اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139906164535013815

انواع سبک طراحی منزل دوبلکس!!!

کد: 139906164535013815

https://bit.ly/3i4Ziyl

، اصفهان , (اخبار رسمی): منازل و ویلاهای دوبلکس، فضاهای منحصر به فرد و ویژه ای را برای چیدمان و طراحی در اختیار شما قرار می دهند. وجود سقف ها و دیوارهای بلند و همچنین قرار داشتن دو طبقه نسبتا مجزا در چنین خانه هایی، دست بسیاری از کارشناسان را در طراحی منزل دوبلکس کاملا باز می گذارد.

انواع سبک طراحی منزل دوبلکس !!!
انواع سبک طراحی منزل دوبلکس!!!

ممکن است برایتان سوال ایجاد شود که: "چه سبکی برای طراحی منزل دوبلکس مناسب تر است؟" در پاسخ به این سوال باید بگوییم: "این موضوع کاملا به علایق شما بستگی خواهد داشت."
اگر سبک مدرن و امروزی بیشتر باب میل باشد، پس باید خانه را با سبک مدرن طراحی کنید. اما چنانچه از نظر شما سبک کلاسیک از جذابیت های بیشتری برخوردار است، باید به آن روی بیاورید. اما باید توجه داشته باشید که بکارگیری سبک کلاسیک هزینه های به مراتب بیشتری را برایتان به همراه خواهد داشت. اما در هر صورت این شما هستید که سبک طراحی منزل دوبلکس خود را تعیین می کنید.

  • مهم ترین نکات در مورد سبک کلاسیک

اگر در طراحی منزل دوبلکس خود سبک کلاسیک را انتخاب می کنید، باید به نکاتی در مورد آن توجه داشته باشید. مثلا باید به یاد داشته باشید که سبک های کلاسیک از زرق و برق بالایی برخوردار هستند. پس به طبع باید هزینه بالایی را برای آن در نظر بگیرید. در فضایی با سبک کلاسیک اغلب شاهد تجملات زیادی خواهید بود. 

ممکن است با انتخاب این سبک مجبور شوید قسمتی از خانه خود را به لابی اختصاص دهید تا فضا ها از یکدیگر تفکیک شوند. همچنین به یاد داشته باشید، سقف خانه هایی با سبک کلاسیک از نمای کار شده زیبایی بهره مند می باشند. یعنی در اینگونه خانه ها اغلب سقف با گچ بری هایی زیبا تزئین شده است. در نتیجه اگر به بنا های باشکوه و لوکس علاقه زیادی دارید، سبک کلاسیک بهترین گزینه برای شما خواهد بود.
  • نکاتی در مورد سبک مدرن
اگر تمایل دارید که خانه ای به دور از هرگونه تجملات داشته باشید، انتخاب سبک مدرن بهترین گزینه برایتان خواهد بود. چرا که در سبک مدرن نهایت سادگی و آرامش به چشم می خورد. به عبارتی انواع گچ بری ها و تشریفات حاکم در سبک کلاسیک در آن وجود ندارد. در نتیجه با خیال راحت می توانید خانه ای ساده، زیبا و در عین حال شیک و امروزی داشته باشید.
 
***جهت اطلاع از ایده های متنوع تر و کاربردی به مقاله طراحی منزل مراجعه نمایید ***

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه آینه و دکوراتیو زجاجی

گروه آینه و دکوراسیون زجاجی به مدیریت جناب آقای محسن زجاجی با تکیه بر تجربه نیم قرن ، گروه خود را به سبب علاقه مندی به این حرفه و با هدف نوآوری های بیشتر در زمینه دکوراسیون گسترش داده اند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل