اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139903264366714523

فرق لیفت و لمینت ابرو

لیفت ابرو چیست؟

کد: 139903264366714523

https://bit.ly/3hVy11K

، تهران , (اخبار رسمی): خانم های زیادی بنا به دلایل مختلف وراثتی و تغذیه ای با مساله کم پشتی ابرو مواجه هستند .لیفت ابرو نیز از آن روش هایی است که امروزه خانم ها برای زیبایی صورت خود و مرتب و قرینه بودن ابروهای خود استفاده میکنند.

مساله زیبایی همواره یکی از دغدغه های خانم ها بوده و هست و خوشبختانه راه های بسیاری برای رهایی از این دغدغه ها وجود دارد .لیفت ابرو نیز از آن روش هایی است که امروزه خانم ها برای زیبایی صورت خود و مرتب و قرینه بودن ابروهای خود استفاده میکنند.خانم های زیادی بنا به دلایل مختلف وراثتی و تغذیه ای با مساله کم پشتی ابرو مواجه هستند .

راه های بسیاری برای پر پشت نشان دادن ابرو ها وجود دارد.متدهای جدید آرایشی ابرو نظیر میکرو بلیدینگ و میکروپگمنتیشن راه های مناسبی میباشند. اما خیلی ها علاقه ای به استفاده از این ابزار ها نشان نمیدهند. ما راه جایگزین لیفت یا لمینت ابرو را به این دسته از عزیزان پیشنهاد میکنیم.لیفت ابرو یکی از روش های نوین و بی دردسر برای زیبایی ابرو میباشد که این روزا طرفداران بسیاری در بین خانم های جوان و زیبا پسند دارد.باید توجه داشته باشید لیفت ابرو عملکرد متفاوتی نسبت هاشور ابرو دارد و این دو نباید اشتباه گرفته شود.در هاشور آرایشگر بر روی پوست صورت کار کرده و از روش های میکروبلیدینگ و میکرپگمینتیشن برای طراحی و قرینه سازی و فرم دادن به ابرو استفاده میشود. این در حالیست که لیفت کار ساده و بی دردسری است که به وسیله یک ماده مخصوص و براش انجام میپذیرد.

لیفت ابرو

روشی که در آن با استفاده از مواد گیاهی و ارگانیک مخصوصی بهمراه براش های مناسب این کار باعث تقویت و همچنین حالت دادن و پرپشتی ابرو ها و همچنین  زیبا تر شدن ابرو ها میشود و میتوان گفت یکی از کم هزینه ترین روش های حال حاظر برای زیبایی ابرو به حساب می آید. در واقع میتوان گفت این روش پروسه گیاهی کراتینه است.

لیفت ابرو باعث ریزش ابرو های ما میشود ؟

شاید این سوال در ذهن شما هم امده باشد باید جواب داد خیر .از انجایی که گفته شد این مواد کاملا گیاهی و ارکانیک بوده و در واقع یک تقویت کننده برای ابرو ها به حساب میآید و رشد ابرو ها را تحیرک میکند و به هیچ عنوان باعث ریزش نخواهد شد.

ماندگاری این روش چه مدت میباشد ؟

این روش ماندگاری بالایی ندارد و تقریبا به مدت ۳۰ الی ۴۵ روز ابرو های شما را حالت دار و پر پشت نشان میدهد.توصیه میشود تا یک روز پس از انجام عملیات لیفت به صورت خود آب نزنید چرا که آب باعث چسبیدن تار های ابرو به هم میشود و در نتیجه ی کار تاثیر میگذارد. بعد از پشت سر گذاشتن ۲۴ ساعت شما میتوانید صورت خود را بشویید و دیگر نگران نباشید چرا که بعد از شست وشو از تار های ابرو از  هم جدا شده و نتیجه کار را مشاهده خواهید کرد. از خوبی های این روش این است که بعد از اتمام کار شما با خیالت راحت از نتیجه لذت میبرید و مراقبت خاصی نیاز ندارد.

مواد لیفت ابرو چیست؟

در واقع مواد لیفت ابرو و لیفت مژه یکی است اما موارد مصرف آن متفاوت است. در اکثر برند ها مواد مورد استفاده برای لیفت ابرو مژه یکسان است اما برند های معتبر محصولات این لاین را جدا کردند.

فرق بین لیفت و لمینت در چیست؟

لیفت در واقع حالت دهنده ابرو ها به سمت بالا و لمینیت باعث تقویت ابرو ها ست .مواد لمینت گیاهی بوده و به دلیل وجود رنگدانه در آن زمانی که بر روی ابرو قرار داده میشود باعث تیره و پر رنگ تر شدن ابروه و همچنین ضخامت آنها میشود.

شادلین کلیه نیازهای زیبایی و آرایشی خانم ها را به بهترین شکل ممکن و منصفانه ترین قیمت در محیطی آرام و لوکس توسط آرایشگران مجرب و با انگیزه براورده مینماید . اولویت ما کیفیت ارایه خدمات، توجه به سلیقه شما و حس و حال خوب شما مشتریان عزیز می باشد.در این مجموعه انواع خدمات شامل آرایش عروس ، هاشور ابرو ، لیفت ابرو ، کاشت مژه ، پاکسازی صورت ، کاشت ناخن ،کراتینه مو و پدیکور با بالاترین کیفیت انجام میگیرد.

لیفت ابرو چیست؟

برای مشاهده این تصویر در سایز اصلی اینجا را کلیک کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سالن زیبایی شادلین

شادلین کلیه نیازهای زیبایی و ارایشی خانم ها را به بهترین شکل ممکن و منصفانه ترین قیمت در محیطی آرام و لوکس توسط ارایشگران مجرب و با انگیزه براورده مینماید.اولویت ما کیفیت ارایه خدمات، توجه به سلیقه شما و حس و حال خوب شما مشتریان عزیز می باشد. در این مجموع انواع خدمات شامل آرایش عروس ، هاشور ابرو ، لیفت ابرو ، کاشت مژه ، پاکسازی صورت ، کراتینه مو و پدیکور با بالاترین کیفیت انجام میگیرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی