اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139905194483013812

مهم ترین کاربردهای هندزفری بلوتوث هواوی

کد: 139905194483013812

https://bit.ly/2XMnyNt

، اصفهان , (اخبار رسمی): هندزفری بلوتوث هواوی دارای مشخصات منحصربه فرد است که فروش آن را در مدت زمانی کوتاه به چندین برابر برندهای دیگر رساند.ازجمله مهمترین ویژگی های این هندزفری،می توان به مجهز به دو سنسور نوری بودن، باتری قابل شارژ 94 میلی آمپر بر ساعت لیتیوم یون، خروجی صدای اچ دی و وزن خیلی کم نسبت اشاره کرد.

مهم ترین کاربردهای هندزفری بلوتوث هواوی !!!
مهم ترین کاربردهای هندزفری بلوتوث هواوی

برای آن که صدای شما وضوح بیشتری داشته باشد، می توانید میکروفون این هندزفری را در فاصله ی کمتری از دهان خود قرار دهید. این کار همچنین باعث کاهش نویزها خواهد شد

  • پخش و متوقف کردن آهنگ

برای این که موسیقی یا تماسی را که گوش می دهید، نگه دارید یا موسیقی دیگری را پخش نمایید، نیازی نیست گوشی خود را بیرون آورده و از روی آن این کار را انجام دهید؛ چرا که شما می توانید با یک بار فشار دادن کلید میانی هندزفری بلوتوث هواوی، آهنگ را متوقف یا دوباره پخش کنید. البته از این قابلیت می توانید برای پخش آنلاین نیز استفاده کنید.

  • تغییر آهنگ و ریجکت کردن

شما برای آن که از یک آهنگ به آهنگ بعدی بروید، تنها کافی است دکمه وسط هندزفری بلوتوث هواوی را دوبار به صورت متوالی و سریع فشار دهید. این مزیت باعث می شود شما مجبور نباشید دائم گوشی را بیرون آورده و از روی آن آهنگ ها را رد کنید.

  • باز پخش صدای مورد نظر

چنان که دکمه وسط را سه بار به صورت تند و پی در پی فشار دهید، موسیقی که در حال پخش است، پس از اتمام مجددا پخش خواهد شد.

  • استفاده به عنوان میکروفون

برخی از شرکت ها این ویژگی را قابلیت جدیدی نمی دانند؛ اما باید گفت پایین کلید مربوط به تنظیم صدا در روی هندزفری بلوتوث هواوی، میکروفونی کوچک و قدرتمند وجود دارد که می تواند صداهای مزاحم را فیلتر کرده و یک صدای بدون نویز را به فرد پشت خط منتقل کند. برای آن که صدای شما وضوح بیشتری داشته باشد، می توانید میکروفون این هندزفری را در فاصله ی کمتری از دهان خود قرار دهید. این کار همچنین باعث کاهش نویزها خواهد شد. شما حتی می توانید از میکروفون کوچک این هندزفری هواوی، برای ضبط صدای خود استفاده نمایید.

  • پاسخ دهی به تماس

این گزینه هر چند قابلیت جدیدی نیست، اما جزو کاربردهای به حساب می آید که شما می توانید با هندزفری بلوتوث هواوی انجام دهید. برای این کار می توانید زمانی که تماس ورودی دارید، با فشار دادن دکمه وسط هندزفری بی سیم به تماس خود پاسخ دهید. شرکت هواوی در رونمایی از محصولات جدید خود اعلام کرده است در سری های بعدی هندزفری های بلوتوث خود، قابلیت مشاهده مشخصات تماس را نیز به این هندزفری اضافه خواهد کرد.

**علاقه مندان می توانند جهت خرید بهترین انواع هندزفری بلوتوث با گارانتی به سایت سیپاس مراجعه نمایند ***

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی سیپاس

فروشگاه اینترنتی سیپاس عرضه کننده انواع لوازم جانبی کامپیوتر و موبایل

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]