اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140106056378213815

جدیدترین انواع آینه کنسول مدرن

کد: 140106056378213815

https://bit.ly/3Czqy50

، اصفهان , (اخبار رسمی): یکی از آینه کنسول‌های جذاب، کنسول هایی هستند که آینه‌های آن بدون قاب است. از مزایای خرید آینه کنسول مدرن با آینه های بدون قاب این است که آینه آن با میز کنسول های زیادی ست می‌شود و برای منزل قابل استفاده است.

جدیدترین انواع آینه کنسول مدرن
جدیدترین انواع آینه کنسول مدرن

خرید آینه کنسول مدرن بدون قاب، می تواند آرامشی وصف نشدنی به محیط خانه شما بخشیده و آن را زیبا تر سازد. قیمت آینه کنسول مدرن بدون قاب را باید از فروشگاه های فروش آینه کنسول مدرن بگیرید.

اگر از آینه های ساعتی خوشتان می آید خبر خوبی داریم. شما می توانید از این سبک آینه، به جای آینه کنسول مدرن استفاده کرده و میز آن را به سلیقه خودتان سفارش دهید. خرید آینه کنسول مدرن به سبک ساعتی که آینه آن دارای دو کاربری (یعنی انعکاس تصویر و ساعت) باشد دارای هم خوانی بسیار زیادی با سبک مدرن آینه ها است زیرا با یک تیر دو نشان زده اید و هم آینه ای زیبا در منزل نصب کرده اید و هم هر روز می توانید تصویر خودتان را در آن آینه ببینید.

آموزش ساخت آینه کنسول مدرن
آیا به هر دلیلی با خرید آینه کنسول مدرن موافق نیستید؟ نگران نباشید شما می توانید با هزینه ای اندک نسبت به قیمت آینه کنسول مدرن آن را برای خودتان بسازید البته به شرط آن که میز کنسول مناسب داشته باشید. وسایلی که برای ساخت آینه کنسول مدرن نیاز دارید عبارت اند از یک آینه بدون قاب و چند متر کناف محکم! نکته ای که در مورد ساخت آینه با کناف وجود دارد این است که بخش زیادی از سطح اینه با کناف پوشیده می شود بنابراین ابعاد آینه را بزرگ انتخاب کنید. روی آینه شروع به چسباندن کناف ها با چسب مخصوص این کار کنید و تا جایی که مد نظرتان است این کار را ادامه دهید تا دور کامل شود.

می‌توانید از دو کناف محکم برای نصب آینه ها استفاده کنید. به یاد داشته باشید از چسب های مخصوص این کار استفاده کرده و کناف ها را به آینه فیکس کنید تا ظاهر آن را زیبا کند .
اگر یک آینه کنسول حرفه ای می خواهید بهتر است به فروشگاه‌های فروش آینه مراجعه کرده و آینه مد نظرتان را سفارش دهید.

خبر خوب آن که شما می توانید با توجه به طرحی که مد نظرتان است از متخصصین ساخت آینه بخواهید آینه کنسول را طبق طرح پیشنهادی شما بسازند. قیمت آینه کنسول مدرن براساس طرحی که سفارش می‌دهید متفاوت خواهد بود. البته عامل تاثیر گذار دیگر در قیمت آینه کنسول مدرن، جنس قاب آینه کنسول و میز آن است.

خرید آینه کنسول سفید، زیبا و شیک
معمولا افراد در خرید آینه کنسول دقت می کنند که محصولی را خریداری کنند که مخصوص مد یک برهه زمانی خاص نباشد و هیچ گاه از مد نیافتد. زیرا افراد پس از خرید آینه کنسول آن را با گذشت زمان عوض نمی کنند. یکی از انواع آینه کنسول هایی که همیشه زیبایی خود را دارد و قدمی نمی شود آینه کنسول سفید است. البته پیش از هر چیز باید به سبک خانه و دکوراسیون آن برای خرید آینه کنسول دقت کرده و سپس انتخاب خود را انجام دهید اما آینه کنسول سفید انتخاب شیک و خاصی محسوب می شود.

نکته دیگری که برای خرید عامل مهمی محسوب می شود، قیمت آینه کنسول سفید است. اگر برای انتخاب و خرید آینه کنسول سفید جدید دو دل هستید و دچار تردید شده اید به شما توصیه می کنم پیش از خرید اطلاعاتی که ما در اختیارتان قرار می دهیم را به دقت مطالعه کرده و سپس اقدام به خرید کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه آینه و دکوراتیو زجاجی

گروه آینه و دکوراسیون زجاجی به مدیریت جناب آقای محسن زجاجی با تکیه بر تجربه نیم قرن ، گروه خود را به سبب علاقه مندی به این حرفه و با هدف نوآوری های بیشتر در زمینه دکوراسیون گسترش داده اند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]