اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139906034514014314

بزرگترین تغییر سامانه حامی در راه است

ارتقاء سامانه حامی

کد: 139906034514014314

https://bit.ly/31sjJPP

، آبیک , (اخبار رسمی): کار این سامانه بازی با پول نیست بلکه استفاده از پول برای پیشرفت است. یکی از اهداف سال 1400 سامانه حامی احداث اولین مزرعه ماینینگ دارای مجوز و استفاده از انرژی های خورشیدی ، گازی و بادی برای تامین نیروی برقی این مزرعه بزرگ است. که این موفقیت چیزی جز سود بیشتر برای حامیان نخواهد داشت.

ارتقاءسامانه حامی(انتشار فوری)
تغییر در راه است

به مناسبت یک سالگی سامانه حامی هدیه ای به پاس قدردانی مبلغ واریزی کاربران را 5 برابر کرده است پس اگر هنوز به سامانه حامی نپیوستید حتما بپیوندید و از هدیه این سامانه برخوردار شوید

هر سیستم بزرگی از یک نقطه شروع به فعالیت کرده است سامانه حامی در سال 98 فعالیت رسمی و قانونی خود را آغاز کرد و به عنوان اولین پلتفرم حمایت مردمی از استارت آپ های نوپا و دادن پاداش سالانه شروع به کار کرد حسن محمدی به عنوان موسس و بنیان گذار این پلتفرم عظیم به مناسبت تولد یک سالگی این پلتفرم جذاب و پویا به تمامی حامیان قول پیشرفت هرچه سریع تر و تغییر بزرگی را به آن ها داده است از شروع طراحی ورژن دوم سخن می گوید . تیم قوی این سامانه متمرکز به صورت شبانه روز درحال ارتقاء ورژن یک به ورژن جدید می باشد و به عنوان هدیه به کاربران مبلغ واریزی کاربران را 5 برابر کرده است پس اگر هنوز به سامانه حامی نپیوستید حتما بپیوندید و از هدیه این سامانه برخوردار شوید. طی جلسه ای حسن محمدی با توسعه دهندگان و طراحان این سیستم حرفه ای تمامی جوانب درحال ارزیابی می باشد تا کاربر به راحتی هرچه تمام تر از سامانه استفاده کنند و با استفاده از جدید ترین متد های طراحی روز و به روزرسانی سرور ها ، یک ورژن بدون نقص را به شما عرضه می نمایند . استفاده از درگاه ارزی و پشتیبان گیری از چندیدن بانک معتبر جهت حمایت از این استارت آپ سرعت رشد سامانه حامی را 10 برابر کرده است.

در ورژن جدید خودتان تغییر را احساس خواهید کرد این سامانه یک اتحاد بی سابقه برای پیشرفت کشور در زمینه استارت آپ و دادن سود های واقعی از تمامی استارت آپ های حمایت شده توسط شما به وجود آمده است شما با ثبت نام در این سامانه باعث ایجاد شغل برای کارگران ، کارمندان و آیندگان میهن عزیز می شوید شاید برای شما خنده دار باشد که اینهمه اتفاق با مبلغ 2000 تومان من به وقوع می پیوندد ؟ بعله اینجاس که به ضرب المثل قطره قطره جمع گردد وانگهی دریا شود. رجوع می کنیم و اگر یه حساب و کتاب سر انگشتی انجام دهیم می بینید با پیوستن حامیان بیشتر سود کاربران بیشتر و استارت آپ های تحت پوشش حامی افزایش میابد.

کار این سامانه بازی با پول نیست بلکه استفاده از پول برای پیشرفت است. یکی از اهداف سال 1400 سامانه حامی احداث اولین مزرعه ماینینگ دارای مجوز و استفاده از انرژی های خورشیدی ، گازی و بادی برای تامین نیروی برقی این مزرعه بزرگ است. که این موفقیت چیزی جز سود بیشتر برای حامیان نخواهد داشت.

برای پیوستن به این رویداد بزرگ به وب سایت www.Haame.ir مراجعه کرده و شروع به ثبت نام خود ، دوستان و آشنایان خود کرده و این هدیه را با آن ها تقسیم نمایید به امید پیشرفت روز به روز این سامانه مردمی و پر سود هم برای حامیان و هم برای استارت آپ گشور.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کارآفرینی و استارتاپ