اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139909134787413813

اشتباهات رایج در راه اندازی باشگاه مشتریان

کد: 139909134787413813

https://bit.ly/2JSShnT

، اصفهان , (اخبار رسمی): در باشگاه مشتریان یک دسته رفتار مطلوب مشتری برای کسب و کار وجود دارد که شناسایی شده، به هر کدام از آن ها براساس ارزشی که دارد امتیاز داده می شود و به مجموع این امتیازها پاداشی مانند تخفیف تعلق می گیرد به این طریق هم مشتری از سیستم راضی خواهد بود هم این رفتارها باعث سود بیشتر مجموعه ما می شود.

اشتباهات رایج در راه اندازی باشگاه مشتریان
اشتباهات رایج در راه اندازی باشگاه مشتریان

اساس و فلسفه این نرم افزار وفادار سازی مشتریان قدیمی است که باعث جذب سود بیشتر نسبت به جذب مشتریان جدید می شود. فرض کنید با راه اندازی این سیستم ۱۰۰ مشتری وفادار را تشویق به خرید کرده اید خرید این تعداد مشتری وفادار معادل جذب ۱۶۷ مشتری جدید است. نکته دومی که باعث می شود افراد به راه اندازی سامانه باشگاه مشتریان متمایل شوند، کاهش هزینه تبلیغات است.

تصور کنید زمانی که شما می خواهید خود را به مشتریان جدید بشناسید باید چه هزینه ای برای تبلیغات کنار بگذارید؛ در حالی که با راه اندازی باشگاه مشتریان در این هزینه ها صرفه جویی می شود. یکی از مزایای راه اندازی باشگاه این است که مشتری خیلی اوقات از تخفیفی که برای او قائل می شوید استفاده نمی کند و در نتیجه سود آن نصیب شما می شود. با راه اندازی این سامانه، شما لیستی از اطلاعات شخصی مشتریانتان خواهید داشت که این به نزدیک شدن رابطه شما با مشتریانتان کمک خواهد کرد.

 

اشتباهات رایج در راه اندازی باشگاه مشتریان
 

هزینه نکردن برای مشتریانی با ارزش خرید پائین: برخی از صاحبان کسب و کارها تصور می کنند چون یک درصدی از مشتریان ارزش خرید زیادی برایشان نمی آفرینند هزینه کردن برای وفادار سازی آن ها کار اشتباهی تلقی می شود در حالی که هدف از راه اندازی این سامانه حتی برای چنین مشتریانی جذب و تشویق آن ها برای خرید بیشتر است.
نگرش تبلیغاتی داشتن به باشگاه: شما با راه اندازی سامانه کسب و کار خودتان در بلند مدت می توانید مشتریان جدید جذب کنید اما هدف از راه اندازی بیشتر به مشتریان فعلی باز می گردد. بنابراین این تصور که با راه اندازی باشگاه مشتریان سیل عظیمی از مشتریان جدید به سوی کسب و کارتان را به کل کنار بگذارید.
 

آیا برای راه اندازی باشگاه مشتریان در ایران دیر نیست؟
 

خوشبختانه خیر زیرا سیستم وفادار سازی مشتریان توسط باشگاه مشتریان به تازگی در ایران به عنوان راهی برای سود دهی هرچه بیشتر مشتریان فعلی و راضی نگه داشتن آنان از خدمات و محصولات شناخته شده است بنابراین نه تنها استفاده از آن دیر نیست بلکه نادیده گرفتن آن می تواند در طولانی مدت شما را از رقبایتان عقب نگه داشته و حتی باعث حذف شما از صحنه رقابت شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

محمدرضا شیخ بهائی

محمدرضا شیخ بهائی مشاور و مجری پروژه های هوش تجاری، بازاریابی دیجیتال، ایمیل مارکتینگ، دیجیتال مارکتینگ و ...

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش