اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139906154530913812

موس بی سیم جنیوس تا 4 هفته بدون نیاز به شارژ

کد: 139906154530913812

https://bit.ly/3bAc3OV

، اصفهان , (اخبار رسمی): انواع موس بی سیم جنیوس، جزو معتبرترین محصولات در گروه موس رایانه است. "برند جنیوس" در گروه پرفروش ترین و محبوب ترین برندهای موس رایانه، شناخته شده است. برند جنیوس، طراحی و تولید موس های خود را بر اساس موس بی سیم، موس بلوتوث دار و موس سیم دار، طراحی و به بازار ارائه کرده است.

موس بی سیم جنیوس تا 4 هفته بدون نیاز به شارژ
موس بی سیم جنیوس تا 4 هفته بدون نیاز به شارژ

اگر به دنبال خرید بهترین و شیک ترین موس بی سیم هستید، موس بی سیم جنیوس مدل NX-9000BT  را پیشنهاد می کنیم. این محصول، منحصر به فرد، با کیفیت و بسیار کارآمد است. بدون اینکه نیاز به جایگزینی باتری بیشتر برای تامین منبع انرژی موس داشته باشید، با خیال راحت، تا حداکثر چهار هفته بدون نیاز به شارژ شدن می توانید از این موس بی سیم استفاده کنید. باتری قابل شارژ داخل موس از نوع لیتیومی و باتری AA است و با ظرفیت ۳۲۰ میلی آمپر در هر ساعت کار می کند. 
 
به سادگی می توانید کابل usb را به پورت ورودی موس بی سیم مدل NX-9000BT  وصل کنید. این موس برای رایانه لپ تاپ یا حتی پاور بانک قابل استفاده است. گذر زمان از کارایی و کیفیت این موس بی سیم نمی‌کاهد. اگر به دنبال یک موس بی سیم برای طولانی مدت هستید و می خواهید کمتر به شارژ کردن نیاز پیدا کنید، موس بی سیم جنیوس NX-9000BT برای شما بهترین انتخاب است. طراحی این موس نیز منحصر به فرد و شیک بوده و شامل دکمه های راست کلیک، چپ کلیک و اسکرول میانی است.
 
با خرید موس بی سیم جنیوس NX-9000BT ، قدرت فناوری پیشرفته در یک موس بی سیم را مشاهده می کنید. استفاده از این موس تا فاصله ۳۰ فوت به شما امکان می ‌دهد تا با تمرکز بیشتری با رایانه خود کار کنید. کار کردن با موس بی سیم مدل NX-9000BT ساده بوده و طبق اصول ارگونومیک دست، طراحی شده است. از پوشش لاستیکی با کیفیت برای ساخت قطعات موس استفاده شده و از نظر زیبایی ظاهری نیز تامین شده است. این موس کارآمد و جذاب را در سه رنگ طلایی، مشکی متالیک و نقره ای می توانید خریداری کنید.
 
در طراحی و ساخت موس بی سیم جنیوس مدل NX-9000BT ، به جنبه های زیبایی شناسی محصول، سهولت کار با موس و البته فناوری موس بی سیم بسیار توجه شده است. نمونه‌ای از طراحی این موس با کیفیت را در شکل زیر مشاهده می کنید: موس بی سیم جنیوس مدل NX-9000BT مجهز به سنسورهای رنگ آبی بوده و رزولوشن آن به صورت 800 1000 ، 1200 ،1600 dpi نمایش داده می شود. وزن موس حدود 50 گرم است و ابعاد آن    54/5 x 81/4 x 34/1 mm (WxHxD) می باشد.

علاقمندان برای خرید انواع موس بی سیم و اطلاع از جشنواره های پرتخفیف به فروشگاه اینترنتی سیپاس مراجعه نمایند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی سیپاس

فروشگاه اینترنتی سیپاس عرضه کننده انواع لوازم جانبی کامپیوتر و موبایل

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]