اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139904314450113812

ویژگی ها و امکانات موس بی سیم a4tech

کد: 139904314450113812

https://bit.ly/2ZRzLCe

، اصفهان , (اخبار رسمی): آنچه از مشخصات فنی و ویژگی های موس بی سیم برند a4tech عنوان میشود در قالب واژه هایی نظیر شکل ظاهری، ویژگی های باتری، ابعاد و اندازه های موس، مدت زمان کارکرد با این دستگاه، قابلیت پشتیبانی از usb و سایر موارد است.

ویژگی ها و امکانات موس بی سیم a4tech
ویژگی ها و امکانات موس بی سیم a4tech

یکی از با کیفیت ترین لوازم جانبی رایانه و لپ تاپ با عنوان موس بی سیم a4tech، محصولی از برند جهانی a4tech می باشد. این موس های رایانه ای در مدل ها و طرح های مختلف ارائه شده اند. این لوازم با استفاده از فناوری های روز دنیا برای سهولت کار با رایانه، نوت بوک و لپ تاپ، طراحی و به بازار عرضه شده اند. طیف رنگ های جذاب، ترکیبی از رنگ های روشن و خاکستری، سفید و مشکی، ظاهری منحصر به فرد را برای موس بی سیم a4tech ارائه کرده است. این ابزار کاربردی در کنار رایانه یا لپ تاپ قرار می گیرد و علاوه بر قابلیت های کاربردی که برای کار با رایانه ارائه می دهد، موجب زیبایی تجهیزات روی میز کار می ‌گردد.
ویژگی ها و امکانات موس بی سیم a4tech :

اگر یک نگاه کوتاه بر روی انواع محصولات موس بی سیم a4tech داشته باشید، با ده ها مدل متنوع مواجه خواهید شد؛ هر یک از این موس های رایانه‌ای دارای یک سری امتیازات مشترک هستند و برخی دیگر نیز خصوصیات منحصر به فرد خود را ارائه می دهند. آنچه از مشخصات فنی و ویژگی های موس بی سیم برند a4tech عنوان می‌کنیم در قالب واژه هایی نظیر شکل ظاهری، ویژگی های باتری، ابعاد و اندازه های موس، مدت زمان کارکرد با این دستگاه، قابلیت پشتیبانی از usb و سایر موارد می باشد.

یکی از نکات مهم که در خصوص ویژگی‌های موس بی سیم a4tech معرفی می شود، فاصله حساسیت آن برای عملکرد بر روی رایانه و لپ تاپ است. در مدل های مختلف از این محصول، اتصال بی سیم موس با رایانه در فاصله های مشخص، تعریف شده است؛ به طور مثال برای یک موس خاص، حداکثر فاصله ۱۰ تا 15 متر از رایانه تعریف شده است. ارسال و دریافت امواج وای فای در این فاصله به خوبی انجام می‌شود و هیچ مشکلی بر عملکرد آنها به وجود نمی آید.

مدل های مختلف موس بی سیم a4tech

انواع موس بی سیم a4tech برای کاربردهای مختلف در بازار وجود دارند. برخی از این موس ها به گونه ای طراحی شده اند که از نظر شکل ظاهری، زیباتر به نظر آیند؛ برخی دیگر، ظاهری ساده دارند؛ آنچه در طراحی موس بی سیم اهمیت دارد، طراحی موس بر اساس اصول ارگونومیک دست کاربران است. زمانی که یک موس را در دست می گیرید، دستان شما باید در تمام قسمت ها، مچ دست و انگشتان، احساس راحتی کند. 
آیا برند a4tech یک برند موفق بوده است؟
امروزه با پیشرفت تکنولوژی، شرکت های زیادی در زمینه ی تولید محصولات جانبی کامپیوتر فعالیت دارند؛ اما بسیاری از افراد تمایل دارند محصولات مورد نظر خود را از برندهای قدیمی خریداری کنند و معتقدند این برندها با تجربه ی شکست های گذشته، هم اکنون به شرکت هایی با تجربه تبدیل شده اند و محصولاتشان باکیفیت تر است.

البته این یک عقیده است و ممکن است افراد دیگر، نظر متفاوت تری داشته باشند؛ اما چیزی که خرید یک محصول را برای مشتری با اهمیت می کند، سابقه ی فعالیت های یک برند است. شرکت موس بی سیم a4tech اگرچه در اوایل شکست هایی را تجربه کرد اما دیری نگذشت که محصولات آن، به بهترین محصولات جانبی کامپیوتر مبدل شدند و توانستند بازارهای جهانی را به خود اختصاص دهد.

تولیدات a4Tech به عنوان یک شرکت نوآور در صنعت کامپیوتر، شامل انواع موس سیم دار و موس بی سیم، موس گیمینگ، کیبورد های وایرلس و کیبورد های مخصوص بازی و ... می شود که در این میان موس بی سیم a4tech موفقیت های بیشتری را نصیب این برند کرده است. در سال 2018 برند a4tech به عنوان یکی از 10 برند مطرح دنیا در زمینه تولید موس بی سیم معرفی شد.

علاقمندان برای خرید بهترین موس بی سیم با قیمت مناسب به فروشگاه اینترنتی سیپاس مراجعه نمایند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی سیپاس

فروشگاه اینترنتی سیپاس عرضه کننده انواع لوازم جانبی کامپیوتر و موبایل

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]