اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139905144474814921

دستگاه نوروفیدبک

کد: 139905144474814921

https://bit.ly/2ZmcR59

، شیراز , (اخبار رسمی): دستگاه نوروفیدبک یا بازخورد عصبی دستگاهی است که برای بیماران مبتلا به اختلالات خاص دستگاه عصبی مرکزی (CNS) طراحی گردیده است. کارکرد دستگاه نوروفیدبک به این صورت است که اطلاعات عصبی به بیماران بازخورد داده می شود تا یاد بگیرند به چه طریقی کارکرد مغز خود را اصلاح کرده و بهبود ببخشند.

دستگاه نوروفیدبک
دستگاه نوروفیدبک

دستگاه نوروفیدبک

دستگاه نوروفیدبک یا بازخورد عصبی دستگاهی است که برای بیماران مبتلا به اختلالات خاص دستگاه عصبی مرکزی (CNS) طراحی گردیده است. کارکرد دستگاه نوروفیدبک به این صورت است که اطلاعات عصبی به بیماران بازخورد داده می شود تا یاد بگیرند به چه طریقی کارکرد مغز خود را اصلاح نموده و بهبود ببخشند. از جمله بیماری هایی که می توان با استفاده از دستگاه نوروفیدبک درمان نمود اختلال کم توجهی ، بیش فعالی ، اختلالات اضطرابی ، افسردگی ، میگرن ، صرع ، هراس ، سندرم تورت ، اختلالات خواب ، اختلالات مربوط به سوء مصرف مواد ، استرس و ... می باشد.

دستگاه نوروفیدبک فقط محدود به درمان بیماری های عصبی نیست بلکه برای بهبود عملکرد مغز نیز می توان از آن بهره برد. برای مثال ارتقاء عملکرد ورزشی در ورزش هایی که نیاز به تمرکز بالا دارند مانند شطرنج و تیراندازی و همچنین بهبود عملکرد موسیقی و ...

درمان با نوروفیدبک

همان طور که در بخش قبل توضیح دادیم بسیاری از بیماری ها و اختلالات را می توان با دستگاه نوروفیدبک درمان نمود. از جمله بیماری ها و اختلالات دیگری که قابلیت درمان با دستگاه نوروفیدبک را دارند موارد زیر هستند:

درمان اوتیسم با نوروفیدبک

درمان اختلال یادگیری با نوروفیدبک

درمان اختلالات روانی با نوروفیدبک

درمان اعتیاد با نوروفیدبک

درمان سکته مغزی با نوروفیدبک

درمان پارکینسون با نورورفیدبک

درمان مشکلات خواب با نوروفیدبک

درمان اختلالات اشتها با نوروفیدبک

درمان دردهای مزمن با نوروفیدبک

درمان آسیب های مغزی مانند آنوریسم یا ضربه مغزی با نورورفیدبک

نوروفیدبک یا دارو

بهبود عملکرد مغز تنها به دو روش استفاده از دستگاه نوروفیدبک و دارو امکانپذیر می باشد. بدیهی است که استفاده از داروها در بلند مدت نه تنها کمکی به بدن نمی کند بلکه ممکن است باعث ضرر و زیان ها و اختلالات دیگری نیز گردد. بنابراین برای افرادی که در پی درمان بیماری های عصبی و یا بهبود عملکرد مغز خود بدون هیچ عوارضی هستند این روش به شدت توصیه می گردد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت مهندسی ساین

گروه ساین در سال 1386 تاسیس شده است و در ابتدا در زمینه طراحی سایت شروع به فعالیت نمود . سپس فعالیت خود را گسترش داده و علاوه بر طراحی سایت در زمینه طراحی لوگو ، مدیریت پیج اینستاگرام ، بهینه سازی سایت برای گوگل ، تبلیغات اینترنتی ، و محتواسازی سایت به شما عزیزان ارائه خدمات می نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید