اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139909114782313813

چگونه یک سایت شرکتی طراحی کنیم؟

کد: 139909114782313813

https://bit.ly/3lurSdh

، اصفهان , (اخبار رسمی): به طور کلی مهم ترین ویژگی که یک سایت شرکتی باید داشته باشد، استاندارد بودن آن است که خود از فاکتورهای متعددی تشکیل شده است.

چگونه یک سایت شرکتی طراحی کنیم؟
چگونه یک سایت شرکتی طراحی کنیم؟
  • سرعت بارگذاری بالا

سرعت آپلود شدن مطالب در سایت مهم است.

  • قابلیت توسعه

در جلسات مشاوره طراحی سایت معمولا این نکته مورد توجه قرار میگیرد که مدیران و صاحبان آن کسب و کار، چه آینده ای برای سایت پیش بینی می کنند و برای توسعه آن چه برنامه هایی دارند. بنابراین برای طراحی سایت باید از همان ابتدا یک چشم انداز کلی وجود داشته باشد.

  • ریسپانسیو بودن

یک مشاور طراحی سایت به ریسپانسیو بودن سایت توجه میکند. این قابلیت، به امکان نمایش سایت در دستگاه های مختلف مانند تلفن همراه، تبلت، لپ تاپ و … مربوط می شود. از آن جا که افراد از طرق مختلف سایت را جست و جو می کنند پس لازم است که سایت شرکتی که میخواهید داشته باشید، حتما در تمام دستگاه ها قابلیت نمایش داشته باشد زیرا در صورتی که یک کاربر با یک دستگاه خاص نتواند به سایت شما وارد شود، به سراغ دیگر سایت های مربوطه خواهد رفت و عرصه برای رقیبان شما باز میشود.

  • قسمت تماس با ما

داشتن قسمت تماس با ما، در هر سایتی ضروری است زیرا علاوه بر آن که اعتماد مخاطبان هدف جلب میشود، امکان به وجود آمدن راهی برای ادامه ارتباط مخاطب با شرکت نیز فراهم میشود.

  • لینک به شبکههای اجتماعی شرکت

امروزه با گسترش فضای مجازی، فعالیت در این فضاها، می تواند به رشد و توسعه کسب و کار کمک کرده و از آن طریق افراد بیشتری را با کسب و کار شما آشنا کند. داشتن دایره گسترده ای از مخاطبان هدف، شما را به موفقیت در فضای رقابتی امروزه نزدیک تر خواهد کرد.

برای دریافت مشاوره طراحی سایت به سایت محمدرضا شیخ بهائی مراجعه کنید.

 

  • داشتن جذابیت های بصری

وقتی مخاطب وارد سایت می شود نباید چشم او از دیدن مطالب خشک خسته شود. در داشتن جذابیت های بصری استفاده از فیلم و عکس های مرتبط الزامی است و می تواند به افزایش تعامل مخاطب با سایت کمک کند. استفاده از رنگ های مناسب در سایت به نحوی که چشم را به دیدن ادامه مطالب ترغیب کند، شما را به موفقیت و جذب مخاطب نزدیک می کند. در مشاوره طراحی سایت، متخصص مربوطه شما را بیشتر با جزئیات آشنا خواهد کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

محمدرضا شیخ بهائی

محمدرضا شیخ بهائی مشاور و مجری پروژه های هوش تجاری، بازاریابی دیجیتال، ایمیل مارکتینگ، دیجیتال مارکتینگ و ...

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

تجارت و بازار | علم و آموزش