اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139904064392914314

هر آنچه که باید راجب سامانه حامی بدانید.

سامانه حامی چیست؟

کد: 139904064392914314

https://bit.ly/2CN2jDJ

، آبیک , (اخبار رسمی): سامانه حامی اولین پلتفرم حمایت از استارت آپ های نوپا در ایران کار خود را از سال 98 شروع کرده است تا به الان هزاران نفر به حامیان این پلتفرم قدرتمند پیوسته اند کار اصلی این پلتفرم حمایت از استارت آپ های نوپا و دادن پاداش سالیانه به حامیان می باشد.

سامانه حامی چیست؟
حضور حسن محمدی بنیان گذار سامانه حامی و دریافت جایزه از جشنواره

یکی دیگر از افتخارات سامانه حامی حضور در جشنواره وب و موبایل ایران به عنوان کاندیدهای مردمی بوده است

سامانه حامی به عنوان اولین پلتفرم حمایت از استارت آپ های نوپا در ایران در مهر ماه سال 1398 قادر به دریافت نماداعتماد الکترونیک و مجوز ساماندهی وزارت ارشاد کار خود را آغاز کرده است حسن محمدی به عنوان بنیان گذار و موسس این پلتفرم قدرتمند خاطر نشان شده است که سرمایه گذاری اونم با بیست هزار ریال شاید برای شما خنده دار باشد ولی سامانه حامی این اطمینان را به شما می دهد که این سامانه از قانون تساعد بهره می برد. شاید با هزار تا دو هزار تومانی نشود کاری کرد اما با یک میلیون دوهزار تومانی خیلی کار ها می توانیم انجام دهیم این سامانه قدرتمند این اطمینان را به شما کاربران عزیز می دهد که درهر لحظه شما قادر به انصراف می باشید و واریزی شما با کسر نه درصد مالیات بر ارزش افزوده به حساب شبا بانکی شما برگشت داده خواهد شد.

خب شاید می پرسید ما چطور به یک حامی تبدیل بشیم ؟ کاملا سادس شما به ورود به وب سایت سامانه حامی به آدرس اینترنتی www.Haame.ir و رجوع به قسمت ثبت نام در سامانه با پر کردن مشخصات فردی ، محل سکونت ، مشخصات بانکی خود  و درآخر واریز خرید اپلیکیشن تحت پوشش سامانه حامی  که مبلغ 22000 ریال معادل 2200 تومان که 2000 ریال آن 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده می باشد و 20000 ریال هزینه خرید اپلیکیشن می باشد را واریز می نمائید بعد از تایید حساب شما یک کد پیگیری برای شما ارسال خواهد شد که نشان دهنده ثبت نام موفق شما در سامانه حامی می باشد.

شما بعد از ثبت نام می توانید عدد یک را به 50002040120 ارسال نموده و لینک دانلود اپلیکیشن خریداری شده را دریافت نمائید. حال دیگه نیازی به کاری نیست و باقی راه را به سامانه قدرتمند حامی بسپارید و از پاداش سالانه خود لذت ببرید.

یکی دیگر از افتخارات سامانه حامی حضور در جشنواره وب و موبایل ایران به عنوان کاندیدهای مردمی بوده است

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کارآفرینی و استارتاپ