اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139906244553515135

انتصاب دکتر قنبریان به سمت مدیر گروه بیوتکنولوژی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

معرفی دکتر حسین قنبریان به عنوان مدیر گروه بیوتکنولوژی دانشگاه شهید بهشتی

کد: 139906244553515135

https://bit.ly/3ky7lo3

، تهران , (اخبار رسمی): بر اساس حکم دکتر زالی (ریاست دانشگاه) دکتر حسین قنبریان دانشیار دانشکده بیوتکنولوژی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و به مدت دو سال به عنوان مدیر گروه بیوتکنولوژی دانشکده فناوری های نوین پزشکی آن دانشگاه منصوب گردیدند.

معرفی دکتر حسین قنبریان به عنوان مدیر گروه بیوتکنولوژی دانشگاه شهید بهشتی
معرفی دکتر حسین قنبریان به عنوان مدیر گروه بیوتکنولوژی دانشگاه شهید بهشتی

بر اساس حکم دکتر زالی (ریاست دانشگاه) دکتر حسین قنبریان دانشیار دانشکده بیوتکنولوژی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و به مدت دو سال به عنوان مدیر گروه بیوتکنولوژی دانشکده فناوری های نوین پزشکی آن دانشگاه منصوب گردیدند.

دکتر حسین قنبریان دانش آموخته دانشگاه Nice Sophia Antipolis فرانسه در مقطع دکتری در رشته زیست شناسی سلولی و مولکولی بوده و از سال 1390 به عنوان عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی مشغول به فعالیت شدند. دکتر قنبریان یکی از پژوهشگران برتر کشور در زمینه سلولهای بنیادی و میکروRNA بوده و نتیجه تحقیقات و پژوهش ایشان در کنار تدریس، آموزش و تالیف باعث شد که ایشان در سال 1397 موفق به اخذ درجه دانشیاری در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی شوند. ایشان بیش از 50 مقاله علمی در مجلات معتبر داخلی و بین المللی ارائه نموده و ده ها دانشجوی موفق در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری از راهنمایی ایشان استفاده نموده اند.

شرکت آنا سلول طب افتخار دارد که دکتر قنبریان به عنوان موسس و عضو هیات مدیره یکی از اعضای خانواده آنا سل هستند. بدین وسیله شرکت آنا سلول طب، انتصاب ایشان را به این سمت که نشان از درایت و توانمندی ایشان است تبریک عرض کرده و برای ایشان آرزوی توفیق و سربلندی داریم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آنا سل

شرکت آنا سلول طب ( آناسل ) در سال 1398 با هدف تولید کیت‌ها و مواد اولیه مورد نیاز در آزمایشگاه‌های مولکولی توسط جمعی از دانش‌آموختگان و اساتید دانشگاه‌های برتر کشور راه اندازی گردید. هدف و رویکرد اصلی شرکت آناسل تولید محصولات با کیفیت همراه با تضمین عملکرد و پشتیبانی علمی بوده و به همین سبب است که این شرکت توانسته است رضایت و توجه مراکز معتبر دانشگاهی و پژوهشی کشور را جلب نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

بهداشت و درمان | سلامت و زیبایی