اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140009305594314921

دلایل خوابیدن باتری ماشین

کد: 140009305594314921

https://bit.ly/32am31j

، شیراز , (اخبار رسمی): احتمالا برای خودروی شما هم بسیار پیش آمده باشد که باتری آن بخوابد. در واقع این یک مشکل رایج در ماشین ها تلقی می شود. پس جای نگرانی نیست

خوابیدن باتری ماشین

احتمالا برای خودروی شما هم بسیار پیش آمده باشد که باتری آن بخوابد. در واقع این یک مشکل رایج در ماشین ها تلقی می شود. پس جای نگرانی نیست. اگر اطلاعات خود را در زمینه ی باطری اتومبیل افزایش دهید، به راحتی می توانید از پس هر نوع مشکلی که برای آن پیش می آید، بربیایید. خوابیدن باتری ماشین هم از این قاعده مستثنی نیست و راه حل دارد. پس اگر می خواهید بدانید روشن شدن خودرو بعد از خوابیدن باتری چگونه است و یا راه های جلوگیری از خوابیدن باتری چیست، با این مقاله از وبسایت الوباتری، مرکز خرید و فروش باتری شیراز، همراه باشید.

خوابیدن باتری یعنی چه؟

خوابیدن باتری به اصطلاحات دیگری از جمله مردن، خالی شدن یا دشارژ شدن نیز معروف است. اما منظور از آن چیست؟ وقتی که باتری خودرو شارژ خالی می کند، به اصطلاح می گویند باتری خوابیده است. یعنی قادر به تامین انرژی مورد نیاز برای سیستم برق رسانی خودرو نیست.

یکی از اصلی ترین مشکلاتی که در نتیجه ی خوابیدن باطری رخ می دهد، استارت نخوردن ماشین است. همچنین خاموش شدن چراغ ها و ضعیف شدن موتور نیز می تواند به دلیل خوابیدن باطری باشد.

روشن کردن خودرو با باطری خوابیده

آما آیا می دانید هنگامی که باتری خودروی شما می خوابد چه باید بکنید؟ و چطور آن را روشن کنید؟

راه حل هایی که در این مواقع پیش روی شماست عبارتند از:

     *شارژ کردن باتری خودرو به روش باتری به باتری: از یک خودرو که باتری آن سالم است کمک بگیرید. این روش با استفاده از کابل مخصوص انجام می شود.

     *جامپر استارت: اگر خودروی دیگری در دسترس نبود، از جامپر استارت استفاده کنید. این روش با استفاده از پاور بانک برای شارژ کردن باتری انجام می شود.

     *تعویض باتری: و اما اگر دو روش بالا امکانپذیر نبود، ناچارید که باتری را تعویض و آن را نو کنید. به این منظور می توانید با از خدمات تعویض باتری در محل الو باطری استفاده نمایید.

پیشگیری از خوابیدن باتری ماشین

برای اینکه با این مشکل مواجه نشوید بهتر است موارد زیر را انجام دهید:

     *بررسی اتصالات باطری

     *خنک نگه داشتن

     *تمیز بودن باتری به صورت مداوم

     *برطرف کردن پوسیدگی های باتری

     *جدا کردن سر باتری در صورت عدم استفاده ی طولانی مدت

خدمات الو باتری

فروش باتری سر دزک

فروش باتری ارم

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت مهندسی ساین

گروه ساین در سال 1386 تاسیس شده است و در ابتدا در زمینه طراحی سایت شروع به فعالیت نمود . سپس فعالیت خود را گسترش داده و علاوه بر طراحی سایت در زمینه طراحی لوگو ، مدیریت پیج اینستاگرام ، بهینه سازی سایت برای گوگل ، تبلیغات اینترنتی ، و محتواسازی سایت به شما عزیزان ارائه خدمات می نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]