اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140008035492713815

دو سبک برای اجرای طراحی داخلی دوبلکس

کد: 140008035492713815

https://bit.ly/3jFhTnr

، اصفهان , (اخبار رسمی): دو شیوه برای طراحی داخلی منزل به روش دوبلکس وجود دارد که بسته به نوع کاربری منزل شما می توانید یکی از آن ها را انتخاب کنید. یکی از شیوه ها روش مدرن است و دیگری سبک کلاسیک خانه های دوبلکس!

دو سبک برای اجرای طراحی داخلی دوبلکس
اصول طراحی داخلی

سبک کلاسیک خانه های دوبلکس

اگر از طرفداران سبک کلاسیک هستید و در آن ها احساس ناراحتی نمی کنید طراحی داخلی ساختمان به شیوه کلاسیک برای خانه های دوبلکس می تواند حس شما را اقناع کند. خانه های دوبلکس به سبک کلاسیک را بیشتر در فیلم ها دیده اید. شاید برای برخی از افراد شیک بودن این سبک از خانه ها نوعی نماد تجمل گرایی در خانه به شمار آید و با آن احساس راحتی نداشته باشند. خانه های دوبلکس کلاسیک بسیار شیک و زیبا بوده که چشم هر بیننده ای را به خود خیره خواهد کرد

سبک مدرن خانه های دوبلکس

بدون شک این سبک از طراحی داخلی ساختمان مورد پسند اکثر جوانانی است که می خواهند خانه شان سبک مدرن و فانتزی داشته باشد و از خانه های دوبلکس کلاسیک فراری هستند. این سبک از طراحی منزل بیشتر از سبک کلاسیک حس راحتی برای فرد به همراه دارد. برای آن که سبک مدرن خانه دوبلکس شما دقیق مورد نظرتان باشد باید با یک طراح داخلی مشورت کنید و در مورد طرح قابل اجرا و مورد نظرتان به یک توافق برسید. 

انتخاب نوع راه پله برای خانه های دوبلکس

این که فرم پله هایی که دو طبقه را از هم جدا کند، بستگی به دو عامل متراژ زمین و سلیقه شما دارد. شاید شما سبک پله های نیم دایره و منحنی را برای طراحی داخلی ساختمان خود مد نظر داشته باشید یا پله های صاف و بدون پیچیدگی ترجیح دهید! اما در هر صورت مهم است که به متراژ خانه تان نیز توجه کنید.

به عنوان مثال خانه هایی با متراژ پایین برای پله های نیم دایره و منحنی گزینه مناسبی محسوب نمی شود زیرا فضای اشغال شده برای اجرای آن زیاد است و فضای زیادی هدر داده می شود. در صورتی که پله های صاف و مستقیم بدون هیچ گونه پیچیدگی برای خانه هایی با متراژ پایین مناسب تر است. اگر به سبک کلاسیک علاقه بیشتری دارید و فضا خانه تان این اجازه را به شما می دهد پله های گرد و نیم منحنی انتخاب مناسب تری است. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه آینه و دکوراتیو زجاجی

گروه آینه و دکوراسیون زجاجی به مدیریت جناب آقای محسن زجاجی با تکیه بر تجربه نیم قرن ، گروه خود را به سبب علاقه مندی به این حرفه و با هدف نوآوری های بیشتر در زمینه دکوراسیون گسترش داده اند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل