اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139904074394413815

چرا در فضای داخلی خانه از آینه کاری استفاده می شود؟

کد: 139904074394413815

https://bit.ly/3guqJQL

، اصفهان , (اخبار رسمی): آینه کاری عبارت از برش آینه به اشکال مختلف و چیدن اشکال در کنار یکدیگر است. این چیدمان به منظور ایجاد طرح های خاص و متنوع در فضای داخلی خانه ها و اماکن است.

چرا در فضای داخلی خانه از آینه کاری استفاده می شود؟ | زجاجی
چرا در فضای داخلی خانه از آینه کاری استفاده می شود؟

هنر آینه کاری یکی از زیباترین و اصیل ترین طرح ها برای زیبا سازی فضای داخلی خانه ها به شمار می رود. از طرفی ایران ها علاقه وافری به استفاده از آینه دارند. این علاقه را زمانی می توان درک کرد که به صورت جزئی تری به این قضیه نگاه کرد. اکثر آینه ها در مکان های خاصی از منازل ما جای دارند. این جایگاه ویژه نشان دهنده علاقه و احترام ما نسبت به آینه است. این علاقه تا جایی پیش می رود که در هنر های تزئینی خود، هنر آینه کاری را خلق کرده است. حتی امروزه دیگر به جای استفاده از آینه های ساده، افراد به دنبال فضای مناسب جهت آینه کاری در منزل خود هستند. 

در پاسخ به این سوال می توان به چند مسئله اشاره کرد. اول باید به مفهوم آینه و هنر استفاده از آینه اشاره کرد. آینه نمادی از درون ما و زیبایی لطافت است، نمادی از معصومیت و پاکی، و نماد احساس های نهان ما است. اگر بخواهیم این موضوع را به آینه کاری در خانه ها ربط دهیم باید گفت که ما ایرانی ها به دنبال ایجاد فضای احساس گونه هستیم. فضایی که بازتاب درون ما باشد.

دومین نکته در رابطه با سبک زندگی ما است. امروزه با توجه به افزایش جمعیت و کم بود فضا در کلانشهر ها، فضای ساختمان های مسکونی کوچک شده است. در نتیجه طراحان داخلی برای اینکه این فضای کوچک را دلباز کنند به سراغ  آینه کاری و به کار گیری آن در بخش های مختلف و فضا های مناسب داخلی منازل می روند. 

سومین نکته نیز زیبایی و اصالت آن است. استفاده از آینه کاری باعث می شود تا فضای خانه، شرکت ها و حتی لابی ها بسیار شیک و مدرن به نظر برسد. علاوه بر آن؛ این هنر یک مدل قدیمی در زیبا سازی فضای خانه ها به شمار می رود.

علاقمندان برای آشنایی با سبک های جدید آینه کاری در منازل به سایت گروه آینه و دکوراسیون زجاجی مراجعه نمایند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه آینه و دکوراتیو زجاجی

گروه آینه و دکوراسیون زجاجی به مدیریت جناب آقای محسن زجاجی با تکیه بر تجربه نیم قرن ، گروه خود را به سبب علاقه مندی به این حرفه و با هدف نوآوری های بیشتر در زمینه دکوراسیون گسترش داده اند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

مسکن و ساختمان | دکوراسیون و منزل