اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139903274372214508

۱۰ امتیاز گز اصفهان نسبت به سایر شیرینی‌ها

کد: 139903274372214508

https://bit.ly/2BafjT2

، اصفهان , (اخبار رسمی): در این مقاله به معرفی ۱۰ امتیاز گز اصفهان نسبت به سایر شیرینی‌ها و همچنین خواص طبیعی و مواد تشکیل دهنده گیاهی و اصیل آن می پردازیم

۱۰ امتیاز گز اصفهان نسبت به سایر شیرینی‌ها(انتشارفوری)
۱۰ امتیاز گز اصفهان نسبت به سایر شیرینی‌ها

در این مقاله به معرفی ۱۰ امتیاز گز اصفهان نسبت به سایر شیرینی‌ها و همچنین خواص طبیعی و مواد تشکیل دهنده گیاهی و اصیل آن می پردازیم

در متن زیر به‌صورت تیتر وار به ۱۰ مورد امتیاز گز اصفهان نسبت به سایر شیرینی‌ها اشاره می‌کنیم:

(این ۱۰ اصل اساسی تنها در برندها اصیل و معروف گز اصفهان از جمله:

 – گز قنادیان
 – گز مظفری
 –  گز کرمانی
– و …

به صورت کامل رعایت شده است. این ۱۰ مزیت عبارتند از:

  1. در گز از روغن استفاده نمی‌شود. در تمامی شیرینی‌ها روغن نقش اساسی و محوری را بازی می‌کند . درصورتی‌که در فرآیند تولید گز و در ترکیبات آن مطلقاً از روغن استفاده نمی‌شود.
  2. در گز از آرد استفاده نمی‌شود. در ترکیب اولیه گز، از آرد گندم یا برنج استفاده نمی‌شود. البته در فرآیند پخت گز و فرم دهی مقداری آرد به کار می‌رود که آن مقدار آرد در مراحل بعدی از گز جدا می‌شود.
  3. در گز از نشاسته استفاده نمی‌شود.
  4. در گز از هیچ ماده شیمیایی به‌عنوان فرم دهنده، محافظت‌کننده یا رنگ و طعم‌دهنده استفاده نمی‌شود
  5. گز ازنظر فرآیند و ترکیبات کاملاً ایرانی است.
  6. گز تنها شیرینی است که در ترکیب آن از شیره ترنجبین و یا شیرخشت و یا گزانگبین استفاده می‌شود.
  7. گز ازنظر ماندگاری و حفظ شرایط مصرف در بین مواد غذایی در مقام یک قرار دارد.
  8. گز ازنظر زمانی طولانی‌ترین پروسه تولید را دارد. هشت ساعت پخت و ساعت‌ها فرم دهی و بسته‌بندی، گز با دمای زیر ۱۰۰ درجه سانتی‌گراد تولید می‌شود.
  9. گز به علت دارا بودن قابل‌توجه سفیده تخم‌مرغ در ترکیب اولیه سرشار از منابع پروتئینی است.
  10. گز به علت دارا بودن درصد قابل‌توجه مغزهای مفید ازجمله پسته و بادام سرشار از مواد الی.

گز اصفهان معجونی از گیاه و طبیعت

همان‌طور که در مقالات دیگر، بیان شد در تولید گز می‌توان از افزودنی‌های زیادی استفاده کرد که هرکدام خواص و فواید زیادی را دارا می‌باشند. به‌غیراز مواردی که قبلاً ذکر شد در انواع گز می‌توان از مواردی همچون :

– پودر کاکائو
– پودرهای نارگیل
– هل
– میوه

استفاده کرد و مقدار مصرف آن بسته به ذائقه و سلیقه مصرف‌کننده تغییر می‌یابد.

درهرحال بهترین و ارزشمندترین افزودنی، انگبین‌ها می‌باشند و از میان آن با ترنجبین به دلیل منشأ و ریشه قرآنی آن جایگاه ممتازی دارد. نکته ظریف در مورد انگبین‌ها آن‌که خداوند متعال انگبین‌های گیاهی را از فعالیت یک حشره کوچک بر روی شیره پرورده گیاهانی مانند گز به وجود می‌آورد که ازنظر خواص بیولوژیکی بسیار مفید است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گز اصفهان

فروشگاه "به گز" بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی کشور و مرجع تخصصی انواع گز اصفهان، با گستره‌ای از کالاهای متنوع برای تمام اقشار جامعه و هر رده‌ی سنی، برای کاربران خود «تجربه‌ی لذت‌بخش یک خرید اینترنتی» را تداعی می‌کند. «ارسال سریع»، «ضمانت بهترین کیفیت» و «تضمین اصل بودن کالا» سه اصل اولیه است که "به گز" از نخستین روز تاسیس سعی کرده به آن پایبند باشد و با رعایت این سه اصل، هرسال، حوزه‌های تازه‌ای را در فروش کالا و خدمات، به دایره‌ی فعالیت خود افزوده است. گستره‌ای به وسعت انواع گز اصیل اصفهان (آردی، لقمه ای، سکه ای، شکلاتی، رژیمی و ... )، انواع پولکی (نارگیلی، زعفرانی، گل محمدی، لیمویی، پرتقالی و ...)، انواع نقل (بیدمشکی، بادام، شکرپنیر و ...)، سوهان (سوهان عسلی، لقمه ای، تخت، سوهان گز و...)؛ از برندهای متنوع، متعدد و سرشناس اصفهانی همچون کرمانی، مظفری، بلداجی، آریا، بوعلی، شیرین، نسرین، سلطانی، آنتیک، سکه و ... "به گز "، با داشتن مراکز توزیع در استان اصفهان، امکان تحویل کالا را به‌صورت رایگان در شهر اصفهان در همان روز ثبت سفارش فراهم کرده است. آدرس وب سایت www.behgaz.com

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]