اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139905114470013815

کاربرد آینه کاری کلاسیک رنگی در مکان های قدیمی و سنتی

کد: 139905114470013815

https://bit.ly/2Dpgcbu

، اصفهان , (اخبار رسمی): آینه های زنگی نوع خاصی از آینه کاری هستند که در مکان ها و فضای های سنتی مورد استفاده قرار می گیرند. امروزه آینه کاری رنگی در محل هایی مورد استفاده قرار می گیرد که بی روح و سرد هستند.

کاربرد آینه کاری کلاسیک رنگی در مکان های قدیمی و سنتی
کاربرد آینه کاری کلاسیک رنگی در مکان های قدیمی و سنتی

آینه کاری‌های رنگی را با شیشه کاری‌های رنگی اشتباه نگیرید. آینه‌های رنگی آینه هایی هستند که شما می توانید تصویر خودتان را در آن ببینید فقط به شکل رنگی! اما در شیشه کاری‌های رنگی انعکاس نور به شکل رنگی است.

آینه‌های رنگی در رنگ‌های مختلفی به بازار عرضه شده است که شما می‌توانید از آن‌ها به عنوان یک قاب زیبا برای روح بخشیدن به محیط خانه‌تان استفاده کنید به خصوص اگر فضای منزلتان با رنگ‌های طراحی شده که سرد و بی‌روح هستند آینه کاری رنگی می تواند کمک کند خانه تان جذاب‌تر باشد. از آینه کاری رنگی می‌توانید برای فضای آشپزخانه‌تان هم کمک بگیرید.

هر طرح و مدلی از آینه کاری کلاسیک برای محیطی مناسب هستند. به طور مثال برای مکان و فضا‌هایی که در طراحی و دکوراسیون آن‌ها از سبک ایتالیایی استفاده شده باشد، کاربرد آینه کاری کلاسیک و ونیزی بهترین پیشنهاد است. اما برای محیط های سنتی و طراحی اصیل ایرانی، آینه های کلاسیک آنتیک بهترین گزینه برای استفاده خواهند بود.

علاقمندان برای مطالعه بیشتر پیرامون آینه کاری سنتی، کلاسیک و مدرن به سایت گروه آینه و دکوراسیون زجاجی مراجعه نمایند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه آینه و دکوراتیو زجاجی

گروه آینه و دکوراسیون زجاجی به مدیریت جناب آقای محسن زجاجی با تکیه بر تجربه نیم قرن ، گروه خود را به سبب علاقه مندی به این حرفه و با هدف نوآوری های بیشتر در زمینه دکوراسیون گسترش داده اند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

مسکن و ساختمان | دکوراسیون و منزل