اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139903274371414523

بوتاکس مو

کراتینه مو

کد: 139903274371414523

https://bit.ly/2YgxBv1

، تهران , (اخبار رسمی): کراتین در واقع یک نوع پروتئین که به طور طبیعی در ناخن ها و موهای شما وجود دارد . به طور کلی این کراتین است که به عنوان محافظ  در اطراف ساقه مو باعث حفظ حالت موها و جوانی و شادابی آنهاست.

کراتینه مو
ازون تراپی ، کراتین درمانی در سالن زیبایی شادلین

کراتینه کردن مو چیست؟

کراتینه مو روشی است برای صافی موها که با استفاده از تغذیه کردن مو با مواد مخصوص انجام می شود.اگر شما موهای آسیب دیده و مجعد دارید و با مشکلاتی از این قبیل دست و پنجه نرم میکنید ،احتمالا تا به حال به درمان مو از طریق کراتینه کردن فکر کرده باشید. اما به راستی کراتین چیست؟ ارتباط ان با موهای سالم زیبا در چیست؟

پروتئین کراتینه مو:

کراتین موجود در مو بنا به دلایل مختلفی نظیر شرایط آب و هوایی و استفاده بیش از حد مواد شیمیایی ،مثل رنگ مو و یا دکلره تخلیه شده و باعث خشک و وز شدن مو های شما میشود.

کراتین درمانی مو

درمان کراتین کردن مو به اصطلاح کلی روشی برای صافی و درخشان کردن میباشد و نتیجه ی مناسب درمان بستگی  به نوع وجنس مو های شما دارد و ممکن است در افراد مختلف متفاوت باشد.

کراتینه حرفه ای مو:

در این روش پیوند های پیچیده مو به وسیله کراتین کردن مو شکسته شده و موجب صافی و درخشندگی مو های شما میشود.ماندگاری کراتین در افراد مختلف متفاوت بوده و  معمولا بین ۲ الی ۵ ماه میباشد.

محصولات کراتینه مثل شامپو کراتینه،نرم کننده ها ، و ماسک های مخصوص کراتینه باعث اثر گذاری بیشتر و همچنین پروتئین رسانی به ساقه مو میشود.این کار باعث شکستگی پیوند های پیچیده مو و صاف شدن مو ها میشود.توصیه میشود برای استفاده ازمحصولات کراتینه حتما با متخصصان ما در سالن زیبایی شادلین در  این زمینه مشورت شود چرا که جنس مو ها متفاوت است و حتما باید از محصولی استفاده کنید که با موهای شما مطابقت داشته باشد.

آیا کراتینه برای مو ضرر دارد؟

نمیتوان در مورد این مساله یک پاسخ قطعی داد چرا که بعضی از موادهای  کراتینه شامل ماده ای به نام فرمالدهیند.این ماده به گفته پزشکان و دانشمندان ماده ای سرطانزاست.اگرچه مقدار فرمالدهید موجود در آن ناچیز است ولی بهتر است از مصرف چند باره آن اجتناب شود.توصیه ما به شما این است تا حد امکان از مواد کراتینه ای استفاده کنید که فاقد فرمالدهید میباشد.

شاید این سوال برای شما هم پیش امده باشد .با مراجعه به یک متخصص میتوانید از این مساله مطمعن شوید که ایا کراتین برای مو های شما مناسب است یا خیر؟ آیا مو های شما نیاز به درمان از طریق کراتین دارد یا نه؟

اگر موهای مجعد و آسیب دیده دارید و اگر به دلیل استفاده زیاد از سشوار و اتو های مو ،مو های شما آسیب دیده است یک شامپو یا ماسک کراتینه مناسب میتواند کراتینه از دست رفته را به مو های شما بازگرداند. اما حتی  اگر با استفاده از این محصولات کراتینه باز هم مو های وز و مجعد باعث آزار شما شد میتوانید از سالن زیبایی و یا از متخصص ما برای درمان از طریق کراتینه مشاوره بگیرید.

درمان به وسیله کراتین میتواند فر مو های شما را از بین برده و زمان زیادی را که هر بار صرف خشک کردن مو های خود بعد از حمام میکنید کاهش دهد.اما کراتینه کردن مو تنها به یک آرایشگاه رفتن ساده و برگشتن نیست.

ما در سالن زیبایی شادلین با استفاده از بهترین مواد کراتینه از معتبرترین برند های دنیا و به کار گیری کادری حرفه ای در لاین تخصصی پوست و مو آماده خدمات به مشتریان عزیزی که طالب زیبایی و آراستگی هستند میباشیم. حال در تلاشیم با دادن اطلاعتی هر چند جرئی شما را در انتخاب مسیر درست همیاری کنیم.

بیشتر بدانیم از : هاشور ابرو در سالن زیبایی شادلین

شادلین کلیه نیازهای زیبایی و آرایشی خانم ها را به بهترین شکل ممکن و منصفانه ترین قیمت در محیطی آرام و لوکس توسط آرایشگران مجرب و با انگیزه براورده مینماید . اولویت ما کیفیت ارایه خدمات، توجه به سلیقه شما و حس و حال خوب شما مشتریان عزیز می باشد.در این مجموعه انواع خدمات شامل آرایش عروس ، هاشور ابرو ، لیفت ابرو ، کاشت مژه ، پاکسازی صورت ، کراتینه مو و پدیکور با بالاترین کیفیت انجام میگیرد.

کراتینه مو

برای مشاهده این تصویر در سایز اصلی اینجا را کلیک کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سالن زیبایی شادلین

شادلین کلیه نیازهای زیبایی و ارایشی خانم ها را به بهترین شکل ممکن و منصفانه ترین قیمت در محیطی آرام و لوکس توسط ارایشگران مجرب و با انگیزه براورده مینماید.اولویت ما کیفیت ارایه خدمات، توجه به سلیقه شما و حس و حال خوب شما مشتریان عزیز می باشد. در این مجموع انواع خدمات شامل آرایش عروس ، هاشور ابرو ، لیفت ابرو ، کاشت مژه ، پاکسازی صورت ، کراتینه مو و پدیکور با بالاترین کیفیت انجام میگیرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی