اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139905114469414489

جشنواره‌ی عید در عید از عید قربان تا عید غدیر برگزار می‌شود

تخفیف ‌۳۰ درصدی خرمای بم از ۱۱ مرداد

کد: 139905114469414489

https://bit.ly/31bfkiT

، بم , (اخبار رسمی):  عید در عید به مناسبت عید قربان تا عید غدیر از ۱۱ مرداد آغاز و تا ۱۹ مرداد ادامه دارد.

تخفیف‌۳۰ درصدی خرمای بم از ۱۱ مرداد
تخفیف ‌۳۰ درصدی خرمای بم از ۱۱ مرداد

به گزارش روابط عمومی سبز قامتان، جشنواره تخفیف‌های ویژه محصولات این واحد فناور با عنوان جشنواره عید در عید به مناسبت عید قربان تا عید غدیر  و در دوره زمانی ۸ رور برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، مشتریان در مدت این جشنواره می‌توانند خرمای بم را از طریق سایت www.cootrotab.ir و با ۳۰ تخفیف تهیه کنند.

فاطمه صائب بنیان گزار واحدفناور سبز قامتان بالا بردن قدرت خرید را هدف اصلی برگزاری این جشنواره دانست و تصریح کرد: سعی می‌شود در دوره زمانی مشخصی با برگزاری جشنواره‌هایی از این دست، ضمن افزایش ارتباط دوسویه با مشتریان، بستری برای بهره‌مندی همه اقشار از محصولات شرکت فراهم شود.

او به تشریح جزئیات بیشتر این جشنواره پرداخت و ادامه داد: با حذف واسطه های اضافی شرایطی به وجود آوردیم که قدرت خرید مصرف کننده محترم بالا رود و مصرف کننده بتواند بالاترین کیفیت خرمای بم در مرداد ماه تهییه کند .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کوت رطب

کوت رطب یک پلتفرم واسطه بین کشاورز و مصرف کننده ، که بر اساس سنجش کیفیت رطب مضافتی ، قیمت آن را مشخص می کند تا هم خریدار با خیالی آسوده از کیفیت وقیمت رطب مضافتی ،آن را خریداری کند و هم کشاورز از فروش رطب مضافتی خود با بالاترین قیمت بر اساس کیفیت محصولش آسوده خاطر باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]