اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140102306085615135

حضور شرکت آناسل در نمایشگاه ارتقاء کیفیت خدمات آزمایشگاهی تشخیص پزشکی ایران

کد: 140102306085615135

https://bit.ly/3NslYIe

، تهران , (اخبار رسمی): استقبال بی نظیر مخاطبین از محصولات ارائه شده توسط شرکت آنا سلول طب و شرکت دانش بنیان زیست رویش در نمایشگاه ارتقاء کیفیت خدمات آزمایشگاهی تشخیص پزشکی ایران

حضور مشترک شرکت آناسل و زیست رویش در نمایشگاه ارتقاء کیفیت خدمات آزمایشگاهی
حضور شرکت آناسل در نمایشگاه ارتقاء کیفیت خدمات آزمایشگاهی تشخیص پزشکی ایران

کنگره ارتقاء کیفیت خدمات آزمایشگاهی تشخیص پزشکی ایران یکی از مهمترین رویدادهای حوزه علوم آزمایشگاهی بوده و در این رویداد بزرگ فعالان حوزه علوم آزمایشگاهی از سراسر کشور جمع شده و به تبادل نظر و بررسی جدیدترین دستاوردهای این حوزه می‌پردازند.

همه ساله در حاشیه این کنگره نمایشگاه بزرگی از محصولات و خدمات شرکت‌ها و موسسات فعال این حوزه به آزمایشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی مرتبط با علوم تشخیصی و پزشکی برگزار میگردد که این نمایشگاه بدون شک یکی از بزرگترین و پر مخاطب ترین نمایشگاه های این حوزه به شمار می‌رود.

در نمایشگاه ارتقای کیفیت خدمات آزمایشگاهی سال 1401 شرکت آنا سلول طب به همراه شرکت دانش بنیان زیست رویش حضور فعالی داشته و با ارائه محصولات مختلف خود بویژه محصولات مرتبط با آزمایشگاه‌های تشخیصی، توانمندی‌های خود را در خدمت به ارتقای خدمات آزمایشگاهی به نمایش گذاشتند.

در این نمایشگاه شرکت آنا سلول طب محصولاتی نظیر کیت های استخراج RNA و DNA، بویژه کیت منحصر به فرد AnaFast و محصولات مرتبط با آزمایشات بخش سلولی و مولکولی و محصول سرم جنین گاوی تولیدی خود را به مخاطبین ارائه نمود.

شرکت زیست رویش نیز با ارائه دستاوردهای جدید خود مانند انیدکاتور بیولوژیک اتوکلاو، سواپ‌های داکرون ساده و حوله‌ای، محصولات کشت میکروبی و انواع کیت‌های حوزه میکروبیولوژی تشخیصی درخشش ویژه ای داشت.

یکی از جدیدترین محصولات شرکت دانش بنیان زیست رویش که در نمایشگاه ارتقای علوم آزمایشگاهی رونمایی گردید، اندیکاتور بیولوژیک دستگاه‌های اتوکلاو است. با تولید انبود اندیکاتور بیولوژیک شرکت زیست رویش این محصول با قیمتی بسیار مناسب نسبت به نمونه‌های خارجی و با کیفیت برتر در خدمت آزمایشگاه‌های کشور خواهد بود.

در طول دوره نمایشگاه مدیر عامل شرکت آنا سلول طب، جناب آقای خسروی و مدیر عامل شرکت زیست رویش جناب دکتر بنی طالبی به صورت تمام وقت حضور داشته و جلسات متعددی را با اساتید دانشگاه، مدیران آزمایشگاه‌ها و همکاران فعال در حوزه تشخیص پزشکی برگزار نمودند.

این نمایشگاه از تاریخ 27  اردیبهشت ماه 1401 در مرکز همایش های ایران مال برگزار شده و تا روز شنبه 31 اردیبهشت ماه ادامه دارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آنا سل

شرکت آنا سلول طب ( آناسل ) در سال 1398 با هدف تولید کیت‌ها و مواد اولیه مورد نیاز در آزمایشگاه‌های مولکولی توسط جمعی از دانش‌آموختگان و اساتید دانشگاه‌های برتر کشور راه اندازی گردید. هدف و رویکرد اصلی شرکت آناسل تولید محصولات با کیفیت همراه با تضمین عملکرد و پشتیبانی علمی بوده و به همین سبب است که این شرکت توانسته است رضایت و توجه مراکز معتبر دانشگاهی و پژوهشی کشور را جلب نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بهداشت و درمان