اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140104116267313815

آینه کنسول چوبی معرق چیست و چه ویژگی‌هایی دارد؟

کد: 140104116267313815

https://bit.ly/3R6PLZk

، اصفهان , (اخبار رسمی): برای اینکه بدانیم: «آینه کنسول معرق چیست؟» و «چگونه ساخته می شود؟» باید ابتدا بدانیم که: «معرق چیست؟» هنر معرق کاری یکی از هنرهای زیبایی است که ایرانیان از دیرباز از آن برای تزئینات استفاده می‌کردند.

آینه کنسول چوبی معرق  چیست و چه ویژگی هایی دارد؟
آینه کنسول چوبی معرق چیست و چه ویژگی‌هایی دارد؟

در معرق کاری روی چوب نقش‌های مختلفی کنده کاری می شود که کار بسیار سختی می باشد. همچنین در این هنر از تلفیق چوب‌ها با همدیگر و یا مواد دیگری مانند فلز، فیبر و خاتم استفاده می شود. طرح‌های بسیاری می توان با استفاده‌از این هنر بوجود آورد. معرق کاری از دوران سلجوقیان تاکنون رواج داشته است و طرفداران خاص خود را دارد. این هنر زیبا دقت و مهارت بالایی را می خواهد. علاوه بر اینکه از معرق کاری برای تزئین استفاده می شود، جنبه کاربردی نیز دارد.
در کنسول‌های چوبی که از معرق کاری استفاده می شود ابتدا تکه‌های مختلف چوب باید با همدیگر تلفیق شوند. بعد از اینکار طرح‌ها و نقش‌های مختلف و زیبایی را می توان با آن‌ها به وجود آورد.

رنگ‌هایی که در طرح‌های مختلف معرق کاری دیده می شود رنگ واقعی چوب‌هایی است که با یکدیگر تلفیق شده‌اند. البته این مطلب ناگفته نماند که در طراحی چوب و معرق کاری از رنگ‌های مصنوعی برای بهتر جلوه دادن کار استفاده می شود. اگر شما جزء آن دسته از افرادی هستید که به کار‌های منحصر به فرد و طبیعی علاقه دارید. کنسول‌های چوبی معرق کاری شده گزینه بسیار مناسبی برای شما هستند.

قیمت آینه کنسول معرق چقدر است ؟
در مورد قیمت آینه کنسول معرق باید گفت که نمی توان نظر مشخصی داد و قیمت این نوع کنسول ثابت نیست. اما به طور معمول قیمت آینه کنسول معرق نسبتا بالا است و هنگامی که شما به منظور خرید چنین کنسولی به بازار می روید باید تمام اجناس را با یکدیگر مقایسه کنید تا کنسول مورد نظر خود را پیدا کنید. قیمت آینه کنسول معرق به عوامل زیادی بستگی دارد که از جمله مهمترین این عوامل می توان به جنس چوب و کیفیت ساخت کنسول اشاره کرد.

همچنین طرحی که روی کنسول چوبی معرق زده شده است نیز جزء مواردی است که در تعیین قیمت آینه کنسول معرق تاثیرگذار است. شما همچنین می توانید با گشت و گذاری ساده در اینترنت از قیمت آینه کنسول معرق کاری شده اطلاع پیدا کنید. همچنین امکان مقایسه جنس و طرح و قیمت نیز در اینترنت برای شما فراهم است و فروشگاه‌های اینترنتی زیادی در این زمینه هستند که می توانید از آن‌ها کمک بگیرید.

نکاتی در مورد آینه کنسول معرق
اولین نکته‌ای که باید در نظر داشته باشید این است که هنگام انتخاب کنسول چوبی معرق ابتدا به فضای خانه خود نگاه کنید. زیرا کنسول چوبی معرق جزء وسایلی است که باید با تمام وسایل دیگر خانه همخوانی داشته باشد. اگر فضای خانه شما کلاسیک چیده شده است و از وسایل کلاسیک در منزل استفاده کرده‌اید، آینه کنسول معرق گزینه خوبی است. البته این به معنی این نیست که در خانه‌های مدرن نمی توان از کنسول چوبی معرق استفاده کرد. 

در خانه‌هایی که به صورت مدرن چیده شده‌اند و وسایل مدرن در آن‌ها وجود دارد نیز می توان از کنسول چوبی معرق استفاده کرد. اما مکان قرارگیری این کنسول را باید به دقت انتخاب کرد تا علاوه بر همخوانی با یک دیگر به منزل شما زیبایی ببخشد. علاوه بر آن به دلیل زیبایی منحصر به فرد این نوع آینه کنسول‌ها افرادی زیادی اقدام به راه‌اندازی تولیدی آینه کنسول معرق کرده‌اند. تولیدی آینه کنسول معرق امروزه یکی از پر درآمد ترین مشاغل استاد کاران حوزه معرق کاری است. همچنین ما با تلاش‌های فراوان و تخصص خود توانسته‌ایم با حذف واسته‌ها و تهیه مستقیم این نوع آینه کنسول‌ها از تولیدی آینه کنسول معرق قیمت‌ها را کاهش داده و آن را با بهترین کیفیت ارائه دهیم. 

این آینه کنسول به دلیل فرایند ساختی که در تولیدی آینه کنسول معرق روی آن انجام می شود معمولا از ارزش بالایی برخوردار است و جزو وسایلی محسوب می شود که سلطنتی هستند. معمولا طرح‌هایی که روی این کنسول‌ها در محیط کارگاهی تولیدی آینه کنسول معرق پیاده می شود، بوته‌های گل هستند که زیبایی بسیار خاصی به چوب می‌بخشند. پس بیشتر وسایل منزل خود را می توان با این کنسول ست کرد. 

برای مطالعه بیشتر به سایت گروه آینه و دکوراسیون زجاجی مراجعه نمایید

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه آینه و دکوراتیو زجاجی

گروه آینه و دکوراسیون زجاجی به مدیریت جناب آقای محسن زجاجی با تکیه بر تجربه نیم قرن ، گروه خود را به سبب علاقه مندی به این حرفه و با هدف نوآوری های بیشتر در زمینه دکوراسیون گسترش داده اند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل