اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139909264815513813

۱۰ گام مهم برای داشتن نمایه حرفه ای در لینکدین

کد: 139909264815513813

https://bit.ly/37xyoMN

، اصفهان , (اخبار رسمی): از مهم ترین موضوعاتی که آموزش لینکدین به عنوان یک رسانه شغلی حرفه ای را به اولویت تبدیل می کند، امکان دریافت پیشنهادات کاری فوق العاده با مزایایی هیجان انگیز است.

۱۰ گام مهم برای داشتن نمایه حرفه ای در لینکدین
۱۰ گام مهم برای داشتن نمایه حرفه ای در لینکدین

آموزش لینکدین این ظرفیت را برای فرد ایجاد می کند تا از این شبکه به عنوان یک ابزار تحقیقاتی استفاده کند. داشتن یک حساب LinkedIn همچنین به این معنی است که شما می توانید از سایت برای تحقیق در مورد شرکت ها، مصاحبه کنندگان، استخدام کنندگان و مدیران استخدام استفاده کنید.

این قبل از ارسال درخواست و تحقیق در مورد افرادی که با شما مصاحبه می کنند و انجام تحقیقات مصاحبه مفید است. LinkedIn دارای یک تابلوی شغلی عالی است.

فرصت های جدیدی در سراسر سایت LinkedIn وجود دارد که ممکن است در تابلوهای کاریابی سنتی وجود نداشته باشد. با استفاده از LinkedIn می توانید مستقیماً برای نقش ها درخواست کنید، جستجوهای شغلی را ذخیره کنید.

می توانید مهارت و استعداد خود را به به کارفرمایان در یک محیط اجتماعی اثبات کنید. البته باید این نکته مهم را در نظر گرفت که اثبات این امر تنها در صورت آموزش لینکدین به صورت حرفه ای امکانپذیر است.

بگذارید دیگران شما را برای مهارت ها و کارهای گذشته خود تأیید کنند. هنگامی که دیگران شما را توصیه یا تأیید می کنند ، هرکسی که نمایه شما را ببیند می تواند این موارد را مشاهده کند و به شما نشان می دهد که متخصصان دیگری نیز برای داشتن مهارت های خاص از ادعاهای شما پشتیبانی می کنند.

این امر در برقراری ارتباط بسیار تاثیرگذار است. شما می توانید اعتبار خود را از طریق تاییدیه ها و توصیفاتی که LinkedIn اجازه می دهد مخاطبین شما در نمایه شما ببینند، ایجاد کنید.
 

۱۰ گام مهم برای داشتن نمایه حرفه ای در لینکدین
 

کارشناسان آموزش لینکدین بر این عقیده اند که استفاده از تکنیک های مهم برای داشتن نمایه حرفه ای می تواند نقش مهمی در تصمیم گیری کارفرمایان داشته باشد. از جمله مهم ترین این موارد عبارت اند از:

  • عکس نمایه مناسب برای LinkedIn را انتخاب کنید.
  • یک عکس پس زمینه اضافه کنید.
  • عنوان خود را فراتر از یک عنوان شغلی قرار دهید.
  • خلاصه رزومه را به داستانی حرفه ای تبدیل کنید.
  • اعلام جنگ با واژه ها را فراموش نکنید.
  • مهارت های خود را ذکر کنید.
  • خدماتی که ارائه می دهید را در کانون توجه قرار دهید.
  • محتوای طولانی مدت را منتشر کنید.
  • از نظر انتشارات برای رهبری فکر خود اعتبار کسب کنید.
  • علاقه خود را برای یادگیری به نمایش بگذارید.

داشتن نمایه ای حرفه ای در لینکدین فرصت پیشی گرفتن برای کسب یک جایگاه شغلی فوق العاده ایده آل را برای یک فرد فراهم می کند. آموزش لینکدین را می توان جزء بخشی از آموزش های مهم برای ایجاد تحولات شغلی مطلوب معرفی کرد.

آشنایی با مهم ترین مزایا استفاده از لینکدین در مباحث آموزش لینکدین از دیگر موضوعاتی است که باید به آن اشاره کرد. برای اینکه “زودتر استخدام شوید” در اولین فرصت باید برای ساخت یک پروفایل حرفه ای بر اساس آموزش لینکدین اقدام کنید.

این اولین قدم در کسب جایگاه های شغلی مورد نظر است. چرا که فضا لینکدین برخلاف بسیاری از شبکه های اجتماعی دیگر، فضایی خاص و کاملا حرفه ای است. در نتیجه هیچ محدودیتی برای قدرتمندتر شدن در این فضا وجود ندارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

محمدرضا شیخ بهائی

محمدرضا شیخ بهائی مشاور و مجری پروژه های هوش تجاری، بازاریابی دیجیتال، ایمیل مارکتینگ، دیجیتال مارکتینگ و ...

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]