اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139904104400413813

قدرتمندترین سرویس های ایمیل مارکتینگ و هزینه ایمیل مارکتینگ در آنها

کد: 139904104400413813

https://bit.ly/2ZjzHJG

، اصفهان , (اخبار رسمی): چشم پوشی از ایمیل مارکتینگ یکی از بزرگترین خطاهای یک مشاور بازاریابی دیجیتال است. بهترین روش اجرای ایمیل مارکتینگ با استفاده از طراحی لندینگ پیج و هدایت مشتری برای بازدید از محصولات و خدمات است.

قدرتمندترین سرویس های ایمیل مارکتینگ و هزینه ایمیل مارکتینگ در آنها
قدرتمندترین سرویس های ایمیل مارکتینگ و هزینه ایمیل مارکتینگ در آنها

در این بخش تعدادی از سرویس ها و پلتفرم های ایمیل مارکتینگ به شما معرفی می شود. بعضی از این ابزارها برای کسب و کارهای کوچک و استارتاپ مناسب هستند و برخی دیگر در سازمان های بزرگ مورد استفاده قرار می گیرند. ممکن است بر حسب تجربه و نیاز به تحلیل نتایج کمپین ایمیل مارکتینگ نوع خاصی از سرویس های معرفی شده برای کسب و کار شما موثر تر باشد. نسخه های رایگان ارائه شده توسط اکثر این سرویس ها می تواند شما را در انتخاب بهتر یاری رساند.

  • سرویس ایمیل مارکتینگ MailerLite

سرویس MailerLite ابزار مناسب و کاربردی برای کسب و کارهای متوسط و بزرگ در بیشتر کشورهای دنیا است که لندینگ پیج و سیستم ارسال ایمیل خودکار را در اختیار کاربرانش قرار می دهد. پاپ آپ امکان ویژه این سرویس ایمیل مارکتینگ برای کسب و کار ها است که بتوانند افراد را به عضویت در خبرنامه و … ترغیب کنند. MailerLite ابزار موثری در افزایش ترافیک وب سایت و بهبود نرخ تبدیل است. هزینه مناسب و اندک این سرویس ایمیل مارکتینگ موجب شده بسیاری از بازاریابان و مشاوران دیجیتال مارکتینگ از آن استفاده کنند. کسب و کارها با ارتقای پنل خود می توانند ایمیل های گروهی بیشتری برای مخاطب خود ارسال نمایند.

  • سرویس Constant Contact

هزینه ایمیل مارکتینگ توسط این سرویس برای ۶۰ روز اول رایگان و بعد از آن برای هر ماه حداقل ۲۰ دلار
Constant Contact یکی از سرویس های معروف ایمیل مارکتینگ محسوب می شود. قالب های آماده شده در این سرویس قابلیت شخصی سازی دارند. انواع معرفی محصول، پنل های تخفیف، پرسشنامه، ایمیل های مناسبتی و تبریک و … در این سرویس ارائه شده اند. ثبت نام و استفاده از ۶۰ روز رایگان این سرویس بدون نیاز به کارت اعتباری و … قابل استفاده است. این سرویس ایمیل مارکتینگ به دلیل داشتن قالب جذاب و مناسب برای موبایل یکی از محبوب ترین ابزارهای ایمیل مارکتینگ در بین کاربران است.

  • سرویس Campaign Monitor

هزینه سرویس ایمیل مارکتینگ از ۹ دلار به ازای هر ماه شروع می شود.
Campaign Monitor با ارائه کمپین های حرفه ای ایمیل مارکتینگ محیط مناسب و حرفه ای را برای کسب و کارها فراهم می کند. امکان ویرایش قالب های پیش فرض در این سرویس یکی از مزیت های آن است. همچنین امکان تجزیه و تحلیل کمپین ایمیل مارکتینگ اجرا شده و اندازه گیری بازدهی آن سبب می شود مشاور ایمیل مارکتینگ بتواند کمپین را به بهترین نحو بهینه سازی کند. شخصی سازی ایمیل ها می تواند نرخ تعامل ایمیل را تا حد زیادی افزایش دهد.

  • سرویس ایمیل مارکتینگ MailChimp

قیمت سرویس ایمیل مارکتینگ با محدودیت ۱۲۰۰۰ ایمیل و ۲۰۰۰ کاربر رایگان و برای سرویس های بیشتر از این تعداد از ۱۰ دلار در ماه به بالا
سرویس MailChimp به علت رایگان بودن خدماتش میلیون ها کاربر از سراسر دنیا از آن استفاده می کنند. کسب و کارهای نوپای ایرانی نیز این سرویس ایمیل مارکتینگ را نسبت به سایر سرویس ها ترجیح می دهند. ارائه بیش از ۳۰۰ قالب پیش فرض با امکان ویرایش متناسب با سلیقه شما و تعیین زمان ارسال ایمیل برای موقعیت های جغرافیایی متفاوت از مزیت های سرویس MailChimp به حساب می آید. این سرویس انواع اموزش های ویدئویی را برای کاربری ساده تر مخاطب آماده و ارائه نموده است.
 

  • سرویس ایمیل مارکتینگ Sender

این سرویس در نسخه رایگان خود لیستی از ۲۵۰۰ کاربر و حداکثر ارسال ایمیل ۱۵۰۰۰ عدد در ماه در نظر گرفته است. Sender برای کسب و کارها این امکان را فراهم کرده است تا لیست بزرگی از مخاطبان را جمع آوری کنند.

