اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139906244551913812

خرید ویژه هندزفری بلوتوث سونی 2020 !!

کد: 139906244551913812

https://bit.ly/3hNZlxs

، اصفهان , (اخبار رسمی): برند سونی آنقدر پرقدرت ظاهر شد که درسال 2018 هندزفری بلوتوث سونی در کنار هندزفری بلوتوث اپل در صدر پرفروش ترین ها قرار گرفت و توانست طرفداران اختصاصی خود را پیدا کند یکی دیگر از محصولات پرطرفدار در حوزه لوازم جانبی تلفن همراه، انواع هندزفری بلوتوث سونی است.

خرید ویژه هندزفری بلوتوث سونی 2020 !!
خرید ویژه هندزفری بلوتوث سونی 2020 !!

شرکت سونی تمام محصولات باکیفیت خود را با قیمت بسیار مناسب در اختیار متقاضیان قرار می دهد به گونه ای که همه ی افراد بتوانند از محصولات سونی استفاده کنند

  • شرکت سونی اعلام کرده است در تولید هندزفری های بلوتوث خود، از باتری هایی استفاده کرده است که در صورت استفاده مستقیم و مداوم از آن، 3 الی 5 ساعت مکالمات شما را پشتیبانی خواهد کرد. ویژگی خاص این محصول، این است که جعبه ‌ی شارژ این هندزفری بلوتوث سونی می ‌تواند دوبار این محصول را شارژ کرد و این یعنی شما در مجموع می ‌توانید تا 9 ساعت از هندزفری بلوتوث سونی استفاده کنید.
  • سونی روی هندزفری های خود از دکمه ای استفاده کرده است که بیشتر قابلیت های این هندزفری ها با آن فعال می شود؛ برای مثال، شما با فشار دادن این دکمه می توانید به تمام تماس های دریافتی خود پاسخ دهید یا تماسی را در حالت تعلیق در آورده یا تماسی را رد کنید.
  • کلیدهای استفاده شده روی هندزفری بلوتوث سونی به اندازه ای بزرگ هستند که افرادی که در هنگام کار از دستکش استفاده می کنند نیز مشکلی برای کار کردن با آن نداشته باشند.
  • از دیگر ویژگی های هندزفری بلوتوث سونی می توان به وزن کم آن ها اشاره نمود که افراد هنگام استفاده، سنگینی خاصی را روی گوش های خود احساس نمی کنند.
  • مدت زمان کوتاه شارژ ویژگی دیگری است که نظر طرفداران زیادی را به سمت خود جلب کرده است.
  • قابلیت NFC که کیفیت صدا را چندین برابر بهتر می کند.
  • مقاوم بودن این هندزفری ها ویژگی دیگری است که به شما امکان می دهد از هندزفری بلوتوث سونی در هر شرایطی استفاده کنید و مشکلی با خرابی آن نداشته باشید.
  • انعطاف پذیری بالا، قابلیت دیگری است که باعث می شود هنگام استفاده، مشکلی برایش پیش نیاید و شما بتوانید به راحتی از هندزفری بلوتوث سونی خود استفاده کنید.
  • ایمن بودن اتصال که به شما اطمینان کافی را در هنگام استفاده از آن می دهد.
  • قیمت مناسب ویژگی دیگری است که هندزفری بلوتوث سونی را به یکی از بهترین برندها تبدیل کرده است. بسیاری از مردم توانایی خرید هندزفری های بلوتوث گران قیمت مانند محصولات اپل را ندارند و از طرفی تمایلی نیز به خرید محصول کم کیفیت با قیمت پایین ندارند؛ زیرا می دانند تنها بیهوده هزینه کرده اند؛ اما شرکت سونی تمام محصولات باکیفیت خود را با قیمت بسیار مناسب در اختیار متقاضیان قرار می دهد به گونه ای که همه ی افراد بتوانند از محصولات سونی استفاده کنند.

**جهت اطلاع از انواع مختلف هندزفری بلوتوث از برند سونی و اطلاع از قیمت های آن می توانید به سایت سیپاس مراجعه نمایید و از آخرین قیمت ها و بروز ترین محصولات اطلاع پیدا کنید **

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی سیپاس

فروشگاه اینترنتی سیپاس عرضه کننده انواع لوازم جانبی کامپیوتر و موبایل

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]