اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139909094778813813

رشد کسب و کار با هک رشد

کد: 139909094778813813

https://bit.ly/33vqWzf

، اصفهان , (اخبار رسمی): هک رشد یک استراتژی بازاریابی است که از آزمایش سریع در کانال های مختلف و مسیرهای توسعه محصول به منظور تعیین موثرترین راه برای مقیاس گذاری و رشد تجارت استفاده می کند. برخلاف بازاریابی متعارف، هک رشد بر اهداف، نتایج و سودآوری متمرکز است و نه فرآیندها، بنابراین همیشه از یک روش پیروی نمی کند.

رشد کسب و کار با هک رشد | آموزش رایگان هک رشد
رشد کسب و کار با هک رشد

یک هکر رشد نسبت به مراحلی که باید برداشته شود یا ابزاری که باید استفاده شود کمتر نگران است و علاقه بیشتری به استفاده از تفکر تحلیلی برای شناسایی فرصت های رشد دارد. هک رشد اغلب توسط شرکت های نوپا و شرکتهایی که میخواهند در معرض دید قرار بگیرند و درآمد و پایگاه مشتری خود را به سرعت رشد دهند در حالی که از راه حل های کم هزینه استفاده می کنند و حداقل هزینه خرید مشتری را به حداقل می رسانند، پذیرفته میشوند.

هکرهای رشد می توانند ترکیبی از روشها را برای دستیابی به اهداف مورد استفاده قرار دهند. بازاریابی ویروسی، رسانههای اجتماعی، تبلیغات هدفمند، مهندسی معکوس، سئو، بازاریابی از طریق پست الکترونیکی و همچنین بازاریابی محتوا، تجزیه و تحلیل بهینهسازی نرخ تبدیل وغیره تنها بخشی از این روشها محسوب میگردند.
 

هک رشد فرمول جادویی نیست. هک رشد چند کدی نیست که در وب سایت یا برنامه خود قرار میدهید تا یک شبه میلیونها بازدید کننده یا بارگیری داشته باشید. اگر این کار آسان بود قطعا تا بحال بسیاری از شرکت ها و مجموعهها بدون وقفه از آن بهره میبردند.

هک رشد مجموعهای از مهارتهای میان رشتهای است که فقط و فقط یک هدف دارند. رشد یک شرکت نوپا یا کسب و کار تنها هدفی است که متخصص هک رشد در یک مجموعه به دنبال آن است. این بدان معنی است که تنها تمرکز یک هکر رشد رشد، رشد و رشد است.
هدف نهایی یافتن یک روند رشد قابل پیشبینی، تکرار و مقیاسپذیر است. بنابراین، هک رشد یک فرآیند است. این روندی است که بسیاری از شرکتها از آن برای یافتن هکرهای رشد جدید استفاده میکردند. چیزی که مردم اغلب هنگام خواندن مثالهای موفقیت آمیز هک کردن، فراموش میکنند این است که مانند Uber ، AirBnB یا Facebook، این یک فرآیند یادگیری طولانی مدت است.

روند هک رشد می تواند زمانی که در حال ساخت استارت آپ از ابتدا هستید و یا زمانی که تجارت شما پیشرفت بیشتری دارد، اعمال شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

محمدرضا شیخ بهائی

محمدرضا شیخ بهائی مشاور و مجری پروژه های هوش تجاری، بازاریابی دیجیتال، ایمیل مارکتینگ، دیجیتال مارکتینگ و ...

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

تجارت و بازار | علم و آموزش