اطلاعات تماس
  • 051385*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139905054456712920

آبیدر تفرجگاهی بی نظیر در سنندج

کد: 139905054456712920

https://bit.ly/2EoHsHP

، (اخبار رسمی): یکی از جاذبه های بی نظیری که در شهر سنندج واقع شده است، کوه آبیدر می باشد. این کوه که در پارک جنگلی در غرب شهر قرار گرفته، هم اکنون یکی از شگفت انگیز ترین مناطق گردشگری در غرب ایران می باشد.

آبیدر تفرجگاهی بی نظیر در سنندج
آبیدر تفرجگاهی بی نظیر در سنندج

یکی از جاذبه های بی نظیری که در شهر سنندج واقع شده است، کوه آبیدر می باشد. این کوه که در پارک جنگلی در غرب شهر قرار گرفته، هم اکنون یکی از شگفت انگیز ترین مناطق گردشگری در غرب ایران می باشد.

 منظره بی نظیر این جاذبه گردشگری و هم چنین چشم انداز زیبای آن به پارک جنگلی آبیدر موجب شده تا چشم هر بیننده ای را به خود جذب کند و هرساله میزبان بسیاری از گردشگران باشد.

معنای آبیدر

این کلمه نیز به دره ای اشاره دارد که آب زیاد از آن می جوشد. این کوه از دو کوه دیگر تشکیل شده است به نام های آبیدر بزرگ و آبیدر کوچک، که کوه کوچک توسط کوهنوردان جهت کوهنوردی استفاده می شود.

بزرگترین سینمای جهان

وجود بزرگترین سینمای روباز کشور در آبیدر می تواند یکی دیگر از مزیت های حیرت انگیز این منطقه باشد که بیش از 10 هزار نفر می توانند به صورت همزمان به تماشای فیلم بپردازند. این سینما به عنوان بزرگترین سینمای روباز جهان معروف می باشد و در باغ امیریه نیز واقع شده است.

مجموعه تفریحی و کوهستانی پارک آبیدر، در سنندج از مشهورترین جاذبه های گردشگری به شمار می رود. این مجموعه دارای چندین باغ و چشمه ی طبیعی می باشد که بزرگترین باغ موجود در آن باغ امیریه است. هم چنین دارای عمارت های تاریخی نیز مانند خسرو آباد، آصف، وکیل و... می باشد.

بهترین زمان سفر به آبیدر

اگر قصد سفر به این خطه بی نظیر را دارید، بهترین زمان سفر به آبیدر در فصل بهار است، چرا که منظره تکرار نشدنی را در این فصل مشاهده خواهید کرد. اگر فصل پاییز را هم برای سفر انتخاب کنید می توانید لذت قدم زدن بر روی برگهای خشک و زرد را نیز تجربه کنید.

مشهور ترین جاذبه های گردشگری در آبیدر

از دیگر مکان های گردشگری که جزه مشهورترین مکان ها می باشد و شما می توانید در زمان سفربه سنندج از آن ها بازدید کنید می توان به کانی بانته ، شفا، گویزه کویر، ماماتکه نیز اشاره کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آژانس مسافرتی های هتل

وب سایت سلام هتل امکان رزرو آنلاین هتل ها را برای شما فراهم می سازد. ما در این وبسایت به شما این امکان را می دهیم تا بهترین هتل ها را در کمترین زمان انتخاب کنید و در وقت و هزینه خود صرفه جویی زیادی انجام دهید. رزرو هتل می توانند از دغدغه‌های اصلی زائران امام رضا باشد و مشکلاتی را میتواند بوجود بیاورد. تیم ما این با تاسیس این هتل و ارائه بیش از 1000 هتل به شما این امکان را میدهد تا دغدغه ی رزرو اتاق را از بین ببریم. با توجه به بررسی های زیادی که در این زمینه انجام شده ما را بر آن داشت تا هتلهایی را برای رزوز به شما ارائه دهیم که از لحاظ سرویس دهی در بهترین درجه باشند و در نهایت هتلهایی که در اینجا مشاهده میکنید جزء بهترین هتلهای مشهد مقدس هستند.

اطلاعات تماس
  • 051385*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی