیل استحکام یکی از سخت ترین مدل و تکنیک کاشت میباشد و همین استحکام بالا باعث ماندگاری سه الی چهار هفته ای ان بر روی ناخن های شما میشود.

این کاشت برای کسانی که ناخن های شکننده و ضعیف دارند هم پیشنهاد میشود و علاوه بر این برای کسانی که عادت به جویدن ناخن هایشان دارند بسیار مناسب به دلیل اینکه این نوع کاشت سخت و محکم است و به راحتی جویده نمیشود.

جدا از مزایای هر کار باید به معایب ان هم اشاره شود ،در اینجا لازم به ذکر است که کاشت به روش پودری به دلیل سخت و محکم بودنش نیازمند یک ناخن کار حرفه ای برای ریمو کردن است و اگر به طور حرفه ای برای ریمو عمل نشود ممکن آسیب جدی به ناخن های شما بزند.

ژلیش

کاشت ناخن ژله ای یا همان ژلیش نوع دیگری از کاشت است که در آن یک لایه ای از ژل شفاف و زخیم بر روی ناخن های طبیعی شما قرار داده میشود و سپس فرم داده میشود.این نوع از کاشت برای اثر بخشی نیاز به نور فرابنفش(Uv) و یا یک نور LED  دارد. ژلیش به دلیل وزن سبکی که دارد کمتر باعث ناراحتی شما میشود و همچنین بر خلاف سایر موارد کاشت به دلیل بوی کمتر برای کسانی که حساسیت به بوی مواد شیمیایی دارند مناسب تر است،خیلی طبیعی به نظر میرسد و آسیبی به ناخن های شما نمیزند و در واقع بع عنوان یک محافظ بر روی ناخن های عمل میکند و مناسب برای ناخن های ضعیف و شکننده است.از انجایی که حفظ محیط زیست این روزها به عنوان یکی از دغدغه های بشر محسوب میشود این نوع کاشت با توجه به سازگاری که با محیط ریست دارد آسیب کمتری به محیط زیست زده و بی خطر است.از معایب ژلیش میتوان به این مساله اشاره کرد که دوام بالایی ندارند و تقریبا هر دو هفته یکبار باید ترمیم شوند و معمولا هم برای کسانی که در مناطقی با رطوبت بالا زندگی میکنند مناسب نمیباشد.

کاشت فایبر گلاس

این نوع از کاشت به اندازه ژلیش و پودری محبوب نمیباشد .د راین مورد یک ماده ی فایبر گلاس مصنوعی بر روی ناخن قرار داده شده و سپس با سوهان فرم دهی میشود و در نهایت با استفاده از چسب مخصوص فیکس میشود.برای کسانی که به مواد شیمیایی آلرژی دارند ایده ال است ،ظاهری طبیعی دارد و به راحتی ریمو ویمشود.

کاشت با فرمر

در واقع این نوع کاشت قالبی محسوب میشود ،در این نوع کاشت یک وسیله ی کاغذی بر روی ناخن شما قرار میگیرد و سپس مواد چسبانده میشود .به دلیل وجود این قالب کاغذی مواد قرار گرفته فرم دهی میشود و بسته به سلیقه ی شما اندازه ناخن بلند یا کوتاه مشود. در این نوع کاشت از سوهان کشی و چسب ناخن استفاده نمیشود و در واقع میتوان از ان به عنوان راحترین نوع کاشت یاد کرد.در این نوع کاشت باید توجه بیشتری به ناخن های خود داشته باشید کمتر از اب استفاده کنید و همچنین مراقب باشید ناخن هوا نکشد(چون سوهان کشی انجام نمیشود احتمال هوا کشیدن وجود دارد) و موجب ایجاد قارج در ناخن ها نگردد. این کاشت برای خانم های خانه دار مناسب نیست و بیشتر برای کسانی که وقت زیادی برای رسیدگی به ناخن های خود ندارند پیشنهاد میشود.

 بیبی بومر

در واقع این نوع کاشت یک نسخه اصلاح شده از همان مانیکور فرانسوی است .مانیکور فرانسوی مشابه مانیکور ساده با این تفاوت که این نوع از دو جزء تشکیل شده که یک جز صورتی روی پایه ناخن های شماست و قسمت دیگر آن که سفید است سعی بر این دارد که مثل ناخن های اصلی خودتان طبیعی جلوه بدهد.در حال حاظر میتوان گفت این نوع از کاشت در بین بانوان ایراینی یکی از پرطرفدارترین نوع آن میباشد.

کاشت ناخن ها در نهایت علاوه بر زیبایی که به دست های شما میدهد در طولانی مدت باعث آسیب جدی بر روی ناحیه سازنده ناخن طبیعی شما میشود.به دلیل فشاری که بر روی ناخن هاست بعد از مدتی موجب تخریب هلال سفید رنگ یا همان ماتریکس ناخن شده و در نهایت موجب شکننده شدن و حتی در بعضی از موارد باعث از بین رفتن رشد ناخن شما میشود.

شادلین کلیه نیازهای زیبایی و آرایشی خانم ها را به بهترین شکل ممکن و منصفانه ترین قیمت در محیطی آرام و لوکس توسط ارایشگران مجرب و با انگیزه براورده مینماید . اولویت ما کیفیت ارایه خدمات، توجه به سلیقه شما و حس و حال خوب شما مشتریان عزیز می باشد. در این مجموع انواع خدمات شامل آرایش عروس ، هاشور ابرو ، لیفت ابرو ، کاشت مژه ، پاکسازی صورت ، کراتینه مو و پدیکور با بالاترین کیفیت انجام میگیرد.

کاشت ناخن چیست؟

برای مشاهده این تصویر در سایز اصلی اینجا را کلیک کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سالن زیبایی شادلین

شادلین کلیه نیازهای زیبایی و ارایشی خانم ها را به بهترین شکل ممکن و منصفانه ترین قیمت در محیطی آرام و لوکس توسط ارایشگران مجرب و با انگیزه براورده مینماید.اولویت ما کیفیت ارایه خدمات، توجه به سلیقه شما و حس و حال خوب شما مشتریان عزیز می باشد. در این مجموع انواع خدمات شامل آرایش عروس ، هاشور ابرو ، لیفت ابرو ، کاشت مژه ، پاکسازی صورت ، کراتینه مو و پدیکور با بالاترین کیفیت انجام میگیرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی