اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139910044831913813

الگوریتم پیج لایوت گوگل چیست؟

کد: 139910044831913813

https://bit.ly/3bpXuO9

، اصفهان , (اخبار رسمی): تبلیغات یکی از مباحثی است که روزانه همه ما با آن ها سر و کار داریم و تا زمانی که به نظر برسد به دنبال رفع نیاز های ما هستند برایمان تازگی و جذابیت دارد؛ اما گاهی تبلیغات در سایت ها آزار دهنده می شوند.

الگوریتم پیج لایوت گوگل چیست؟
الگوریتم پیج لایوت گوگل چیست؟

همه ما در زمان سرچ یا باز کردن سایت های مختلف با تبلیغاتی مواجه شده ایم که گاهی برای ما کلافه کننده شده اند. الگوریتم پیج لایوت برای جریمه کردن سایت هایی طراحی شده است که به صورت افراطی از این تبلیغات استفاده می کنند. یک مشاور سئو، به این الگوریتم توجه کرده و تعداد تبلیغات آزاردهنده سایت ها را به صفر می رساند.

چرا باید از الگوریتم پیج لایوت استفاده کرد؟

مشاور سئو شما را راهنمایی می کند تا از با رعایت این الگوریتم، از مواردی چون کاهش بازدید از سایت، کاهش محبوبت نزد گوگل، کاهش سرعت و انعطاف پذیری سایت جلوگیری شود.

چه تبلیغاتی باعث نقض الگوریتم پیج لایوت می شود؟

پاپ آپ ها، تبلیغات فلشی و تبلیغات بین پست ها، از این دسته تبلیغات محسوب می شوند که در جلسات مشاوره سئو راهکاری برای کاهش آن توسط مشاور سئو ارائه می شود تا الگوریتم پیج لایوت را رعایت کرده باشید.
فرض کنید کاربر به دنبال سرچ مطلب خاصی باشد اما با هجوم تبلیغات مواجه شود به نحوی که مطلب اصلی به کل در حاشیه قرار بگیرد! حدس می زنید چه اتفاقی می افتد؟ قطعا صفحه شما را خواهد بست و نام سایت را به خاطر می سپارد که اگر کلاهش هم افتاد دیگر سمت سایت شما آفتابی نشود. اما راهکار چیست چون گریزی از تبلیغات نیست و به نوعی باعث کسب درآمد می شوند. می دانیم تبلیغات واجب است اما نه به نحوی که مطلب اصلی در میان سیل عظیم تبلیغات گم شود. به همین خاطر است که می گوییم باید با استفاده از خدمات مشاوره سئو تبلیغات را تا حد معقول کاهش داده و به این وسیله رتبه سایت را افزایش دهید.

چرا گوگل الگوریتم پیج لایوت را ابداع کرد؟

شکایت مخاطبین از حجم تبلیغات و کم کیفیت شدن محتواها به علت تبلیغات یکی از دلایلی محسوب می شود که گوگل این الگوریتم را برای مشاور سئو گذاشت تا مخاطبین از محتواها رضایت خاطر داشته باشند. این الگوریتم نیز ماننده همه الگوریتم های دیگر به این خاطر به وجود آمد که کاربران زودتر به نتیجه مورد نظرشان رسیده و در این میان چیزی آن ها را نیازارد. بنابراین می توان گفت به همین علت فردی که به امر مشاوره سئو علاقمند است باید حتما آموزش سئو دیده باشد تا بتواند سایت را در ردیف اول سرچ قرار دهد.

یکی از عواملی که یک فرد را تبدیل به یک مشاور سئو حرفه ای می کند، علاوه بر گذراندن دوره های آموزش سئو نزد افراد ماهر و متخصص در این رشته، به روز کردن اطلاعات در زمینه الگوریتم های جدیدی است که گوگل وضع می کند تا سایت را در رده های نخست نمایش دهد. یک سئو سایت هر چقدر هم که خوب و حرفه ای باشد، باید مدام به روز شود تا سایت در رده های ابتدایی نمایش باقی بماند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

محمدرضا شیخ بهائی

محمدرضا شیخ بهائی مشاور و مجری پروژه های هوش تجاری، بازاریابی دیجیتال، ایمیل مارکتینگ، دیجیتال مارکتینگ و ...

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]