اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139904134405614489

خرمای مضافتی بم

کد: 139904134405614489

https://bit.ly/3e5RwS9

، بم , (اخبار رسمی): خرمای مضافتی بم خوشمزه ترین و لذیذ ترین خرما در دنیا به دلیل طعم فوق العاده ای که دارد.

خرمای مضافتی بم
خرمای مضافتی بم

خرمای مضافتی بم را به جرأت میتوان یکی از خوشمزه ترین و لذیذ ترین انواع خرما در دنیا و محبوب ترین خرما دربین مردم ایران دانست ، دلیل شناخته شدن آن در بین مردم به دلیل طعم فوق العاده ای هست که دارد، در واقع بم را باید زادگاه و اصلی ترین مکان کاشت نخل خرما مضافتی دانست و بهترین نوع خرما مضافتی نیز از این شهر برداشت می شود ، اگر در روز عادت به خوردن تنها سه عدد خرما داشته باشید دیگر با کمبود بسیاری از ویتامین ها مانند پتاسیم، فیبر، منگنز، ویتامین 6 -B ، منیزیم، کلسیم، گوگرد، آهن،فسفر و مس در بدن نخواهید شد.
و خرمای مضافتی کیفیت بالا را می توانید به عنوان شیرینی در مهمانی ها استفاده کنید .

به طور کلی خرمای مضافتی بم را می توان به دو گروه تقسیم کرد :

  1. خرمای مضافتی مصرف داخل
  2. خرمای مضافتی صادراتی

خرمای مضافتی مصرف داخل از بالاترین کیفیت ممکن برخوردار است و از مشخصات آن می توان به درشت بودن ، گوشتی بودن و شیره آن اشاره کرد و در یک کلام می توان گفت که جعبه های 48 دانه اگر وزنی بیشتر از 700 گرم  داشته باشند به آن خرما ، خرمای مصرف داخل می گویند.

خرمای مضافتی صادراتی از شیره کمتر ی برخوردار است و گوشتی بودن آن نسبت به خرمای مصرف داخل کمتر است و در یک کلام می توان گفت که اگر وزن جعبه های 48 دانه از 700 گرم کمتر باشند به آن خرما ، خرمای صادراتی می گویند.

علت صادرات  نکردن خرمای مصرف داخل که از کیفیت بالایی برخوردار است شیره زیاد آن است که این شیره باعث می شود خرما قبل از رسیدن به مقصد ترش کند.

از خرما مضافتی می توان فرآورده های زیادی مانند کلمپه ، کماچ سن ، شیره خرما ، سرکه خرما و ... فرآوری کرد.

با مراجعه به سایت کوت رطب به آدرس www.cootrotab.ir شما می توانید بهترین کیفیت خرما بم بدون واسطه از کشاورز خریداری کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کوت رطب

کوت رطب یک پلتفرم واسطه بین کشاورز و مصرف کننده ، که بر اساس سنجش کیفیت رطب مضافتی ، قیمت آن را مشخص می کند تا هم خریدار با خیالی آسوده از کیفیت وقیمت رطب مضافتی ،آن را خریداری کند و هم کشاورز از فروش رطب مضافتی خود با بالاترین قیمت بر اساس کیفیت محصولش آسوده خاطر باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنایع غذایی و کشاورزی