  • سرویس AWeber

قیمت سرویس ایمیل مارکتینگ AWeber به مدت ۳۰ روز رایگان و بعد از آن به ازای هر ماه از ۱۹ دلار شروع می شود.
AWeber سرویس تبلیغات ایمیلی است که با طراحی ساده و کاربری آسان برای استارتاپ ها طراحی شده است. اتصال به وردپرس، پاسخ دهی خودکار، چت آنلاین و … از امکانات این سرویس ایمیل مارکتینگ است. ویژگی جالب این سرویس سیستم دلیوری ایمیل است که از طریق سرورها بررسی و اعلام می شود.

  • سرویس ایمیل مارکتینگ SendinBlue

هزینه ایمیل مارکتینگ با سرویس SendinBlue تا ۳۰۰ ایمیل در شبانه روز به صورت رایگان قابل استفاده است و برای تعداد ایمیل های بیشتر حداقل هزینه ۲۵ دلار در ماه خواهد بود.
این سرویس در کنار ایمیل مارکتینگ امکان ارسال sms را نیز دارد و روزانه بیش از ۳۰ میلیون ایمیل و پیامک از طریق آن ارسال می شود. قالب های ایمیل بسیار زیبای SendinBlue یکی از مزیت های آن محسوب می شود.

  • سرویس GetResponse

قیمت این سرویس ایمیل مارکتینگ برای ۳۰ روز اول رایگان و بعد از آن از ۱۵ دلار تا ۱۱۹۹ دلار در هر ماه خواهد بود.
GetResponse یکی از سرویس های ایمیل مارکتینگ است که از ۲۰ زبان زنده دنیا پشتیبانی می کند. همچنین مدیریت ارتباط با مشتری، خدمات مربوط به صفحات فرود و برگزاری وبینار در این سرویس قابل انجام است. این سرویس از ۵۰۰ قالب ایمیل پشتیبانی می کند و خدماتی از جمله فرم های پاسخگویی، انجام تست A/B ، سیستم دلیوری و پاسخگویی خودکار را به کاربران ارائه می نماید. حرفه ای و تخصصی بودن این سرویس یکی از دلایل گران بودن آن نسبت به سایر سرویس ها است و معمولا برای کسب و کارهای بزرگ مورد استفاده قرار می گیرد.

  • سرویس ایمیل مارکتینگ ActiveCampaign

هزینه ایمیل مارکتینگ با سرویس ActiveCampaign از ۳۹ دلار در ماه شروع می شود و حداکثر قیمت سرویس برای هر ماه ۲۲۹ دلار است. البته قبل از سفارش و خرید سرویس می توانید نسخه آزمایشی رایگان را از طریق سایت دانلود کنید.
یکی از سرویس های گران قیمت ایمیل مارکتینگ اکتیو کمپین است که خدماتی شامل مدیریت ارتباط با مشتری، چت آنلاین و … ارائه می دهد. در این سرویس با ادغام مدیریت ارتباط با مشتری و ایمیل مارکتینگ می توانید کمپین ایمیل مارکتینگ را هدفمندتر اجرا کنید.

  • سرویس iContact

iContact سرویس ایمیل مارکتینگ است که از سال ۲۰۰۳ فعالیت خود را آغاز کرده و یکی از پزطرفدارترین سرویس ها به حساب می آید. هزینه سرویس ایمیل مارکتینگ iContact از ۱۴ دلار در ماه شروع می شود که با وجود طراحی حرفه ای، کاربری آسانی دارد. یکی از ویژگی های منحصر به فرد این سرویس امکان دسته بندی مشتریان بر اساس سلیقه آنهاست به گونه ای که احتمال موفقیت کمپین افزایش یاید.

  • سرویس Benchmark

این سرویس ایمیل مارکتینگ با ارائه طرح های جذاب و خلاقانه نیاز شما به طراح و گرافیست را برطرف می نماید. با استفاده از سرویس Benchmark می توانید مشتریان تان را به شبکه های اجتماعی یا وب سایت کسب و کارتان هدایت کنید. این ابزار می تواند انتخاب مناسبی برای صاحبان کسب و کارهای کوچک باشد.

  • سرویس Yesware

Yesware یکی از سرویس های ایمیل مارکتینگ است که کسب و کارهای B2C از آن استفاده می کنند. تجزیه و تحلیل رفتار کاربران و گزارش تعداد ایمیل های باز شده و کلیک شده از جمله خدمات این سرویس می باشد.

  • سرویس ارسال ایمیل انبوه VerticalResponse

با کمک سرویس VerticalResponse شما می توانید ایمیل های شخصی سازی شده و هدفمند برای مخاطبان تان ارسال کنید. امکان تست ایمیل و ایجاد صفحات فرود از مشخصات این سرویس ایمیل مارکتینگ به شمار می آید.

  • اپلیکیشن Hemingway

این سرویس با ارائه ویرایشگر آنلاین، ظاهر مناسبی از محتوا را برای شما به نمایش می گذارد تا به بهترین نحو با مخاطب خود ارتباط برقرار کنید.

  • سرویس ایمیل مارکتینگ Cakemail

کار کردن با این سرویس بسیار ساده است. پس از انتخاب قالب ایمیل متن پیام را به آن اضافه می کنیم و پیام آماده ارسال به مخاطبان است. اسپم نشدن ایمیل، تست A/B و داشتن سایر ابزارهای تحلیل از ویژگی های سرویس Cakemail است.

علاقمندان برای آموزش تکنیک های ایمیل مارکتینگ به سایت شخصی محمدرضا شیخ بهائی مراجعه نمایند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

محمدرضا شیخ بهائی

محمدرضا شیخ بهائی مشاور و مجری پروژه های هوش تجاری، بازاریابی دیجیتال، ایمیل مارکتینگ، دیجیتال مارکتینگ و ...

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش