اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139903274370614523

کاشت مژه طبیعی

انواع کاشت مژه 

کد: 139903274370614523

https://bit.ly/3dvccCC

، تهران , (اخبار رسمی): به طور کلی مژه به دو صورت موقت و دائم امکان پذیر است.کاشت موقت از آنجا که از اسمش پیداست ماندگاری کوتاه مدتی دارد و به دلیل استفاده از نوعی چسب چندین ماه روی  مژه ها ی شما میماند این روش از لحاظ قیمتی بسیار ارزانتر میباشد.

کاشت مژه
انواع کاشت مژه 

کاشت مژه دغدغه ی بسیاری ار خانم های جوان برای زیبا به نظر رسیدن حالت چشم هاست.بر خلاف مضراتی که چسباندن مژه های مصنوعی روی خط مژه دارد اگر این کار توسط یک فرد متخصص صورت بگیرد باعث زیبایی چشمان شما میشود. کاشت مژه میتواند بنا به دلایل خاصی نظیر ریزش مژه یا مشکلات ارثی و تغذیه ای و کم پشت به نظر رسیدن مژه ها باشد.

اولین سوالی که مطرح میشود این که آیا کاشتن مژه کار درستی است یا خیر؟

به طور کلی کاشت مژه به دو صورت موقت و دائم امکان پذیر است.کاشت موقت از آنجا که از اسمش پیداست ماندگاری کوتاه مدتی دارد و به دلیل استفاده از نوعی چسب چندین ماه روی  مژه ها ی شما میماند این روش از لحاظ قیمتی بسیار ارزانتر میباشد. این در حالی است برای کاشت دائم به یک نیروی متخصص(پزشک ) برای کاشت نیاز است در این نوع کاشت با برش در بالا و پایین پلک مو های مژه جاسازی میشود ،فولیکول های مو از پوست سر برداشته ودر نواحی برش داده شده پیوند زده میشود وسپس با بخیه زدن تار های مژه در جای خود مستحکم میشوند.

 اکستنشن مژه( کاشت مژ) انواع مختلفی دارد و به روش های متفاوتی اجرا خواهد شد:

کلاسیک:

در این نوع کاشت خانم ها علاقه زیادی به پر پشت نشان دادن مژه های خود دارند و متخصص مژه با قرار دادن یک تار مژه بین مژه های طبیعی شما مژه های پر پشت با ظاهری بی نظیر را به شما هدیه میدهد.توصیه ما برای شما که اولین بار به دنبال کاشت مژه هستید مدل کاشت کلاسیک میباشد چرا که این روش به ذلیل ظاهر طبیعی که دارد زیبایی شما را دو چندان میکند.

 والیوم:

این نوع اکستنشن بر خلاف مدل کلاسیک که بین هر کدام از مژه ها یک تار مژه ی مصنوعی قرار داده میشد،با قرار دادن ۴ الی ۵ مژه  بین هر مژه ی طبیعی شما مژ های حجیم را به شما هدیه میدهد.

ابریشمی :

نوین ترین روش اکستنشن مژه میباشد به دلیل اینکه جنس تار های مو ابریشمی است به این نام معروف است، لازم به ذکر است  این روش دارای ماندگاری بالاتری نسبت به روش کلاسیک میباشد و خیلی طبیعی تر جلوه میدهد.

چنانچه مژه های شما کم پشت باشد بسته به تعداد مژه های خودتان مژه اضافه خواهد شد.جنس مژه ها از موی انسان ،موی سمور و  ابریشم است.اضافه شدن این تار مژه ها به مژه های طبیعی باعث ایجاد زیبایی چشم های شما خواهد شد.

مساله جالبی که در مورد کاشت می توان به ان اشاره کرد این است که هر کسی میتواند از این روش برای زیبایی بیشتر حالت چشم ها استفاده کند و محدودیت خاصی ندارد.پس اگر یکی از دغدغه های شما کوتاهی و یا ریزش  مژه هایتان است میتوانید به کاشت مژه برای داشتن حالت چشمانی گیرا فکر کنید.

