اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140010295645115135

شرکت آنا سلول طب جهت تکمیل کادر اجرایی خود کارشناس فروش استخدام می‌کند

استخدام کارشناسی زیست شناسی و رشته های مرتبط در آنا سلول طب

کد: 140010295645115135

https://bit.ly/3AkZC5U

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت آنا سلول طب جهت تکمیل کادر اداری خود از میان فارغ التحصیلان گرایش های علوم زیستی و یا افراد علاقه مند به فعالیت در حوزه زیست فناوری جهت موقعیت شغلی کارشناس فروش به صورت تمام وقت استخدام مینماید.

استخدام کارشناسی زیست شناسی و رشته های مرتبط در  آنا سلول طب
استخدام کارشناسی زیست شناسی و رشته های مرتبط در آنا سلول طب

مهمترین ویژگی ها برای استخدام در آنا سلول طب خلاقیت، انگیزه کافی و توانمندی است. اگر چنین ویژگی هایی را در خود احساس میکنید و آماده کار در یک شرکت جوان و با انگیزه هستید حتما فرم استخدام را تکمیل کنید

در شرکت آنا سلول طب جهت توسعه کادر اجرایی خود به نیرویی توانمند، خلاق و قابلیت کار در تیم جوان و با انگیزه نیازمندیم. فرد مناسب برای پست کارشناس فروش شرکت آنا سل لازم نیست سالها تجربه در زمینه فروش و بازرگانی را به همراه داشته باشد، کافی است انگیزه کافی داشته باشد و با تلاش و کوشش وظایف خود را در تیم منسجم و فعال آنا سل فراگیرد.

تمایل ما استخدام افرادی است که تحصیلات پایه، کارشناسی خود را در رشته های مرتبط با علوم زیستی گذرانده باشند اما اگر در رشته های دیگری تحصیل کرده اید و مایل به همکاری در زمینه فروش محصولات زیست پزشکی هستید بازهم فرم استخدام را تکمیل کنید.

شرکت آناسل که در شهر تهران و در منطقه جنت آباد مرکزی واقع شده، هم اکنون بیش از 20 محصول مختلف مانند کیت استخراج RNA، کیت استخراج DNA، کیت میکرو RNA، کیت سنتز cDNA و بسیاری از ترکیبات و کیت های اختصاصی را تولید میکند. همچنین این شرکت اخیرا با همکاری یکی از شرکت های دانش بنیان واقع در پارک علم و فناوری اقدام به تولید و عرضه سرم جنین گاوی یا FBS نموده است.

وظایف محوله:

انجام امور دفتری مرتبط با فروش شرکت

ارتباط با مشتریان

هماهنگی دریافت کالا از واحد تولید و ارسال کالا به مقصد

نظر سنجی از مشتریان شرکت به صورت دوره ای

توانمندی ها:

آشنایی نسبی با دانش زیست شناسی و تکنیک های آزمایشگاهی

فن بیان قوی

توانمندی در ایجاد ارتباط

آشنایی با نرم افزارهای اداری و کامپیوتر

برای کسب اطلاعات بیشتر و یا تکمیل فرم استخدام به بخش استخدام وب سایت شرکت آنا سلول طب مراجعه نمایید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آنا سل

شرکت آنا سلول طب ( آناسل ) در سال 1398 با هدف تولید کیت‌ها و مواد اولیه مورد نیاز در آزمایشگاه‌های مولکولی توسط جمعی از دانش‌آموختگان و اساتید دانشگاه‌های برتر کشور راه اندازی گردید. هدف و رویکرد اصلی شرکت آناسل تولید محصولات با کیفیت همراه با تضمین عملکرد و پشتیبانی علمی بوده و به همین سبب است که این شرکت توانسته است رضایت و توجه مراکز معتبر دانشگاهی و پژوهشی کشور را جلب نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بهداشت و درمان