اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139906234550413815

چگونه قانون 60 – 30 – 10 را در ترکیب رنگ طراحی منزل اعمال کنیم ؟

کد: 139906234550413815

https://bit.ly/2ZQjBIQ

، اصفهان , (اخبار رسمی): در این مقاله درباره قانون 60 – 30 – 10 و اعمال آن در طراحی منزل صحبت خواهیم کرد .... لطفا با ما همراه باشید !!!

چگونه قانون 60 – 30 – 10 را در ترکیب رنگ طراحی منزل اعمال کنیم ؟
چگونه قانون 60 – 30 – 10 را در ترکیب رنگ طراحی منزل اعمال کنیم ؟

از مبلمانی که دارای پایه هستند استفاده کنید، تا کف خانه نمایان باشد

از رنگ اصلی ( رنگ اولیه ) در دکوراسیون خود به میزان 60% استفاده نمایید. به عنوان مثال در فضای پذیرایی می توان بخش اعظمی از دیوارها ، نقوش بزرگ قالی و یک مبل را در نظر بگیرید.

از رنگ ثانویه یا دومین رنگی که برای دکوراسیون انتخاب می کنید، به میزان 30 درصد و دقیقا نصف رنگ اولیه در محیط استفاده نمایید. به عنوان مثال پرده ها ، صندلی های تک و بخش کمی از دیوار را در نظر بگیرید. رنگ دوم در واقع از رنگ اولیه پشتیبانی می کند و باید از رنگ اول متفاوت باشد تا هر دو به چشم بیایند.

در نهایت از رنگ سوم یا رنگ تاکیدی تنها به میزان 10% در طراحی منزل استفاده کنید. این رنگ معمولا یک رنگ سرزنده و جذاب می باشد تا حس تضاد را ایجاد نماید. به عنوان مثال می توان کوسن های مبلمان ، اشیا تزئینی و یا هنری را در نظر گرفت. در فضای اتاق خواب نیز بالشت، آباژور کنار تخت و یا شمع می تواند انتخاب خوبی باشد.

از دیگر موارد و نکته های طلایی در طراحی منزل می توان به موارد زیر نیز اشار نمود :

1- بکارگیری آینه : آینه بهترین گزینه برای طراحی منزل کوچک است. بهتر است آینه در مقابل پنجره قرار بگیرد.

2- نور و رنگ در خانه کوچک : هر چقدر رنگ دیوارها تیره باشد، محیط کوچک تر بنظر می رسد. شاید به همین دلیل است که رنگ سفید از جمله بهترین گزینه ها برای رنگ دیوار می باشد. بنابراین برای اینکه یک اتاق کوچک، بزرگتر و روشن تر بنظر برسد، از رنگ روشن استفاده کنید و نور بیشتری را برای آن محیط در نظر بگیرید.

3- نحوه چیدمان مبلمان و میزها : از مبلمانی که دارای پایه هستند استفاده کنید، تا کف خانه نمایان باشد. نکته دیگر این است که نیازی نیست مبلمان به دیوار بچسبد، اجازه دهید فضایی خالی بین دیوار و مبلمان باقی بماند. میز وسط شیشه ای و میز غذاخوری تاشو نیز تاثیر بسزایی دارند.

4- نحوه استفاده از گل و گیاهان : در صورتی که علاقمند به گل و گیاه هستید اما فضایی برای آن ها ندارید، گیاه آویزی گزینه خوبی است.

**جهت اطلاع از دیگر نکات مهم در طراحی منزل به صفحه ما سر بزنید ***

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه آینه و دکوراتیو زجاجی

گروه آینه و دکوراسیون زجاجی به مدیریت جناب آقای محسن زجاجی با تکیه بر تجربه نیم قرن ، گروه خود را به سبب علاقه مندی به این حرفه و با هدف نوآوری های بیشتر در زمینه دکوراسیون گسترش داده اند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل