اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140006225432713815

دکوراسیون منزل شیک | گروه آینه و دکوراسیون زجاجی

کد: 140006225432713815

https://bit.ly/3C3qBmj

، اصفهان , (اخبار رسمی): آیا کسی را می شناسید که دلش نخواهد خانه ای شیک و زیبا داشته باشد؟ قطعا همه ما دلمان می خواهد خانه مان شیک باشد اما گاهی نمی دانیم چگونه! طراحی دکوراسیون منزل شیک، درصد زیادی بستگی به مدهای آن سال دارد.

دکوراسیون منزل شیک | گروه آینه و دکوراسیون زجاجی
دکوراسیون منزل شیک

منظور ما این نیست که برای داشتن خانه ای شیک باید هر سال کل دکوراسیون خانه را عوض کنید و طبیعتا هزینه زیادی متحمل شوید بلکه منظور ما پیروی از اصولی است که مطابق با زمان زندگی شما باشد.

بنابراین شرط اساسی برای داشتن یک خانه شیک بهره گیری از اصول و البته سلیقه به خرج دادن است. در این قسمت قصد داریم بخشی از اصول طراحی خانه شیک را به شما آموزش دهیم که شما می توانید مطابق با سلیقه خود آن را به کار گیرید. 

خانه های کوچک را بزرگ کنید!
طبیعتا همه ما نمی توانیم خانه هایی با متراژ بزرگ داشته باشیم بنابراین خودمان باید دست به کار شده و آن را طوری بچینیم که بزرگ تر جلوه کند. داشتن خانه ای دلباز خواسته همه ما است. راه های زیادی وجود دارد که خانه تان را بزرگ نشان داده و از اصول طراحی دکوراسیون منزل شیک پیروی کنید.

در ادامه به چند راه برای بزرگ کردن خانه اشاره می کنیم. استفاده بهینه از فضا یکی از بهترین راه هایی است که شما می توانید با به کارگیری آن خانه تان را بزرگ و شیک کنید. به عنوان مثال برای یک خانه کوچک میز غذاخوری بزرگ نمی تواند گزینه مناسبی باشد بنابراین می توانید از میزهای تاشو استفاده کنید تا خانه تان شیک و جمع و جور باشد.

خوشبختانه جدیدا اصول طراحی خانه پیشرفت قابل توجهی داشته و با ساخت وسیله های خلاقانه به شما در داشتن خانه ایده آل تان کمک می کند. 

اگر خانه کوچکی دارید برای داشتن دکوراسیون منزل شیک، هیچ گاه به سراغ رنگ های تیره برای دیوار نروید. رنگ های تیره باعث کوچک نشان داده شدن فضا می شوند. رنگ سفید، شیری، کرم رنگ و ... از جمله رنگ های کارامد برای داشتن خانه ای شیک است.

البته منظور ما از آینه، به کار گیری یک آینه کوچک در انتهای پذیرایی نیست بلکه منظور نصب آینه بر روی یک دیوار (به صورت کامل) است. آینه ها می توانند به بزرگ جلوه کردن خانه کمک کنند.

 اصل تناسب را فراموش نکنید
برای داشتن دکوراسیون منزل شیک، یکی از مهم ترین اصول، اصل تناسب است. شاید تک تک وسایل منزل شما بسیار شیک باشد اما در جای مناسبی استفاده نشده باشد. به عنوان مثال یک تابلو نقاشی بسیار بزرگ برای یک دیوار کوتاه چندان مناسب به نظر نمی رسد. یا در مثال دیگر، لوستر های سنگین و بلند برای خانه هایی با سقف کوتاه انتخاب بسیار بدی است. مبل های سلطنتی بزرگ برای خانه های کوچک چیزی به جز اشغال فضا ندارد. اگر اصل تناسب را رعایت کنید تا حد زیادی می توانید به داشتن یک منزل شیک نزدیک شوید. 

نور پردازی مناسب، یک اصل مهم 
یکی دیگر از اصول مهم برای طراحی دکوراسیون منزل شیک، استفاده از نور پردازی مناسب است. یک خانه باید دارای نورپردازی حرفه ای باشد تا شیک جلوه کند. برای داشتن یک نور پردازی ایده آل برای سبک خانه تان حتما با یک طراح داخلی منزل مشورت کنید. 

 وسایل اضافه را دور بریزید
وسایلی که به آن ها نیازی ندارید نباید جایی در فضای منزل شما اشغال کنند. اگر از وسیله ای استفاده نمی کنید آن را از فضا خانه دور کنید (به کسی بدهید که به آن نیاز بیشتری دارد یا آن را بفروشید). دور انداختن وسایل غیر ضروری آرامشی به خانه شما می بخشد که وصف نشدنی است.  در نهایت توصیه ای که برای داشتن دکوراسیون منزل شیک برای شما داریم این است که با یک طراح داخلی مشورت کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه آینه و دکوراتیو زجاجی

گروه آینه و دکوراسیون زجاجی به مدیریت جناب آقای محسن زجاجی با تکیه بر تجربه نیم قرن ، گروه خود را به سبب علاقه مندی به این حرفه و با هدف نوآوری های بیشتر در زمینه دکوراسیون گسترش داده اند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل