اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139905214485714489

ارائه خرمای تازه بم 99 برای اولین بار در کوت رطب

کد: 139905214485714489

https://bit.ly/3iOjEw9

، بم , (اخبار رسمی): کوت رطب با توجه به ارتباط مستقیم با کشاورز ، واسطه ها را حذف کرده و خرمای تازه بم 99 را برای اولین در اختیار مصرف کننده قرار داده است.

ارائه خرمای تازه بم 99 برای اولین بار در کوت رطب
ارائه خرمای تازه بم 99 برای اولین بار در کوت رطب

در اواسط مرداد ماه هر سال برداشت خرمای بم آغاز می شود ، این برداشت ابتدا از روستاهای اطراف بم شروع شده است و در اوایل شهریور ماه درشهرستان بم نیز برداشت آغاز می شود.

امسال با توجه به شرایط موجود در جوامع ، تمامی کشاورزان باید بارکد بهداشتی تهیه کنند و تمام پروتوکل های بهداشتی را رعایت کنند ؛ طبق نظر سازمان بهداشت جهانی ، خرما و رطب نمی تواند ناقل کرونا باشد اما برای رعایت بیشتر باید تمام پروتکل های بهداشتی رعایت شود.

معمولا برداشت خرمای بم به صورت میانگین 20 روز طول می کشد و بعد ازبرداشت کامل محصول بعضی از کشاورزان به دلخواه محصول خود را برای فروش می گذارند و بعد از فروش ، محصول دست به دست می شود تا به دست مصرف کننده برسد ، اما کوت رطب به دلیل کار مستقیم با کشاورز این مسیر از بین برده و در حین برداشت ، محصول در اختیار مصرف کننده قرار  می دهد و نظارت کامل بر بسته بندی و درجه بندی محصول دارد و در تلاش است که خرمای تازه با بهترین کیفیت و بارکد بهداشتی در اختیار مصرف کننده قرار دهد.

کوت رطب برای این که تمامی مصرف کننده ها از خرمای تازه بهره مند شوند ارسال خرمای بم تازه را رایگان کرده است و ده درصد تخفیف خرید اول در اختیار مصرف کننده قرار داده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر شما می توانید به سایت www.cootrotab.ir   مراجعه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کوت رطب

کوت رطب یک پلتفرم واسطه بین کشاورز و مصرف کننده ، که بر اساس سنجش کیفیت رطب مضافتی ، قیمت آن را مشخص می کند تا هم خریدار با خیالی آسوده از کیفیت وقیمت رطب مضافتی ،آن را خریداری کند و هم کشاورز از فروش رطب مضافتی خود با بالاترین قیمت بر اساس کیفیت محصولش آسوده خاطر باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنایع غذایی و کشاورزی