برای کسانی که در شیمی درمانی مژه های خود را از دست داده اند کاشت میتواند یک روش مناسب برای  برگرداندن اعتماد به نفس از دست رفته شان  باشد.البته این یک مساله بحث بر انگیز است به دلیل اینکه خیلی از دکتر ها اجازه این کار را به بیماران نمیدهند و تنها برای بیمارانی که با ریزش مژه مواجه اند پیشنهاد میشود.

چشم یکی از حساس ترین نقاط بدن شماست و از آنجایی که مژه ها بر روی چشمان شما قرار دارد هرگونه الودگی در این منطقه باعث در خط قرار گرفتن بینایی شماست پس برای انتخاب مکانی که قرار است کاشت مژه را برای شما انجام دهند وسواس بسیاری داشته باشید چرا که اگر فردی که برای شما عملیات کاشت مژه را انجام میدهد متخصص نباشد ممکن است با کار غیر حرفه ای مژه های شما بهم چسبیده ودر نتیجه مژه های طبیعی خود را هم از دست بدهید.و در بعضی از موارد حتی ورود چسب مژه به داخل چشم باعث حساسیت و حتی عفونت های چشمی بسیاری میشود.قبل از کاشت مژه حتما به طور کامل صورت و چشم های خودتان را باید یک پاک کننده قوی پاک کنید ،چشم شما نباید الوده باشد ،هیچ مواد آرایشی قبل از عملیات کاشت نباید بر روی چشمان شما باشد چرا که در ادامه کار بر چگونگی قرار گرفتن مژه ها بر روی خط مژه ی شما اثر خواهد گذاشت.

بیشتر بدانیم از : آرایشگاه زنانه شادلین در غرب تهران

قبل از کاشت مژه باید چه اطلاعاتی داشته باشیم؟

قبل از کاشت شما باید اطلاعات کافی در مورد میزان تراکم مژه ها ، میزان فر و همچنین طول مژه ها داشته باشید .پس اگر مژه های بلندی میخواهید باید به میزان تراکم مژه ها هم توجه کافی داشته باشید.اگر تا به اینجای کار توضیحات ما برای شما گیج کننده بود نگران نباشین متخصصین کاشت مژه ها در سالن شادلین با مشاوره مناسب بهترین و مناسبترین پیشنهاد را به شما میدهند.

آیا میتوانم با مژه های کاشت به حمام یا استخر بروم؟

بله ، قطعا میتوانید اما شما ۱۲ الی ۲۴ ساعت باید مراقب باشید که هیچگونه آب وارد ناحیه چشم شما نشود چرا عملکرد چسب مژه ها متفاوت بود و این بستگی دارد که برای شما از چه چسب مژه ای استفاده شده است .پس توصیه میکنیم قبل از کار کاشت مژه حد المکان حمام رفته چرا که تا ۲۴ ساعت بعد از کاشت شما اجازه شست و شوی صورت خود را ندارید.

شادلین کلیه نیازهای زیبایی و آرایشی خانم ها را به بهترین شکل ممکن و منصفانه ترین قیمت در محیطی آرام و لوکس توسط آرایشگران مجرب و با انگیزه براورده مینماید . اولویت ما کیفیت ارایه خدمات، توجه به سلیقه شما و حس و حال خوب شما مشتریان عزیز می باشد.در این مجموعه انواع خدمات شامل آرایش عروس ، هاشور ابرو ، لیفت ابرو ، کاشت مژه ، پاکسازی صورت ، کراتینه مو و پدیکور با بالاترین کیفیت انجام میگیرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سالن زیبایی شادلین

شادلین کلیه نیازهای زیبایی و ارایشی خانم ها را به بهترین شکل ممکن و منصفانه ترین قیمت در محیطی آرام و لوکس توسط ارایشگران مجرب و با انگیزه براورده مینماید.اولویت ما کیفیت ارایه خدمات، توجه به سلیقه شما و حس و حال خوب شما مشتریان عزیز می باشد. در این مجموع انواع خدمات شامل آرایش عروس ، هاشور ابرو ، لیفت ابرو ، کاشت مژه ، پاکسازی صورت ، کراتینه مو و پدیکور با بالاترین کیفیت انجام میگیرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی