اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139904124403913813

مشاوره طراحی سایت وردپرس

کد: 139904124403913813

https://bit.ly/2C4QBnH

، اصفهان , (اخبار رسمی): یکی از مهم ترین اقدامات در زمینه راه اندازی وب سایت این است که با متخصص و مشاور طراحی سایت در این زمینه گفتگو کنیم. مشاور طراحی سایت با دید جامع و تخصصی می تواند همه جوانب کسب و کار شما را در نظر گرفته و پیشنهاد مناسب و به صرفه ای ارائه کند.

مشاوره طراحی سایت وردپرس | محمدرضا شیخ بهائی
مشاوره طراحی سایت وردپرس

طراحی سایت وردپرس با توجه به کاربری آسان و قیمت مناسب توجه همگان را به خود جلب کرده است. وردپرس یکی از سیستم های مدیریت محتواست که به علت کاربری ساده و دسترسی زیاد مورد استقبال همگان در داخل و خارج از کشور قرار گرفته است. اگر هنگام کار با وردپرس دچار مشکل شوید با جستجوی ساده در گوگل می توانید راه حل مسئله خود را بیابید.

همچنین برنامه نویسان زیادی از سراسر دنیا روی امنیت وردپرس و پلاگین های آن کار می کنند. طراحی و اجرای صفحه اول وب سایت از مهم ترین نکات هنگام طراحی سایت است چرا که تنها چند ثانیه فرصت دارید تا مخاطب را به سایت خود جذب کنید. معمولا در طراحی و اجرای رنگ سایت این نکته مدنظر است که رنگ های خنثی مثل سفید و خاکستری معمولا در پشت زمینه کار استفاده می شوند و بسته به رنگ سازمانی کسب و کارها از رنگ های سرد و گرم استفاده می شود. به طور کلی چیدمان و ترکیب رنگ در سایت باید به گونه ای باشد که به سایت شما روح ببخشد. 

امروزه با توجه به گسترش استفاده از اینترنت و تعاملات تجاری از طریق وب، هر کسب و کاری نیاز به یک وب سایت دارد. یکی از ارزان ترین روش های راه اندازی سایت استفاده از سیستم مدیریت محتوای وردپرس یا به عبارتی طراحی سایت وردپرس است. شرکت مرسدس بنز برای بخش اخبار و معرفی محصولات خود از طراحی سایت وردپرس استفاده نموده است. همچنین بخش خبری سازمان هوا و فضای ناسا سیستم مدیریت محتوای وردپرس را برای خود انتخاب نموده است. در ایران نیز شرکت شاتل به عنوان یکی از شرکت های ارائه کننده خدمات اینترنت برای سایت خود از طراحی سایت وردپرس کمک گرفته است. 

هر کسی که بخواهد کسب و کار خود را رونق داده و در زمینه تجارت الکترونیک فعالیت نماید باید برای خود وب سایت راه اندازی نماید. حضور مشاور طراحی سایت در کنار پروژه های برنامه نویسی و همچنین اجرای فروشگاه اینترنتی می تواند به صاحبان کسب و کارها در زمینه بهینه سازی و اجرای موفق پروژه کمک نماید. طراحی سایت وردپرس نیز مانند همه سامانه ها و پلتفرم ها معایب و مزایایی دارد که در ادامه به آنها اشاره می کنیم. 

مزایای طراحی سایت وردپرس 

  • طراحی سایت وردپرس در مقایسه با سایر پلتفرم ها از نظر زیر ساخت سئو بسیار قوی تر است. 
  • کار کردن با بخش های مختلف آن بسیار اسان است. 
  • قالب های رایگان بسیاری برای طراحی سایت وردپرس وجود دارد
  • رابط کاربری روانی دارد
  • پشتیبانی قدرتمندی دارد
  • برنامه نویسی بهینه و مطلوب برای موتورهای جستجو دارد

معایب طراحی سایت وردپرس

  • برای سایت های بزرگ و با امکانات زیاد قابل استفاده نیست
  • برای کسب و کارهای فروشگاهی مناسب نیست
  • با وجود انعطاف پذیری بالا نمی توان همه کارهای مورد نیاز یک کسب و کار را با کمک آن انجام داد
  • همواره باید اخرین نسخه دانلود و به روز رسانی شود. 

 

علاقمندان برای دریافت مشاوره طراحی سایت با شماره ما تماس بگیرند و یا به سایت محمدرضا شیخ بهائی مراجعه نمایند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

محمدرضا شیخ بهائی

محمدرضا شیخ بهائی مشاور و مجری پروژه های هوش تجاری، بازاریابی دیجیتال، ایمیل مارکتینگ، دیجیتال مارکتینگ و ...

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]