اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139905194482814314

اتصال درگاه های ارزی برای جذب سرمایه خارجی

حامی جهانی می شود

کد: 139905194482814314

https://bit.ly/3gJoUAj

، آبیک , (اخبار رسمی): در ورژن جدید سامانه حامی که به تازگی استارت خورده است از قابلیت های جدیدی رو نمایی شده است. یکی از امکانات جدید این سامانه قدرتمند جذب سرمایه خارجی و امکان ثبت نام اتباع بیگانه فراهم شده است.

حامی جهانی می شود(انتشار فوری)
اضافه شدن درگاه های ارزی به سامانه حامی

حسن محمدی آینده ای زیبا و پر سود را برای تمامی حامیان در نظر گرفته است. پس با خیال راحت به حامی بپیوندید چون حامی امن ترین و اولین پلفترم حمایتی از استارت آپ ها نوپا با سود سالانه می باشد

هنوز چیزی از استارت ساخت ورژن جدید سامانه حامی نخورده بود که حسن محمدی بنیان گذار و موسس سامانه حامی از قابلیت جدید خود رونمایی کرد است.درگاه پرداخت ارزی و امکان ثبت نام اتباع بیگانه در این سامانه فراهم شده است در ورژن جدید سعی کرده ایم نقص ها ، کمی ها و کاستی های ورژن یک را از بین برده و یک پلتفرم بی عیب و نقص برای جامعه استارت آپ محور خود داشته باشیم با این هدف که جهان را جای بهتری برای زندگی کرده باشیم سامانه حامی با همکاری اولین پلتفرم پرداخت ارزی با نام "یک پی" فعالیت پرداختی خود را شروع می کند که کاملا امن و سریع حامیان بیشتری به خانواده میلیونی حامی بپیوندند.

همچنین سامانه حامی از ثبت نام اشخاص حقوقی و حقیقی به دو صورت ثبت نام به صورت انفرادی و تحت پوشش واریز کننده در آمده است افرادی که به صورت تحت پوشش ثبت نام کرده اند در ورژن جدید می توانن جدا سازی انجام داده و حساب خود را به صورت انفرادی در آورند با دادن اطلاعات بانکی خود و تغییر شماره همراه  پس کسانی که در گذشته با شماره حساب سرپرست خانوار ثبت نام کرده اند نگران سود سالانه خود نباشند با چند کلیک در ورژن جدید این مسائل قابل حل می باشد.

حسن محمدی آینده ای زیبا و پر سود را برای تمامی حامیان در نظر گرفته است. پس با خیال راحت به حامی بپیوندید چون حامی امن ترین و اولین پلفترم حمایتی از استارت آپ ها نوپا هست.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کارآفرینی و استارتاپ